Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion hakea miehen lentokentältä yöllä ja lapset jää kotiin nukkumaan.

Vierailija
12.06.2010 |

Lapset ovat 3 ja 6 vuotiaat. He eivät koskaan herää ja toivon etteivät ensi yönäkään.

Matkaan menee puoli tuntia, ei kannata taksia ottaa noin lyhyen hakureissun takia. Miten te tekisitte? Kertoako isommalle, että jos yöllä heräätte ei tarvitse peläsgtyä, äiti hakee pikaisesti isin vai onko parempi olla sanomatta mitään koska eivät varmastikaan herää?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai anna sun osoite ni mä tulen katsomaan lapsia. Mutta älä jätä yksin, jooko? Se on kamala tunne pienelle herätä kun ketään ei näy missään :(

Vierailija
62/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäni pisimmältä matkalta. Jokainen liikennevalo oli punainen, jokaisessa risteyksessä ruuhkaa ja miehen juna oli myöhässä... Lapset olivat nukkuneet rauhallisesti, mutta miehen kanssa päätettiin, ettei enä kertaakaan jätetä lapsia yksin kotiin, ennenkuin kummatkin ovat ainakin kouluikäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh sentäs...kaikenmaailman itsetuhoiset rattijuopot esim. ovat todellinen riski viikonloppukesäöinä varsinkin!

Vierailija
64/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lento on kymmenen jälkeen illalla (meno tai paluu) niin ilman muuta selvää, että lapset nukkuu ja matkailija ottaa taksin tai yrittää saada kyydin joltain kaverilta mutta lapsia ei jätetä koskaan kotiin yksin nukkumaan.

Vierailija
65/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei mitään sattuisikaan niin lapsi voi herätä ja järkyttyä. Ei se puolen tunnin taksimatka niin kallis ole.

Vierailija
66/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tulee

1) lomamatkalta, ja ei ole varaa maksaa 15 min. taksimatkaa kotiin tai

2) työmatkalta, eikä voi käyttää firman luottokorttia?

Vierailija
67/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on pakko mennä. Kai miehesi sentään yksin parkkipaikalle löytää?

Vierailija
68/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku miehen kavereista uhrata yöunensa ja hakea miestäsi? Tai sun kaveri hakea tai tulla teille, tai tosiaan se naapuri? (Äläkä ap vaan sano, että naapurilla omat lapset, joita se ei halua jättää yksin ;))

Itse ottaisin mukaan, jos taksi ei ole vaihtoehto. Yksin en jättäisi missään tapauksessa. Mun lapset on nyt koululaisia eivätkä hekään mielellään jäisi, mutta todellisessa hätätilanteessa (mikä tää EI ole) voisin jättää yöllä max. tunniksi keskenään.

Yöllä asiat vaan tuntuvat pelottavilta reippaastakin lapsesta, vaikka päivällä olisivat miten itsenäisiä ja omatoimisia...

Vierailija
69/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille kuusi v, varmasti herää ,ainakin meillä, että milloinka äiti lähtee. Pyydä rohkeasti , vain naapurin apua.

Vierailija
70/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentokentälle ajaa ainakin kakskytäminuuttia.

Vierailija
71/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on varaa lentokoneella matkustaa, on myös varaa taksiinki rahaa laittaa...

Sinuna olisin muksujen luona ja ukko hypätkööt taksiin.

Vierailija
72/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään. Mies pääsee kyllä taksillakin kotiin.

Mä en koskaan hae eikä mies hae mua mistään silloin, kun on lasten uniaika. Ei haeta edelleenkään, vaikka isommat lapset ovat jo toisella kymmenellä.

Vierailija
73/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 20 min kun iskä haki äidin töistä. Siis mä olin jotain 5-6 ja veli on kaks vuotta nuorempi. Eikä meitä pelottanut tai tullut mitään traumoja. Iskä neuvo vaan et jos tulee tulipalo niin pitää mennä takaovesta ulos ja varmisti et ovi on auki ennenku lähti. Samoin, olin kyllä ekaluokkalaisena pari tuntia koulun jälkeen yksin kotona (niin oli muuten moni muukin 80-luvulla) enkä siitäkään pilalle mennyt. Nykyään sekin tosin on vissin heitteille jättö?:D

mut ap:n tapaukseen voisin kommentoida että tosiaan on varmaan aika traumaattista herätä ja huomata olevansa yksin...

Vierailija
74/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko ottaisin mukulat mukaan tai mies tulee millä tulee, jos ei oo taksiin rahaa soittakoon kaverille. jos ei oo kavereita ni kyllä sen 30min reipas nuori mies jaksaa kävellä.

Vierailija
75/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuli työpaikan virkistysmatkalta kotiin. Bussilla pääsi 6 km:n päähän ja vaikka oli keskiyö, niin en todellakaan lähtenyt hakemaan. Eikä mies pyytänyt. Käveli sen matkan.

Ei ole kysymys hysteerisistä aikuisista vaan pienistä lapsista, joiden perusturvallisuus saattaa järkkyä. Tai sitten ei. Joku ottaa riskin, useampi ei. Koska kun se järkkyy, niin sitä ei ihan tuosta vaan palauteta. Onnea vaan matkaan.

Vierailija
76/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en yhdenkään ukon takia ajaisi yöllä lentokentälle sitä kullinkannatinta hakemaan, saatika jättäisi siidereitäni juomatta.

Kakarat kyllä pärjäis, onhan ne 4v ja 10kk, mutta ukko joutaa huorausreissuiltaan ajamaan taksilla suoraan Karaokebaariin jatkamaan, minä en sitä kotiin hae, enkä huoli.

t. Se ainoa oikea Psykomamma

ja ps. mä en ole autoa 20 vuoteen ajanut, jotenka tosi monta ruumista saisin matkalla aikaan.

Vierailija
77/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsesikin mielipiteet. Että ei hyväksytä tuota juttua.

Vierailija
78/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää 30min niin silloinhan yhdensuuntainen matka taksilla on 15min, ei suinkaan 30min. Eli ei se taksikaan nyt ihan älyttömiä kustanna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän