Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko "raakaa" lähettää lapset lomailemaan...

Vierailija
11.06.2010 |

mummulaan heti kun uusi vauva on syntynyt? Kyse olisi 9 ja 11v pojista, mummula n.400km päässä?

Ovat itse mielellään lähdössä. Rupesin mietimään, että jääkö heillä uuteen sisarukseen tutustuminen jotenkin "kesken" jos lähtevät pariski viikoksi pois, kun vauva syntyy?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on tarkoitus, ei minusta kyllä kuulosta hyvältä.

Mutta jos lähtevät vaikka viikon päästä, sillä tuskin on sisarukseen tutustumiseen kovin suurta merkitystä.

Vierailija
2/6 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaa tulee ekana mieleen se, että vanhemmat muksut vaan jaloista pois kun vauva syntyy. Toisaalta, pojat ovat sen verran vanhoja, että osaavat varmasti itse ilmaista mitä haluavat.

Eli kannatan lapsilta kysymistä. Jos haluavat lähteä, mikäs siinä, mutta en kyllä pakottaisi. Mustasukkaisuus on kuitenkin mahdollista tuonkin ikäisillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

L.a 20.6, ajateltiin, että juhannukseksi menisivät, jos vauva tulee ajallaan/etuajassa.

Vierailija
4/6 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siksi, että pääsisivät kalastelemaan ym. vaarin kanssa, kun oma aikani menee varmaan aluksi aika lailla vauvalle. Tuskin retkeilisimme tms. vauvan kanssa, kaveritkin yleensä katoaa kaupungista siinä juhannuksen aikoihin.

Vierailija
5/6 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan sama, siis jollekin leikki-ikäiselle voisi tulla kokemus hylkäämisestä uuden vauvan tullessa, mutta jos isot lapset itse haluavat lähteä mummulaan, niin siitä vaan.

Vierailija
6/6 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtivät parin päivän päästä neljännen syntymästä mökille ja olivat reilun viikon. Ihan omasta halustaan eikä kyllä ole vaikuttanut MITENKÄÄN heidän suhteisiinsa ;)