Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pian synnytyksen jälkeen

Vierailija
21.06.2010 |

olitte normaalipainossa.Mulla synnytyksestä 3 kk ja vielä on 10 kiloa jäljellä.Lähteeköhän ne enää ollenkaan imetyksen avulla,ennen on kyllä lähtenyt.Ruokavalio on aika terveellinen:DTämä on meidän kolmas lapsi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se todellinen palautuminen on kestänyt lähemmäs 1,5v. Vanhoihin vaatteisiin ei ole mahtunut vaikka kiloja ei enää olisikaan. Luut ovat vielä hakeneet paikkojansa.

Vierailija
2/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kilot kariseekin.Toivottavasti ei nyt kuitenkaan:D Tosin alkaa mulle pkkuhiljaa sopia nuo farkut jotka on sopinnet oikein hyvin päälle silloin ku olin normipainossa.Olen ollut tosi hoikassakin kunnossa ja löytyy vielä pienempiäkin vaatteita joiden sopivuudesta voi vain haaveilla:DD Jännä juttu että ne sopii vaikka paino ei ole pudonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ennen raskautta. Nyt synnytyksestä on 6kk ja painan 4kg vähemmän.

Vierailija
4/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin synnytyksen jälkeen heti kymmenen kiloa kevyempi kun ennen raskautta. Minulle kaikki vaatteet ovat liian isoja. Olen tyytyväinen tähän. Minulla on nyt 1apsi.:)

Vierailija
5/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi vain kiva ollut tietää jos on jo useampi lapsi että meneekö kauemman aikaa palautua normaalipainoon kuin esim ekasta tai toisesta lapsesta.

ap

Vierailija
6/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksestä ja lähtöpainoon on matkaa 3kiloa..

niitä tuli 14kiloa. Eka lapsi kyseessä.

Vierailija
7/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilot lähti heti, sairaalassa vaaka näytti samaa kuin ennen raskautta, mutta emmä kyllä vanhoihin vaatteisiini mahdu...

Vierailija
8/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin 2kg laihempi kuin ennen raskautta eli normaalipainossa.

Noh kaksi vuotta siitä painoa on tullut lähes 10kg lisää. Ei laihduttanut minulla imetys ei. Tuli 1kg/kk lisää. Jos syödä mässytin mitälienee maitoa riitti. Jos söin terveellisesti maidontulo tyrehtyi.

Imetin 11kk ja kiloja tuli 10 lisää. Niiden kanssa yhä kamppailen. Nlassa sun muussa imetystuessa toitotettiin kuukausitolkulla että "no syöt nyt mitä vaan että maitoa riittää" joten söin. On todella hankalaa nyt tottua siitä pois. Valitettavasti. :( Tiedän että kyse on ihan saamattomuudestani.

Vierailija
9/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä neuvolassa sanottin että syö mahdollisimman terveellisesti.Noh..laihduttaahan ei sais tietenkään mutta kait sitä nyt saa hiukka vähemmän syödä kun raskausaikana, silloin söinki kuin raavas mies:DD 20- kiloa tulikin painoa silloin niinkuin aina tullut, ja kaikki olen yleensä pois saanut ja ylikin suht helposti.Vettä juon hyvin paljon joten kyllä maitoa riittä vauvan kasvuvauhdista päätellen.Yli 6 kiloinen tyttö jo vaikka syntyessään oli vain 3,5 kiloa:DD

Vierailija
10/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saliin jäi 7kg, 10kg vielä jäljellä ja poika nyt 10kk. Imetyksen takia en edes alkanut laihduttamaan ja nyt kun sekin on loppunut, nää himputin kilot jämähti.

Vierailija
11/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saliin jäi 7kg, 10kg vielä jäljellä ja poika nyt 10kk. Imetyksen takia en edes alkanut laihduttamaan ja nyt kun sekin on loppunut, nää himputin kilot jämähti.

eihän se 10 kk vielä hirveän pitkä aika ole.Toisillahan menee reilusti aikaa palautumiseen.

Vierailija
12/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilot hyvin nopsaan kun lopetin imetyksen (joka kesti 10kk) ja nyt onkin -3 kg siitä mitä painoin ennen raskautta.