Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni pääsee huomenna linnasta....

Vierailija
11.06.2010 |

Mitä kivaa voisin järjestää? On ollut neljä vuotta sisällä, joten paljosta on jäänyt paitsi.... lapset hoidossa maanantaiaamuun asti ;D

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille ihmisille enimmäkseen, joita ei pyöri minun tuttavapiirissäni. Niin, ainahan ne linnakundit ovat sinne kiven sisään ihan syyttöminä ja vahingossa tosiaan joutuneet :) ja sitten heidän vaimonsa täällä vakuuttelevat, että näin voi tosiaan käydä ihan kenelle vain.

Vierailija
62/82 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti otetaan ero varsinkin jos kyseessä on väkivaltarikollinen. Turha lapsiaan tuollaiselle perhe-elämälle altistaa ja varmaankin on Titan 19 wee ja Jukan 15 wee kiva selitellä tai edes tietää, että meidän iskä onkin ollut linnassa. On tosiaan lapsilla hyvät lähtökohdat elämään varsinkin kun edes äiti ei ymmärrä heidän parastaan.

taitaakin olla marttyyrisyndrooma kun oikein epäitsekkäästi uhraudut rakkauden vuoksi ottamaan rikollisen huostaasi. Eipä se rikos minnekään haihdu tai mielenterveysongelmat vankilassa istumalla muutaman vuoden ajan.

tyhmä olet. Et varmaan ole paljoakaan elämää nähnyt, joten annetaan anteeksi. Ihan kuin kaikki linnakundit ja väkivaltarikolliset tekisi aina pahaa kaikille, jopa omille lapsilleen? Olet TODELLA yksinkertainen, toivottavasti elämä opettaa sinuakin vielä!

on aina kriisi puolisolle ja lapsille. Ja vaikka sä kuinka antaisit anteeksi ym. lipaalaapaa niin ne traumat ja arvet jää lapsiin. Tuskin ne vankilatapaamiset on lapsille mukavia hupireissuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti otetaan ero varsinkin jos kyseessä on väkivaltarikollinen. Turha lapsiaan tuollaiselle perhe-elämälle altistaa ja varmaankin on Titan 19 wee ja Jukan 15 wee kiva selitellä tai edes tietää, että meidän iskä onkin ollut linnassa. On tosiaan lapsilla hyvät lähtökohdat elämään varsinkin kun edes äiti ei ymmärrä heidän parastaan.

taitaakin olla marttyyrisyndrooma kun oikein epäitsekkäästi uhraudut rakkauden vuoksi ottamaan rikollisen huostaasi. Eipä se rikos minnekään haihdu tai mielenterveysongelmat vankilassa istumalla muutaman vuoden ajan.

tyhmä olet. Et varmaan ole paljoakaan elämää nähnyt, joten annetaan anteeksi. Ihan kuin kaikki linnakundit ja väkivaltarikolliset tekisi aina pahaa kaikille, jopa omille lapsilleen? Olet TODELLA yksinkertainen, toivottavasti elämä opettaa sinuakin vielä!

on aina kriisi puolisolle ja lapsille. Ja vaikka sä kuinka antaisit anteeksi ym. lipaalaapaa niin ne traumat ja arvet jää lapsiin. Tuskin ne vankilatapaamiset on lapsille mukavia hupireissuja.

Eli siis av-palstan mukaan täytyy jättää mies ja viedä lapsilta isä ihan vaan siks että on ollut vankilassa. SELEVÄ! Kiitos ja hyvästi. AP

Vierailija
64/82 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille lapsille täytyy kertoa asiasta?

Vierailija
65/82 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin tai myöhemmin. Linnareissut ovat harvemmin mitään valtionsalaisuuksia ja aika monikin niistä varmasti tietää. Ja miten selitätte lapsille isän pitkän poissa-olon lusimisen aikana? Kerrotteko, että isä lähti ostamaan kiskalta maitoa, mutta päättikin muuttaa Thaimaahan muutamaksi vuodeksi kunnes sitten joskus tulee takaisin.

Vierailija
66/82 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
67/82 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosnimike josta miehesi tuomittiin. Tapon yritys, Osallisuus murhaan tai tappoon tms.

Vierailija
68/82 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan, että rikos ei ole semmoinen että mun tai lasten pitäisi pelätä. Oikein kiva päivä ollut, nyt mies kattoo telkkaa, "kun vihdoin saa kattoo rauhassa". AP

Vierailija
69/82 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim talous rikoksista porukka istuu ihmeen kauan. mikä on miellestäni väärin.. 4 on iha minimi niissä hommissa. et ei aina oo tarvinnu tappaa ketään.. eihän raiskauksestakaan mitään tule..

Vierailija
70/82 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap provoili. 4 vuotta on paljon. Väärin ymmäretystä reppanasta meinaa. Sit ymmärrän jos hän on ennenkin saanut tuomion.

Vierailija
71/82 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli. se on saanut 8v tuomion koska on istunut 4v. 8 vuoden tuomioon täytyy ainakin tappo tehdä. Eli ensikertalainen pääsee ulos, istuttuaan puolet tuomiosta. Toinen vaihtoehto on, että sillä on ollut ehdonalainen päällä tehdessään uuden rikoksen, joista tuomiot on sitten yhdistetty ja tuomittu ehdottomaan vankeusrangaistukseen.

Vierailija
72/82 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaikki hyvin, mies kotona ja huomenna ollaan koko perhe yhdessä. AP

Vierailija
73/82 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin toivotan teille rattoisaa iltaa, varmaan vaikeaa sopeutua uuteen tilanteeseen, mutta jos teillä on hyvä suhde niin varmasti onnistutte. Onhan tuo suuri muutos teille jokaiselle. Ja lapsen varmaan kestää pari päivää vielä ilman isäänsä kun ovat noin isoja...

Vierailija
74/82 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosnimike josta miehesi tuomittiin. Tapon yritys, Osallisuus murhaan tai tappoon tms.

Vierailija
75/82 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matteus 25

"42 Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.

43 Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.

44 "Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'

45 Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'

46 "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." "

Vierailija
76/82 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan vituttaisi olla sen henkilön läheinen, kenet ap:n mies on vahingossa listinyt (väkivaltarikoksestahan tässä oli kyse).

Vierailija
77/82 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies istui tuomion (ei tosin noin pitkää vaan 1,6v) ja tiedän mitä se on.Älä välitä näistä pelleistä jotka ei tiedä mistä puhuvat.Silloin meillä oli vasta 1 lapsi mutta kyllä muistan millaista oli, kun olisi halunnut jakaa lapsen asioita (uusia taitoja ja ihan tavallisia arjen juttuja) ja arkea toisen kanssa.Elämä "linnaleskenä" tuntuu lähinnä viikonloppuja odottelulta (tapaamiset).Mieheni pääsi pois toissakesänä ja nyt meillä on 3 lasta, mies on hyvä, huolehtiva ja rakastava isä ja aviomies.Kukaan ei varmasti uskoisi että on entinen "linnavenkula" :D Käy töissä, harrastaa urheilua ja viettää paljon aikaa lasten kanssa...puistoissa, tapahtumissa ym ym.Miehelläni on rankka tausta nuoruudesta mutta tämä tuomio oli "kova" tekoon nähden juuri taustan vuoksi...ei vaikuttanut se, ettei ollut vuosiin tehnyt mitään vaan elänyt ihan normaalia elämää.Uskon että teillä on hyvä tulevaisuus edessänne, paljon onnea ja rakkautta teille!

Vierailija
78/82 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset kaipaa joo, mutta ajattelin ihan itsekkäästi ottaa pari päivää vapaata, koska äitini lupasi ottaa lapset mökille ensimmäistä kertaa vuosiin.On tämä "yksinhuoltajan" elämä ollut aika rankkaa viimeiset neljä vuotta... Lapset siis 7 ja 9-vuotiaat.

mikä siitä tekee maailman

parhaan isän? Se että hommaa itsensä vankilaan vuosiksi eikä voi olla lapsilleen isä? Oon aika varma että parempiakin isiä löytyy.

Vierailija
79/82 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Kari Uotikin saanut vaan 6 vuotta ja ei voida puhua mistään pikkunilkistä talouspuolella?

Sinänsä hienoa, että ap huolii miehen edelleen ja miehellä on koti, mihin palata. Suurin riski vapautuvilla vangeilla on juuri se, ettei heillä ole mahdollisuutta edes yrittää normaalia elämää vaan vajoavat samantein takaisin niihin kekkeruusiporukoihin. Toisaalta itse en haluaisi elää miehen kanssa, joka on ollut vankilassa, ellei syy olisi poikkeuksellinen ja ymmärrettävä.

Vierailija
80/82 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi on mennyt hyvin ja meillä on kaikki ok. Ja ketään ei varmaan edes kiinnosta ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi