Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisin tästä (intiimijuttua)?

Vierailija
12.06.2010 |

Eilen meillä oli seksiä miehen kanssa. Seksi on viimeaikoina (lapsen syntymän jälkeisenä vuotena) tullut entistä paremmaksi. Nyt sitten kesken kuumimman panon mies alkoi yhtäkkiä nauramaan kovaan ääneen! Pyyteli siinä hekotellessaan anteeksi, näytti vaan niin hassulta, anteeksi anteeksi ja nauroi vain.

Hämmennyin ihan täysin. Jatkettiin siitä kun naurunsa sai hallintaan. Tunnelma nyt mun kohdalta meni tietty, mutta en oikein tiennyt mitä miettiä. Kysyin sitten mieheltä mitä oikein nauroi, niin hän tosi pahoillaan sanoi ettei osaa selittää. Jotenkin vaan alkoi naurattaa. Sanoin, että tuntui kuin olisi minulle nauranut (äänille, ulkonäölle, jollekin), mutta kielsi sen. Kummaa silti minusta koko homma.. mitä miettiä tästä nyt sitten? Se oli niin pahoillaankin, että jos se nyt ihan joku spontaani pyrähdys olisi ollut ilman mitään syytä, niin miksi se niin anteeksi sitä pyytelisi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohda koko juttu, välillä nyt tulee nauru kohtauksia, joo olisin kyllä itseeni ottanut, mut jos sitä vaikka kutitti pyllystä? ja se rupesi naurattamaan =DDD

Vierailija
2/15 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt olis ollut ihna luonnollinen selitys. Olin kyllä illalla jotenkin hämmentynyt ja vähän loukkaantunut, mutta sanoin miehelle että eiköhän tästä nyt yli päästä, heh heh. Ei siis todellakaan kaada meidän mukavaa parisuhdetta, mutta jäihän tosta nyt vähän outo tunnelma.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro, niin pakko vaan antaa olla, siis minä olen sellainen että voin saada naurukohtauksen vaikka kesken seksin... on mies loukkaantunut, mutta siis en edes tiedä mille nauran... väsymystä varmaankin =D

T:2

Vierailija
4/15 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi miltä sinusta tuntui. Minä tiedän että jos tuo jää sau kaiveleen alitajuntaan niin et osaa pitkiin aikoihin rentoutua ja nauttia seksistä/rakastelusta, vaan mietit kuulostatko/näytätkö/tunnutko hassulta.

Ihan rehellinen kertominen kannattaa

Vierailija
5/15 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kerroinkin, mies vain pahoitteli. Kiltti mies on, eikä varmaan naura toiste. Tulihan tuo hälle siis siinä selitettyä, mutta eipä se nyt sillä ole vielä mielestä kokonaan kadonnut. Rikka meressä yksittäinen tapahtuma tietenkin on, mutta silti. Luulen kuitenkin, että nauroi jollekin asialle jota ei sitten kehdannut kertoa, mutta ei hän minulle varmasti pahalla nauraisi koskaan. Harmittaa silti, mutta aika auttaa siihen vaivaan varmaan.

ap.

Vierailija
6/15 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
7/15 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tottatoaiaan loukkaavaa. Jos mies ei osaa tai halua kertoa syytä, tottakai oletan, että nauroi minulle, jollekin ilmeelleni tai muuten vain ulkonäölleni.

Kyllä mulla menisi tosiaan fiilikset ja tulevaisuudessa varmanakin tulisi keskityttyä liikaa siihen, miltä näytän tai kuulostan.

Vierailija
8/15 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti en "kärsi" tästä naurusta loppua ikää, mutta kyllä se jonkin aikaa varmasti harmittaa.

ap

Vierailija
9/15 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa revenny ihan totaalisesti seksin aikana. Oon siis räkättänyt aivan hysteerisenä. En ole siis nauranut miehelle vaan joku tilanne on tuntunut koomiselta ym.. ja ruvennut naurattamaan. En osaa selittää. Mutta ihan turhaa mietit asiaa.

Vierailija
10/15 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen revennyt täysin muutamaan otteeseen! Ja asia ei ole liittynyt millään lailla mieheen tai itse seksiin. Olen ollut kait hieman väsynyt ja jostain on vaan purkaantunut täysin spontaani nauru. Ei kannata loukkaantua, todellakaan.

Vierailija
11/15 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siihen on ollut joku syy. Joku ääni tai hankaluus tai hassuus, jonka pystyin sitten kertomaan myöhemmin. Mies vaan sanoi jotain hassulta näyttämisestä. Se se ehkä harmittaa.

En nyt ole mitään riitaa asiasta kehittelemässä enkä vuosikausien kaunaa, kunhan nyt mietin kun se eilen kävi.

ap

Vierailija
12/15 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellinen.

Tajuan toki itsekin, että toinen saattaa siitä ottaa itseensä, ja sen takia pyytelen anteeksi, vaikka minua naurattanut asia ei mitenkään liittyisi siihen toiseen ihmiseen muutoin kuin että mun on ollut hyvä olla sen toisen ihmisen kanssa.

Vierailija
13/15 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka siis olisikin kokenut huvittavana mun ulkonäön jossain tilanteessa tai minkä tahansa ja sattuisi sille alkamaan nauraa (joka on kyllä tökeröä), niin ei se sitä ikinä mua loukatakseen tekisi vaan puhtaasta vahingosta. Ja voi olla että nauroi tosiaan oikeasti ihan muuten vain (vaikka sanoikin jotain ulkonäöstä siinä tilanteessa).

Koska ymmärrän asian näin, en ole sinänsä loukkaantunut. Mutta vähän silti kaivelee, jos rehellisesti myönnän.

ap.

Vierailija
14/15 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jankkaukseksi mennyt tämä ketju. Et selvästi halua uskoa toisten vakuutteluja aiheesta. Olet muutenkin varmaan aika pikkumainen vaimo joka loukkaantuu jokaisesta pikkuasiasta. Huoh, get over it.

Vierailija
15/15 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on seksi sen verran intiimi juttu, että vähän tuo mietityttää. Huvittava tapahtuma, ja arvelin sen huvittavan muitaki, mutta eipä sitten ilmeisesti sinua. :D

Mun mielestä ei silti ole ihan tyhmää vähän ottaa itseensä jos puoliso kesken aktin alkaa nauraa höhöttää että näyttää vaan niin huvittavalle. Kaikki av:n supermammat tietty kestää vaikka mitkä naurut ja tarjoaa miehelle suihinoton kaupanpäälle. ;D

Pikkumaista on kantaa kaunaa siitä pitkään toki.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi