Kannattaako vielä hake työpaikkaan johon on hakenut jo ainakin 3 kertaa
mutta ei ole edes haastatteluun kutsuttu?
Taas olisi paikka auki. Kiinnostaisi siksi, että koulutus mulla on ja työpaikka olisi lähellä.
Mutta kun eivät ole aiemminkaan halunneet mua edes tavata niin tuskin nytkään.
Kommentit (9)
Ties vaikka olisit hyvällä onnella jäänyt jo niin hyvin mieleen, että ajattelisivat tsekata, mikä tyyppi oikein olet.
Omassa työssäni olen rekrytointeja hoitanut ja monta kertaa on samakin paikka (tai vastaava) ollut auki. Joka kerta on hakijatilanne kuitenkin erilainen eli minusta kannattaa hakea. Ehkä aiemmin paikkaan valittu on talon sisältä? Nyt heitä ei hakijoissa välttämättä ole. Hae ihmeessä, jos paikka on mielestäsi sinulle sopiva.
Omassa työssäni olen rekrytointeja hoitanut ja monta kertaa on samakin paikka (tai vastaava) ollut auki. Joka kerta on hakijatilanne kuitenkin erilainen eli minusta kannattaa hakea. Ehkä aiemmin paikkaan valittu on talon sisältä? Nyt heitä ei hakijoissa välttämättä ole. Hae ihmeessä, jos paikka on mielestäsi sinulle sopiva.
Taas haen vaikka aiemminkaan en ole kelvannut. Pitävät mua varmaan vähän yksinkertaisena jos vaan haen ja haen vaikka eivät edes tahdo haastatella.
Kannattaa antaa jonkun alan ammattilaisen tsekata cv:si ja hakemuksesi. Jos niissä jotain häikkää, niin on vaikeampi päästä haastatteluun. Sitten vaan tuoreilla papereilla hakuun mukaan!
Kannattaa antaa jonkun alan ammattilaisen tsekata cv:si ja hakemuksesi. Jos niissä jotain häikkää, niin on vaikeampi päästä haastatteluun. Sitten vaan tuoreilla papereilla hakuun mukaan!
Olisi pitänyt jättää perhe perustamatta siinä tapauksessa.
että vikaa olisi cv:sisällössä, eli siinä mitä olet tehnyt, vaan siinä miten olet sen kirjoittanut. Älä siis hae samalla hakemuksella kuin aiemmin, vaan vaihda taktiikkaa.
Kerrot avoimesti hakevasi paikkaa kolmatte kertaa ja olet hyvin kiinnostunut siitä, liität värikuvasi hakemukseen ja sanot myös, että haluat paikan ehdottomasti ja olet valmis sitoutumaan duuniin ja tekeväsi ahkerasti duunia.
Jos joku ihminen on todella kiinnostunut paikasta, mä ainakin aina otan haastatteluun. Sitoutuminen kovaan duuniin vakuuttaa aina.
"Kun en ole aiemmin kelvannut, ei cv:stä saa parempaa, miksi en ole kelvannut, nyyh,nyyh". Tuolla asenteellako sinä haet? EI ihme, ettei sua ole valittu. Luuletko, että rekrytoijille on sun nimi jäänyt mieleen? Tuskin, jos hakijoita on ollut paljon. Eikä aiemmat hakemukset vaikuta nykyiseen, uuteen tilanteeseesi millään muotoa. Turha epäillä "salaliittoa", että olisit mustalla listalla, "kun en silloinkaan saanut kutsua haastatteluun, tuskin nytkään".