Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin just kun luin tota kaunis 1-vuotias ketjua, että

Vierailija
11.06.2010 |

mun pian 1v. poika on mielestäni ihan mielettömän suloinen ja söpö ja kaikkea mahdollista. Siis äidin silmään näyttää ihan fyysisestikin tosi kauniilta, ei vain luonne. Mutta kukaan muu aikuinen mun äitiä lukuun ottamatta ei ole koskaan kehunut lapsen ulkonäköä :0 On saottu terveen, hyvinvoivan, iloisen jne. näköiseksi, mutta siis kauniiksi tai söpöksi tms. ei koskaan.

Onkohan siis todellakin niin, että rakkaus sumentaa, kun mun mielestä poika on ihan mieletön söpöliini.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvahan tama nyt on, mulla on ehdottomasti kaikkein kauneimmat ja suloisimmat lapset! ;o)

Esikoisella on tummat kiharat hiukset, ruskeat silmat ja kauniit piirteet.

Kakkosella on 'itamaiset' piirteet, suora kiiltava tumma tukka, ja tummat ruskeat silmat.

Kuopuksella on sellainen mahongin ruskea tukka, ja suklaanruskeat silmat ja oikea hurmurihymy!

Vierailija
22/23 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkaikkea kaikista ihanin, niinhän sen kuuluu olla.

Totta on kllä sekin, että niin vauvoissa, lapsissa kuin aikuisissakin on eroja ulkonäön suhteen.

Meidän esikoista ihailtiin aina kaupoissa, joka paikassa missä liikuttiin, ventovieraat ihmiset jäi ihastelemaan lasta. Ei kyllä ole "perinteisen suomalaisen" näköinen, vaikka ihan suomalaisia ollaan. Siis tummat hiukset, todella tummanruskeat silmät, "pusuhuulet", tokihan oli ja on edelleen äärettömän suloinen, mutta ylivoimaisesti eniten ihasteltiin meidän lapsista esikoista.

Keskimmäistä ja kuopustakin on kyllä suloisiksi, söpöiksi jne sanottu, ja sitähän he tietysti ovatkin (äitihän saa olla puolueellinen), mutta eniten kyllä ihasteluja sai esikoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkut oli monet todella erikoisen kauniita lapsia, kiharat vaaleat hiukset ja klassisen kauniita. Aikuisina ovat ihan tavallisen näköisiä en sanoisi että erikoisen hyvännäköiseksi. Ja minä ja sisarukset kaunistuttiin murkkuina - jokukin sanoi että sinähän näytät kauniimmalta joka kerta kun sua näkee... Vaikka lapsina ei saatu huomiota ulkonäön vuoksi - aikuisena senkin edestä!