Vierailija

Mihin voi valittaa vittulevasta sektiolääkäristä. Olen käynyt tuon lääkärin luona kolme kertaa polvivamman takia ja aina saa kuulla vittuilua :( mihin siis voin valittaa, ottaako ne miestä tosissaan? Olenko aiheetta ottanut nokkiini?Onko muille sattunut inhottavaa sektiolääkäriä?

• ylös 9
  • alas 6

Sivut

Kommentit (159)

varsinkin jos sektion haluaa...haa,hah,hah.....

sehän oliskin kätevää kävästä terveyskeskuksessa sektiossa,virka-ajan puitteissa tietenkin.....ja jos lääkärillä kiirettä niin ainahan vastaanottoavustaja voi yhden sektion tehdä.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Seuraavalla kerralla mennessäsi sektioimaan polviasi, ota mukaan ulkomaalainen ystäväsi, joka voi vittuilla lääkärille. Tai vittuile itse suomenkielellä.

Siis polvivammaani ja muita hoitanut sektiolääkäri on vittuillut joka kerta sektiossa. Haluan tehdä valituksen mutta pelkään etteivät ota tosissaan!!

Vierailija:

Lainaus:

Mihin voi valittaa vittulevasta sektiolääkäristä. Olen käynyt tuon lääkärin luona kolme kertaa polvivamman takia ja aina saa kuulla vittuilua :( mihin siis voin valittaa, ottaako ne miestä tosissaan? Olenko aiheetta ottanut nokkiini?Onko muille sattunut inhottavaa sektiolääkäriä?

Vierailija:

Lainaus:

kyseessä on tk-lääkäri ja täysin asiatn!! ei puhu edes suomea vaan on jostain ulkomailta!!

ap

Onko sektiolääkärisi se joka leikkasi aikanaan vai se joka kirjoitti suosituksen?

Minulta tuon suosituksen eväsi neuvolan synnytyslääkäri, mutta antoi silti sairaalan synnytyslääkärien nimet.

Muiden asioiden takia en ole koskana joutunut saman neuvola lääkärin / sairaalan synnytyslääkärin kanssa tekemisiin enkä usko joutuvanikaan.

Onko siis omalääkäri - toivottavasti sellaisen saa vaihdettua!

Kyllä ainut oikea tapa polvivammaan on sen luonnollinen poteminen ja sitä kautta paraneminen!

Elkää te joiden povivamma on sektioitu, kutsuko itseänne polvivammaiseksi. Kyllä asia on näin.

T. kolma polvivammaa kärsinyt.

Tk-lääkäri jatkuvasti sektioissa vittuilee. Minä aluksi otin sen jutut huumorilla koska en ymmärtänyt häntä kunnes eräs hoitaja sanoi mitä hän oli tarkoittanut espäanjaksi. Hän EI ole kirurgi vaan peruslääkäri. Polvivammani on vamma koska se on vaivannut koko ikäni ja tähän asti sitä onkin hoidettu hyvin kunnes tuo lääkäri tuli. Hän on minun omalääkäri joten en voi häntä vaihtaa. Olen niin vihainen kun täytyy kestää rumia sanoja ja vihjauksia päivästä toiseen :(

Vierailija:

Lainaus:

Kyllä ainut oikea tapa polvivammaan on sen luonnollinen poteminen ja sitä kautta paraneminen!

Elkää te joiden povivamma on sektioitu, kutsuko itseänne polvivammaiseksi. Kyllä asia on näin.

T. kolma polvivammaa kärsinyt.

Ap, kerro miten se vittuilee. Esim. " Ai, niin sinun vauvan sektioin silloin vuonna -89" vai " Vittu sä olit se läski ämmä joka ei jaksanu edes vauvaa ulos puskea vaan piti mut herättää leikkaamaan."

Tarkoitatko ehkä käyntiä vastaanotolla? siis sinä ramppaat siellä ja polvi kipeä ja lääkäri puhuu espanjaa, hoitaja sitten kääntää sinulle, että hän vittuilee?

Vierailija:

Lainaus:

Tk-lääkäri jatkuvasti sektioissa vittuilee. Minä aluksi otin sen jutut huumorilla koska en ymmärtänyt häntä kunnes eräs hoitaja sanoi mitä hän oli tarkoittanut espäanjaksi. Hän EI ole kirurgi vaan peruslääkäri. Polvivammani on vamma koska se on vaivannut koko ikäni ja tähän asti sitä onkin hoidettu hyvin kunnes tuo lääkäri tuli. Hän on minun omalääkäri joten en voi häntä vaihtaa. Olen niin vihainen kun täytyy kestää rumia sanoja ja vihjauksia päivästä toiseen :(

Montako sektiota sulle on tehty?

Ei sektiota tee tk-lääkäri vaan kirurgi!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.