Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hygieniasta
12.06.2010 |
Tuo hammastahnatuubi keskustelu herätti mut. Tosissaanko teillä joillakin ei pidetä hygieniasta huolta? Meillä kyllä kaikilla on omat tuubit, omalla hyllyllä muiden henk.koht. hygienia tuotteiden kanssa joita ovat mm.: kynsisakset, hius-harjat, -kammat, -pompulat ja pinnit, sheivailuvälineet, meikit, dödöt niitä käyttävillä, ...näin äkkiä nuo tuli mieleen.
Kommentit (2)
huolta hygieniasta, mutta ei tässäkään olla ääripään ihmisiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
omat hammasharjat, sheivailuvälineet, meikit, dödöt.. Mutta yhteiset tahnat, hammaslangat, hiusharjat, pompulat, lapsilla omat kynsisakset, aikuisilla omat..