Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ja vastuu omasta onnesta

Vierailija
11.06.2010 |

Av:lla sanotaan usein, ettei kannata erota, sillä jokainen on vastuussa omasta onnellisuudestaan ja jokainen pystyy omalla käytöksellään muuttamaan suhdetta paremmaksi.

Entäpä jos puoliso on kiroilee, haukkuu, huutaa ja heittelee tavaroita. Lisäksi haastaa riitaa, vähättelee toisia ja kehuu itseään. Minun mieheni on usein tällainen. Onkohan minussa jotain pahasti vialla, kun minun on vaikea tuntea itseni onnelliseksi hänen seurassaan? Tietysti voin vältellä hänen seuraansa ystävien luona kyläilemässä ja harrastuksissa, mutta miksei sitten suoraan rehellisesti eroaisi?

Lasten takia ei tietenkään pitäisi erota, mutta toisaalta en halua lasten saavan parisuhteesta näin huonoa mallia. En halua, että lapseni hakeutuvat samantyyppisiin suhteisiin, jossa, me, heidän vanhempansa olemme.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei päde tuohon sinun tilanteeseesi. Siis siihen, että joudut kokemaan henkistä väkivaltaa parisuhteessasi. Voit hyvällä omatunnolla erota jos todella haluat, koska kenenkään ei tarvitse sietää tuollaista.

Itse olen miettinyt joskus eroa, koska mieheni ei puhu tunteistaan tarpeeksi, mutta sitten ymmärsin että hänellä on oikeus siihen ja se on osa hänen persoonaansa. Ei siis lainkaan sama tilanne kuin teillä.

Vierailija
2/3 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia ei tietenkään pitäisi erota, mutta toisaalta en halua lasten saavan parisuhteesta näin huonoa mallia. En halua, että lapseni hakeutuvat samantyyppisiin suhteisiin, jossa, me, heidän vanhempansa olemme.

Just lasten TAKIA pitää erota!!! Jos siis et halua lapsillesi opettaa tuollaista perhe-elämän mallia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnesta kohdallasi tarkoittaa sitä, että teet sellaisia ratkaisuja joilla voit tulla onnelliseksi. Jos onnellisuus nimittäin on se mitä haluat ja tarvitset. Jos se vaatii eroamista niin sitten pitää toimia niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi