Jos miehesi on viihteellä, kuinka monta kertaa illan aikana otat häneen yhteyttä?
Siis soittelet tai lähetät tekstareita? Itse en kertaakaan, ellei ole oikeasti jotain asiaa, mikä miehen olisi hyvä tietää pian. Monet kaverini soittelevat ja tekstailevat useasti illan aikana "muuten vaan"...
Kommentit (40)
On niin tohelo, että hukkaa puhelimensa jos ottaa sen mukaan, joten jättää sen aina suosiolla kotiin. Jos kotona tulee joku hengenhätä, josta pitää ehdottomasti miehelle ilmoittaa, otan yhteyttä jonkun kaverin kautta.
Mies soittaa/tekstaa kyllä mulle päin.
jäin miettimään viestittelyä.. se mikä saattaa näyttää "mustasukkaisten puolisoiden kyselyltä" voi olla ihan jotain muuta :) nimittäin minulla ja miehelläni on tapana heitellä tekstareita kesken viihteilyn, tyyliin "näkisitkä Minnan housut.. sit jotain painokelvotonta" tai "jumatsukka tääl on tylsää, eikä pääruoka ole vielä tullut" jne. Kyse ei ole siitä, ettäkö toinen kyselisi, missä toinen on tai missä kunnossa :))
Yksi juttu mitä olen mieheltä kuullut on se että moni mies käyttää vaimoketta tekosyynä. sanoo esim. "pakko mennä kun vaimo hermostuu muuten" tms tai "en voi tulla firman illanviettoon kun vaimo ei päästä". Tämä on helppo tapa luistaa sosiaalisesta tilanteesta, johon ei ITSE halua. Tietty se on vähän noloa sille vaimolle, joka on muiden silmissä ihan kauhea hirviö :D Olenkin miehelle sanonut et varokin käyttämästä mua tekosyynä, me voidaan vaik yhdessä keksiä jokin meno mieluimmin. jotai ei oikeesti ole :DDD
joten en tiedä aina kun on viihteellä. Saatetaan tekstailla monen viestin verran ennen kuin mies sanoo olevansa baarissa tai kaverillaan tai jotain. Yleensä siinä vaiheessa sanon sitten että pidä hauskaa, jutellaan sitten huomenna lisää. Jos taas tiedän miehen olevan viihteellä, saatan laittaa yhden viestin jossa toivotan hauskaa illan jatkoa ja hyvää yötä. Tuo ihan sen takia että meillä on tapana joka ilta soittaa tai laittaa hyvän yön soitto tai viesti.
joiden kanssa on ulkona. Sen sijaan että keskityttäisiin siihen seuraan jonka kanssa sillä hetkellä seurustelee, lähetelläänkin teinix-viestejä joissa juorutaan ja maristaan omalle puolisolle siitä mitä siellä tapahtuu.
Onneksi mun kaveripiirissäni ei ole tapana tuollainen.
minulla ja miehelläni on tapana heitellä tekstareita kesken viihteilyn, tyyliin "näkisitkä Minnan housut.. sit jotain painokelvotonta" tai "jumatsukka tääl on tylsää, eikä pääruoka ole vielä tullut" jne.
jos mies on sanonut tulevansa ajoissa kotiin, eikä häntä vaikka ennen yhtä näy, saatan kysäistä onko kaikki ok. Tai joskus laitan ihan vaan viestiä tyyliin: pidä hauskaa rakkaani :-) Mua kiinnostaa miehen menoissa vaan se, milloin aikoo tulla kotiin. Jotta tiedän lähetänkö poliisipartion matkaan yöllä kahdelta vai aamulla kasilta :D
Toivotan hyvät yöt ja hauskat illat. Samalla kysäisen onko aikataulusta tietoa että tosiaan osaan soittaa ne poliisit jos jotain sattuis tapahtumaan
", lähetelläänkin teinix-viestejä joissa juorutaan ja maristaan omalle puolisolle siitä mitä siellä tapahtuu"
Me ollaan molemmat nelikymppisiä :) mitä se nyt haittaa, jos viestittelee parhaan kamunsa kanssa illan kohokohdista ja "kohokohdista"
yleensä nuo viihteilyt on sellaisia sosiaalisia tilanteita joissa on oltava, vaikkei niin haluaisikaan. vaikka mieluimmin saunoisi kotona kahdestaan..
osa työjuttuja, osa kaveripiirin juttuja. kun ei voi ihan eristäytyä, siitä on hallaa.
mitä ei tiedä, se ei voi loukata ;)
Samalla tavalla epäkohteliasta kuin vastailla puhelimeen ollessaan kylässä ja jutella muiden kaveriensa kanssa, paitsi että te vielä puhutte pahaa niistä joiden kanssa olette ja siitä miten tylsää on, joten se on vielä paljon pahempaa.
", lähetelläänkin teinix-viestejä joissa juorutaan ja maristaan omalle puolisolle siitä mitä siellä tapahtuu" Me ollaan molemmat nelikymppisiä :) mitä se nyt haittaa, jos viestittelee parhaan kamunsa kanssa illan kohokohdista ja "kohokohdista"
mutta viimeksi mies soitti mulle 3 krtaa ja lähetti 6 txtaria.
kun menen nukkumaan ja toivottelen hauskaa iltaa. Joskus soitan jos en saa esim. subeja toimimaan tai en tiedä missä jokin tarvittava tavara on.
mutta jos mies on ulkona illalla työasioissa esim. päivällisellä tai kokkareilla, en tosiaankaan viestittele jos ei ole asiaa. En kyllä muutenkaan viestittele jos ei ole asiaa.
ja yleensä sitä ei ole. Tietty, jos ovat vaikka koko viikonlopun jossakin reissussa, niin toivon että mies ainakin kerran pirauttaa, miten menee.
mutta viimeksi mies soitti mulle 3 krtaa ja lähetti 6 txtaria.
Kun oli kamujensa kanssa viihteellä :)
Korkeintaan voin laittaa viestin, että menen nukkumaan enkä hae baarista ja tulkoot taksilla kotiin.
Yksi juttu mitä olen mieheltä kuullut on se että moni mies käyttää vaimoketta tekosyynä. sanoo esim. "pakko mennä kun vaimo hermostuu muuten" tms tai "en voi tulla firman illanviettoon kun vaimo ei päästä". Tämä on helppo tapa luistaa sosiaalisesta tilanteesta, johon ei ITSE halua. Tietty se on vähän noloa sille vaimolle, joka on muiden silmissä ihan kauhea hirviö :D Olenkin miehelle sanonut et varokin käyttämästä mua tekosyynä, me voidaan vaik yhdessä keksiä jokin meno mieluimmin. jotai ei oikeesti ole :DDD
Aika harvoin mies kuitenkaan tätä käyttää, vain todella tiukassa paikassa. Ei koskaan oikeiden ystävien kanssa, koska miksi olla kavereita sellaisten kanssa, joiden seurassa ei viihdy? Mustakin on todella epäkohteliasta tuollainen kesken illan viestittely. Teinixiä, vaikka kuinka olisitte nelikymppisiä.
Ap:n kysymykseen, en soittele miehelle kesken illan. Harvoin ehtii kuitenkaan kavereiden kanssa ulos, nauttikoon siitä rauhassa.
laitan viestin kun ilmotan että käyn nukkumaan ettei herätä ja samalla kysäsen sitä aikataulua jotta tiedän milloin pitää alkaa huolestua/epäilyttää. Poliisille nyt ei kuitenkaan vissiin kannata alkaa ihan heti soittelemaan.... Tuskinpa heitä kiinnostaa jos jonkun mies on luvannut tulla kahdelta eikä vielä kuudelta näy... :) Mutta sen puoleen jos oikeasti aletaan sitten parin päivän päästä etsimään niin onhan siinä kohtaa hyvä tietää monelta oli luvannut tulla. Ja tokihan sitä aamulla jos ei ukkoon yhteyttä saa voi sillä mielellä poliisille soitella että ei ole putkaan joutunut jos tapoihin kuuluu. Ja sairaalaoistakin tietty vois tiedustella, vaan eiköhän sieltäkin ole tapana ottaa omaisiin yheteyttä.
Tietty tänne ei kukaan tule vastaamaan tuota "tunnin välein" vastausta, koska jokainen joka niin tekee, tajuaa kyllä olevansa mustasukkainen/luulotautinen/epävarma/ilkeä/epäilevä/ahdistunut ymym....
Nauratti kun kaikki vastaukset oli tyyliin tuota " en koskaan/kerran"-kastia..
Mutta ihmetytti, että kerta on lupa olettaa että vastaajien miehet ovat aikuisia isiä, niin miksi joka kerta pitää erikseen muistuttaa että tule hiljaa kotiin, kai tuon nyt aikuinen mies tajuaa ihan itsekin?
Meillähän homma menee niin päin, että mies on yleensä kotona, mä käyn selvinpäin tanssimassa lavoilla jopa 3 iltaa viikossa ja tulen kotiin yöllä, niin mie soitan kun pääsen tanssipaikalle, että pääsin perille, sen takia soitan koska matkat yleensä pitkiä ja ettei mies huolehdi ettei mulle satu jotain matkalla. Ja sit soitan kun lähden, koska mies on herkkäuninen, ja tietää katsoa, että tulen kotiin, ettei tulomatkalla satu mitään...
No, pääpointti tässä tietenkin oli se, että huvittavaa ettei kukaan "vahtiva" yksilö tohdi tunnustaa käyttäytymistään ja syitä siihen :) Niistä kun saisi aikaan mielenkiintoisen ketjun.. Heh