Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten otetaan vastaan flirttiä ja kohteliaisuuksia?

Vierailija
12.06.2010 |

Olen viime aikoina ulkona käydessä alkanut saada miehiltä huomiota aiempaa enemmän, johtunee varmaan hoikistumisesta. Aiemmin en ole juurikaan edes kiinnittänyt huomiota itsekään vastakkaiseen sukupuoleen, koska olen naimisissa. Nyt tietysti ehkä omakin olemus on itsevarmempi ja ehkä siksi saan katseita osakseni.

No, ongelma on se, että tilanne on uusi ja en oikein tiedä, että miten pitäisi suhtautua. Jopa ihan hyvännäköiset miehetkin tulevat juttusille ja ihan mielelläni voin jutella, vaikka varattu olenkin. Mutta kun tullaan oikein flirttaamaan ja höpöttämään, menen ihan hämilleni ja saatan vaikuttaa ylimieliseltä. En esim. uskalla katsoa silmiin. En ole kuitenkaan lähdössä kenenkään kanssa mihinkään, ja en halua antaa vääriä signaaleja. Mutta olisi kiva jutella ja kyllähän tuollainen huomio imarteleekin. Miten flirttiä otetaan vastaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kohteliaisuuksista sanon "kiitos" :)

Vierailija
2/4 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydy kuin olisit miehen kaveri. Tällöin et anna vääriä viestejä mutta et ole ylimielisenkään oloinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma rento itsesi, mutta tee olemuksellasi selväksi, ettet ole saatavissa. Jos saat suoran tarjouksen, kieltäydy jämäkästi mutta hymyillen. Ei jää kellekään paha mieli. ;)

Vierailija
4/4 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti pidetään flirttinä, pienenä leikkinä sukupuolirooleilla. Kun flirttiin vastaa huumorintajulla mutta kohteliaasti, se myös pysyy jokseenkin harmittomana.

Iskeminen voi olla ihan samoja eleitä ja sanoja kuin flirttailu. Yhteispelistä riippuu, miten tilanne etenee. Minun mielestäni on hauskaa pitää pientä flirttiä, mutta johonkin täytyy myös vetää raja. Itse vedän sen niin, etten sano naiselle flirttaillakseni mitään, mitään en sanoisi kelle tahansa naiselle, josta ylipäätään pidän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän