Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi on viihteellä, kuinka monta kertaa illan aikana otat häneen yhteyttä?

Vierailija
11.06.2010 |

Siis soittelet tai lähetät tekstareita? Itse en kertaakaan, ellei ole oikeasti jotain asiaa, mikä miehen olisi hyvä tietää pian. Monet kaverini soittelevat ja tekstailevat useasti illan aikana "muuten vaan"...

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tärkeää asiaa ei ole, että ottaisin yhteyttä.

Vierailija
2/40 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aikonut tulla bussilla kotiin, niin laitan tekstarina bussiaikataulun ja tarkan tiedon pysäkistä. Mies kun ei normaalisti kulje busseilla ja saattaa nousta väärään suuntaan menevään bussiin ;)

Muuten annan viettää iltaansa rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
4/40 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistettynä hauskan loppuillan toivotukseen.

Ihan sillä, että kerron, että olen nyt menossa nukkumaan ja ei tarvii soitella ja toisaalta toivotukset hauskaan loppuiltaan, miten pitkään se jatkuukin.

Sanon ehkä vielä, että saa vietellä, kun tulee viereen jos jaksaa/jaksan =)

Vierailija
5/40 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on sanonut tulevansa ajoissa kotiin, eikä häntä vaikka ennen yhtä näy, saatan kysäistä onko kaikki ok. Tai joskus laitan ihan vaan viestiä tyyliin: pidä hauskaa rakkaani :-)

Mua kiinnostaa miehen menoissa vaan se, milloin aikoo tulla kotiin. Jotta tiedän lähetänkö poliisipartion matkaan yöllä kahdelta vai aamulla kasilta :D

Vierailija
6/40 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden kerran ajoin kolarin, toisella kertaa poika kaatui pyörällä ja mentiin tikattavaksi.

Vierailija
7/40 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvisi, se on ärsyttävä kännissä. Se on myös se joka soittaa mulle puolen tunnin välein jos mä olen jossai ja se lasten kanssa...

Vierailija
8/40 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten että pissata koira (sillä on tapana juoda koko kulhollinnen vettä viikonlopun kunniaksi)

Vierailija
9/40 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saatan kysyä onko hauskaa ja ketä on paikalla. Useimmiten mies jää yöksi serkkunsa luo, minkä olen todennu parhaimmaksi ratkaisuksi. Ei tarvi valvoa ja odottaa, ja toisekseen, meillä matkat on suht pitkiä.

Vierailija
10/40 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran lähetän viestin, jossa toivotan hauskaa illan jatkoja kun ite oon menossa nukkumaan (ehkä myös muistutan, että tulee hiljaa kotiin ettei herätä koko taloa).

Eipä vain ole tarvetta muutoin ottaa yhteyttä.

Vierailija
11/40 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensä se on mies kun laittaa viestiä johonkin aikaan että hyvää yötä kulta tulen sitten ja sitten, kaverilta x terkkuja. Tai sitten itse toivotan illanjatkot ja kerron että menen nukkumaan ja ettei tarvitse soitella, ja että tulee hiljaa kotiin eikä herätä koko taloa. :D

Jos min' olen viihteellä, tällöin sama juttu, hyvät yöt ja illan jatkot, muttei sen kummempia häiritä toistemme iltaa.

Yleensä ollaan yhdessä liikkellä joten harvemmin siis tarvitsisi toisen perään kyselläkään.

Vierailija
12/40 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koska suurin piirtein voin odotella kotiin (klo 23, 02 vai 08). Yleensä en sitäkään.

Vierailija
13/40 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee jos on mennäkseen

Vierailija
14/40 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen sanonut, ettei munkaan unta tarvitse häiritä millään yöllisillä yhteydenotoilla, ellei ole elämästä ja kuolemasta kyse.

Vierailija
15/40 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaakaan, jos ei tosiaan ois joku tosi vakava paikka ni sit soittasin. Sit jos on joku paripäivä sydeemä ni sillokii yleensä siippa soittelee ite kotio kerran.

Vierailija
16/40 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yleensä laittaa tekstarin siinä vaiheessa kun on tulossa kotiin, mutta mä olen yleensä jo nukkumassa silloin.

Vierailija
17/40 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli viikon mökillä.

Vierailija
18/40 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitellaan pari kertaa päivässä jos ollaan reissussa tms mutta mies on abso eikä käy viihteellä.

Vierailija
19/40 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisin, paitsi jos olisi joku hätätila.

Mies osaa myös huolehtia itsensä kotiin taksilla/bussilla ilman, että mun pitäisi lähettää aikatauluja kännykällä.

Vierailija
20/40 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten menee.. ja sitten toisen kerran laitan viestin kun menen itse nukkuumaan, ettei soittele =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi