Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku ihminen kehtaa

Vierailija
11.06.2010 |

sanoa perheenjäsenelleen, että ei pidä tämän valitsemasta puolisosta? Meillä oli lähipiirissä tällainen tilanne.

Viime kesänä avioituneelle naiselle meni ihan lapsuudesta saakka perheeseen kuulunut henkilö (en sano oliko äiti, sisko, isä, veli, isoäiti tai isoisä, mutta joku näistä) sanomaan, että "en yhtään tykkää sinun aviomiehestäsi, mutta et mene sanomaan sille, näen kyllä sen naamasta oletko sanonut ja sitten on meiltä välit poikki!"

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle, ettei hän tykkää mun mieheni ulkonäöstä. Ei ole hänen tyyppiä.

Vierailija
2/9 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin ollaan rehellisiä perheen sisällä ja sanotaan mielipide avoimesti. Kun sisko asui avoliitossa entisen ja tulevan linnakundin kanssa niin kyllä me suoraa sanoimme, että äijästä emme pidä eikä sen kanssa meille tulla.

Miksi pitää valehdella? Saahan anopillekin sanoa, että ei pidä tästä, miksi ei muille sukulaisille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi yhdessä ollut pariskunta, eikä mies ole mikään työtön tai linnakundi tms, vaan ihan hyvä mies, josta tämä sukulainen ei vaan jostain syystä tykkää. On tosi kova kritisoimaan kaikkia, on itse eronnut...

Vierailija
4/9 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä ollut pariskunta, joten homma toimii, mutta yksi sukulainen vaan ei suostu sitä uskomaan.

Vierailija
5/9 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikki pidä kaikista ihmisistä. Joskus voi olla hyväkin puhdista ilmaa sanomalla tuollainen asia ääneen, niin ei tarvitse sitten ihmetellä miksi joku käyttäytyy oudosti oman puolison lähellä. Minun äitinikin on sanonut minulle, ettei pidä miehestäni. Enhän minä niin hullu ole, että kertoisin sen miehelleni. Äidilläni saa olla oma mielipiteensä, joka ei vaikuta siihen mitä minä ajattelen omasta miehestäni. Tiedänpähän vaan, ettei kannata jättää miestä kahden kesken äitini kanssa, eikä tartte ihmetellä äidin harvapuheisuutta.

Vierailija
6/9 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellette ole jotain metsässä yksin eläviä erakkoja niin älkää kuvitelkokaan, että kaikki pitäisivät teistä, eikä kukaan puhuisi teistä selän takana.

Vierailija
7/9 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kihlauduin exäni kanssa, että hän ei tule x:ää hyväksymään jne, mutta ei tule tätä koskaan miehelle näyttämään.

Kiva oli sitten aina tavata vanhempiani kun tiesin että esittivät mukavaa, vaikka oikeasti pitivät miestä täysin luuserina ja paskana.

Noh, nykyisestä miehestä he pitävät. Vaikka minulle on ihan sama pitävätkö vaiko eivät, he eivät miestäni valitse.

Vierailija
8/9 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikki pidä kaikista ihmisistä. Joskus voi olla hyväkin puhdista ilmaa sanomalla tuollainen asia ääneen, niin ei tarvitse sitten ihmetellä miksi joku käyttäytyy oudosti oman puolison lähellä.

Ap kirjoitti:

"en yhtään tykkää sinun aviomiehestäsi, mutta et mene sanomaan sille, näen kyllä sen naamasta oletko sanonut ja sitten on meiltä välit poikki!"

Eli sille, kenestä ei tykätä, ei uskalleta sanoa suoraan, vaan sanotaan puolisolle ja kielletään tätäkin sanomasta. Raukkamaista, suoraan sanottuna!

Kenenkään ei tarvitse toisesta pitää, makuja ja kemioita on erilaisia, mutta käyttäytyä pitää osata.

Vierailija
9/9 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ainakaan olla tekemisissä sellaisten kanssa joilla tuollaiset mielipiteet. Saa sitä valita niinkin päin. Ei ole pakko sietää.

Eihän kaikki pidä kaikista ihmisistä. Joskus voi olla hyväkin puhdista ilmaa sanomalla tuollainen asia ääneen, niin ei tarvitse sitten ihmetellä miksi joku käyttäytyy oudosti oman puolison lähellä. Minun äitinikin on sanonut minulle, ettei pidä miehestäni. Enhän minä niin hullu ole, että kertoisin sen miehelleni. Äidilläni saa olla oma mielipiteensä, joka ei vaikuta siihen mitä minä ajattelen omasta miehestäni. Tiedänpähän vaan, ettei kannata jättää miestä kahden kesken äitini kanssa, eikä tartte ihmetellä äidin harvapuheisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi