Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Juuri ne kaikkein epätoivoisimmat joita veetuttaa
11.06.2010 |
oma elämäntilanteensa kaikkein eniten kyseenalaistavat aina toisten elämänvalinnat ja urputtavat väärästä lapsentekoiästä, väärästä puolisonvalitsemisiästä yms..paskasta...hallelujaa!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Myönnän että itse huonossa parisuhteessa ja hankalassa elämänvaiheessa halveksin äänekkäästi yksinhuoltajia, teiniäitejä jne. jne. Nyt kun on hyvä työpaikka ja hyvä parisuhde niin kiihko toisten kritisointiin on kadonnut. Olen ollut tosi veemäinen joskus.