G: Minkä merkkisistä e-pillereistä sinulle on tullut pahimmat sivuvaikutukset?
Kommentit (19)
Raivohulluus, masennus ja ahdistus iski välittömästi.
..jokin löntti - isompi sellainen - noin nelikiloinen
15 vuoden käyttöajalta, ja ne olivat oikein sopivat. Lopetettuani menkat jatkuivat täsmälleen 28 vrk:n kierrolla ilman häiriöitä, ja tulin ekasta yrityskerrasta raskaaksikin, eli haittoja ei tainnut olla edes pitkästä käytöstä.
jatkuva vuoto. jouduin lopettamaan.
ja pillereiden sivuvaikutus tuhisee nyt tuolla omassa pinnasängyssään :)
enkä koskaan saanut mitään oireita.
käyttänyt pian 10 vuotta ja sopii tosi hyvin. ei ongelmia.
ihan mahdottomat sydämen rytmihäiriöt.
Mulla meliane toimii taas hyvin, ei mitään sivuoireita.
Gyne (vanha mies) väitti, ettei siitä tule mitään oireita, kun on mini.
Ahdistusta ja kaikkea epämääräistä mullakin! YÖK!
yasmin ja marvelon, niistä tuli masennus ja sit mercinolista tuli tiputtelua.
Cerazette!! Oli pakko lopettaa vajaan parin kk jälkeen, kun meinasi yksinkertaisesti pää levitä, ihan järkyttävä kokemus!
Ei minulle kyllä ole sopinut muutkaan pillerit, kokeiltu on Merciloneja, Yasminelleja ja Cilestejä.
Vaikka ei nyt muista kysyttykään, niin sanon myös, että Cerazettien kanssa vähintään yhtä järkyttävä kokemus oli Nuvaring- ehkäisyrengas!
Loppui se hormonaalisen ehkäisyn käyttö minulla nyt ihan totaalisesti, en aio kokeilla enää yhtään mitään!!!
mutta ikä alkoi painaa eikä gyne suostunut enää kirjoittamaan sitä :( sen sijaan kokeilin YASMINIA ja se oli yksi elämäni pahimmista virheistä. Tauton virtsiskierre ja limakalvo-ongelmia ym ällöä. Niiden lopettaminen laukaisi pahan aikuisiän aknen, johon olekin syönyt jo melkoisia myrkkyjä, joihin koskaan aiemmin ei tarvinnut turvautua kun DN hoiti homman.
luulin tulleeni hulluksi kunnes älysin lopettaa pillerien syömisen. Muita en sitten kokeillutkaan!
Kokeilin hormonikierukkaa, pidin sitä 1,5 v, siitä sain hirmuisen aknen. Koko naama, kaula ja yläselkä oli täynnä sormenpään kokoisia paiseita. Sterilisaatio on tehty 8 v sitten.