Kokemuksia Topi-keittiöstä?
Ollaan ostamassa uutta keittiötä ja Topi-keittiön mallistosta löytyi parhaan näköinen keittiö, ja hintakin on kohtuullinen. Onko kellään kokemuksia ko. firmasta?
Kommentit (77)
(edellisessä vuokra-asunnossa oli topi-kaapit)
Niihin oviin kun tuli tahroja, niin ei saanut jälkiä millään pyyhittyä pois, oli sellaista materiaalia.
Saatiin todella asiantuntevaa palvelua Oulun Topi-keittiöiltä ja ollaan oltu tyytyväisiä. Ei ollut mitään ongelmaa, jos johonkin ei standardikokoinen kaappi mahtunut - hyvin suunnittelut joka tilaan omat ja toimivat kalusteet.
Topi keittiöltä ostettiin koko keittiö ja asennus. Ei pahaa sanottavaa, vieläkin ollaan keittiöön tyytyväisiä.
Hinta oli muistaakseni ihan kilpailukykyinen. Joku laatikkoratkaisu oli sellainen, että heillä se oli vakiomalleissa, jollain toisella olisi joutunut teettämään, mikä olisi nostanut hintaa paljon.
Valitettavasti en voi kyseistä yritystä suositella. Kaikki meni hyvin siihen asti kunnes asennuksessa oli virheitä. Jääkaappi ei mahtunut tehtyyn aukkoon, vaan ruuvit irtosivat ylälaidasta. Soitin asiasta, asentaja soitti takaisin ja aloitti puhelun sanoilla mikä ongelma sulla oikein on? Asia korjattiin ja tämän jälkeen reklamoin muistakin asioista. Alasokkelit eivät pysyneet kiinni, tuuletusaukkoja ei ollu kiinnitetty, uuni oli irti, ylälistoissa oli painaumia, yms. Kerran asentajat kävivät ja eivät korjanneet kaikkea, toimistolta vastattiin, että ei kai ne asentajat koko ajan teidän luona juokse. Korjasin lopulta asioita itse ja lopulta kun kyselin mitä asialle tehdään, kun virheitä ei ole korjattu. Lopulta he keksivät, että eivät asioi kanssani, koska sopimus on vaimon nimellä, toki asunto johon asennettiin on puoliksi minun ja aikaisemin pystyivät asioimaan myös minun kanssa. Eli en ainakaan asennuspalvelua tai asiakaspalvelua voi suositella!
Kilpailutettiin 5 firmaa Tampereen seudulla, kaikki suurin piirtein samaa hintaluokkaa. Rivitalokolmion keittiö kyseessä. Päädyimme Topi-keittiöön lähinnä muutaman pikkujutun takia ja myyjä vakuutti lupauksillaan laadukkaista kalusteista ja vaivattomasta remontista.
Otimme remontin avaimet käteen -palveluna, purun teimme itse. Lupaus oli että kun kalusteet tulevat, menee parista päivästä viikkoon että keittiö on valmis. Olimme itse ulkomailla kun kalusteet ja kodinkoneet tulivat. Sen jälkeen viikkoon ei tapahtunut mitään. Asennus kesti kokonaisuudessaan 6 viikkoa, koko ajan sai olla huomauttamassa työn jäljestä, asensivat mm. valmiiksi halki olevan kaapin eivätkä sanoneet mitään. Lisäksi kolhivat seinää ja mistään ei ilmoitettu automaattisesti, kaikki virheet piti itse valokuvata ja ottaa esille. Lisäksi suunnittelija teki alussa mittavirheen ja kalusteet asennettiin ensin väärille paikoille. Kalusteet asennettiin oikein kun otettiin kuluttaja-asiamieheen yhteyttä. Kaikki virheet paikattiin lähinnä välttävästi ja varsinkin loppuvaiheessa myyjä oli haluton enää uusimaan mm. seulaksi porattuja kaappeja. Iski käteen jotain paikkatappeja ja sanoi että on 5 vuoden takuu. Kiitti.
Korvaus venyneestä remontista ja huonosta työnjäljestä oli minimaalinen. Jäi todella paha maku suuhun ja vaikka myyjä kovasti pahoitteli tilannetta, ei firmaa oikeasti kiinnostanut yhtään hoitaa hommaa loppuun kun remontti venyi ja toimme esille virheitä joita asentajat jatkuvasti tekivät.
En suosittele Tampereen Topi-keittiön palveluita kenellekään. Itse kalusteiden laatu vaikuttaa olevan ok, mutta kehotan pysymään kaukana Tampereen toimipisteestä ja heidän yhteistyöfirmistaan.
Otin Topikeittiö kalusteet ovelta ovelle myyjältä vuonna2001 ja n, 2 viikon kuluttua ovet rupesi vääntyilemään, asentajat kävi laittamassa uudet ovet kahteen kaappiin.Nyt vuosien kuluttua tähänpäivään muutkin ovet vääntyilevät ,ovet ei pysy kiinni ja osittain hilseilee maali. En ole tyytyväinen Topikalusteisiin. Nämä kalusteet on ostettu Espoosta Läkkisepänkuja 2.
Meille on tehty topikeittiö. Olen tykännyt kyllä. Erityisesti suunnittelija oli tosi hyvä ja onnistui parantamaan keittiön toimivuutta paljon.
tein tekussa harjoitustyön topi-keittiöistä ja tykkäsin. Siis meidän piti piirtää kerrostalo kaikkine kommervenkkeineen ja siihen sitten valitsin keittiöihin topi-keittiöt. Niistä oli helppo saada kivat kokonaisuudet ja olivat mukavan näköisiä. Ajattelin, että jos joskus laitan itselleni keittiötä, otan topit.
Luultiin kalliiksi, mutta ihan kilpailukykyinen hinta tuli. Ainoastaan Puustelli jäi heti vertailun ulkopuolelle. Valittiin Topi, koska sillä oli parempia ideoita ja eniten erilaisia kaappeja ja laatikostoja, joten keittiön tila saatiin parhaiten käyttöön.
ja ollaan kyllä oltu tyytyväisiä. Ainakin meillä täysin vastaava keittiö olisi Puustellin kautta tullut maksamaan lähes 2000 euroa enemmän, joten ainakin joskus Topi-keittiöt on Puustellia edullisempia. Parista muusta keittiöliikkeestä (muistaakseni keittiönetti ja keittiöjätti) olisi saanut halvemmalla kuin Topilta, mutta Topilla oli kaikkein hienoin ovimalli, tosin suuria eroja ei ollut.
Meillä palvelu pelasi tosi hyvin, saatiin hyvää suunnitteluapua ja muutenkin hyvää palvelua. Tavarat tuli ajallaan suoraan kotiovelle. Toimituksesta jäi puuttumaan yksi roskaämpäri, ja soitin heti myyjälle asiasta, ja myyjä toi ko. ämpärin vielä samana iltana meille omalla autollaan työaikansa jälkeen! Edellisessa asunnossa meillä oli Puustellin keittiö, ja oltiin siihen kyllä tyytyväisiä, mutta palvelu ei ollut kyllä ihan yhtä loistavaa, vaikkei huonoa sekään.
keittiön, kodinhoitohuoneen, kahden vessan, neljän makuuhuoneen ja saunan pukuhuoneen kalusteet. Hinta todellakin kilpailukykyinen esim. Puustelliin verrattuna. Suunnittelupalvelu oli erittäin asiantunteva. Ainoa miinus oli kalustetoimituksen myöhästyminen viikolla, mutta siitä korvaukseksi antoivat kalusteasentajan käyttöömme päiväksi maksutta. Yksi kulmahylly oli kuljetuksessa rikkoutunut ja sen tilalle tuli pikaisesti uusi. Meillä kalusteet tuli tammikuussa 2007 ja hyvin ovat käyttöä kestäneet.
mutta ystävälläni on Topi-keittiö ja hän on ollut siihen tyytyväinen. Minusta se on tosi kivan näköinen ja käytännöllisen oloinen. Ajattelin itsekin Topi-keittiötä kun seuraavan kerran remontoimme.
Huonoja kokemuksia asiakaspalvelusta ainakin, liikkeessä (Turku) ei saa palvelua vaan myyjät jutustelevat keskenään ja vastaavat vaivoin jos jotain erehtyy kysymään. Otimme sitten keittiömme muualta.
Tutuilla oli Topi-keittiö edellisessa asunnossaan ja toimituksessa oli jotain häikkää: jo tilattua ja sovittua materiaalia ei saanutkaan, jotain ihmeellistä säätöä ja tökkimistä oli.
Älkää ikinä menkö Topi-Keittiöille Jyväskylään!!! Palvelu aivan paska, ja hinnat tähtitieteellisiä.
Huono asiakaspalvelu,laatu ei vasta hinta.
En suosittele!!
Mielettömän huono palvelu, kalliit kamat, hidas palvelu ja leväperäinen toiminta. EN VOI MITENKÄÄN SUOSITELLA.
Halvemmin ja yhtä isolla työllä pääsee kun itse tilaa laitteet ja kamat ymsyms. Keittiöstä tuli kaunis mutta kaikki muu oli ihan perseestä.
Älkää hyvät ihmiset, edes harkitko, Topi-keittiötä. Laatu aivan surkea. Kulmista ja sivuista pilkistää pohjamateriaali, joka ei saisi tavarantarkastajan mukaan näkyä. Asennus jos se on Topilta niin työn jälki
todella ala-arvoinen. Ruuvit jätetään liian korkealle ja ruvien ympäristö naarmutetaan pahasti.
Pettyneitä ollaan täälläkin. Kaikki kodin kaapistot keittiötä myöden Topia. Keittiön kaapeista maali halkeillut pahasti neljän käyttövuoden jälkeen. Kaapinovet roikkuvat ja kolisevat pahasti. Wc: n peilikaappi irvistelee jne. Silityslauta ( vetokaapissa) romahti ekan puolenvuoden jälkeen kaapista alas. Ruuvit ( muutama kappale) olivat tavattoman lyhyitä.
Asentajat porsastelivat kämpässä, heittelivät eväidensä jätteet lattioille jne.
En suosittele. Keittiö siis asennettu 2012 ja on nyt jo uusimiskunnossa.
onko teillä kokemusta tuosta topi keittiön välitilalaminaatista? miten toimii käytännössä, miten saa pysymään hyvännäköisenä. itse ajajtelimme sitä valkoista oliko snow mallia?? kertokaa jos jollain on sitä.