Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä paljon kirjoja? Luetko useasti saman kirjan?

Vierailija
12.06.2010 |

Tajusin että meillä on billy-kaapillinen kirjoja, muttei niitä koskaan tule uudestaan luettua..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme lundiallista täynnä ja hyllyt tupattu täyteen kirjoja kahteen riviin. Ja joitain harvoja tulee luettua useampaan kertaan.

Vierailija
2/5 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen myös usein moneen kertaa. tänään lähetin just siskolle yli metrin kirjoja, joita en lue uudestaan, tai en ole lukenut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukumäärää en osaa sanoa... mutta ehkä pari- kolmesataa, kun tästä äkkiä katsoo hyllyyn. Tai olisikohan vajaa kymmenen hyllymetriä.

Pääosin nuo ovat harrastekirjoja. Minulla on merenkulkuaiheisia opuksia, puolisollani taas käsityökirjoja ja omaan ammattiinsa liittyvää kirjallisuutta. Minun aikaisemman ammatin ajalta on myös ehkä hyllymetri opuksia. Joitakin kymmeniä siis. Pienoinen osuus on romaaneja. (Lakatkaa hyvä ihmiset ostamasta mulle dekkareita. Ne ovat parhaassakin tapauksessa enintään mukiinmeneviä!)

Kyllä niitä vaihdellaan, lainaillaan ja lahjotellaan. Joitakin luen harva se päivä, toiset pölyttyvät vuosia. Rakkaimmat kirjat tietenkin pidetään visusti kotosalla. Joukossa on joitakin harvinaisuuksiakin, ja niistä nyt en luovu näillä näkymin.

Vierailija
4/5 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tykkään katsella ja muistella niitä lukemiani, ja tykkään että ne ovat siellä ehkä kertomassa minustakin jotain :) Ja lainaan saa, jos joku tuttava vaikka haluaa.

Vierailija
5/5 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa niistä on lastenkirjoja sekä harrastus- että ammattikirjallisuutta. Niihin tulee palattua aina silloin tällöin, romaaneihin ei niinkään.

Suuri osa kirjoista on lukemattomia, ja odottaa kuuluisia eläkepäiviä. Nekin kirjat, mitkä ovat erinomaisia ja vain kerran luettuja ovat tärkeitä, sillä niiden olemassaolo hyllyssä muistuttaa jostain merkityksellisestä, mitä tiettynä hetkenä elämää on ollut jollain tavalla tärkeää ja ajankohtaista ja mikä on osaltaan vaikuttanut siihen, mitä minä ja elämäni tällä hetkellä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi