ärsyttää ihmiset jotka ajavat citymaasturilla eivätkä tiedä missä kulmat kulkee!
eli kysymys ko kuljattejille, osaatko yhtään arvoida että ajelet yli keskikaistan ja toiset joutuvat varomaan? varsinkin kun vauhti ei ole mitään vähäistä? vai eikö sillä enää mitään väliä jos vähän kolisee?
Kommentit (7)
maasturini koon ;) Kaupungissa en kyllä sillä mielellään ajele, asutaankin maalla.
oikoo kurvit ja itse joutuu vetään liinat kiinni kun pelottaa. yleensä vielä mamma siellä puhuu kännykkään.
Minua ärsyttää kaikki tiellä liikkujat, jotka eivät välitä liikennesäännöistä ja turvallisuudesta, ajelivat ne sitten millä autolla tahansa.
Sinulla taitaa nyt olla jotain erityistä maastureita vastaan?
niin otan alle tuon pienempi kokoisen mersun. Monissa kaupungeissa kun on aika kapeat kadut.
Ja en oikaise kurveja vaikka maalla asunkin :D
3
Minua ärsyttää kaikki tiellä liikkujat, jotka eivät välitä liikennesäännöistä ja turvallisuudesta, ajelivat ne sitten millä autolla tahansa.
Sinulla taitaa nyt olla jotain erityistä maastureita vastaan?
mutta tuntuu juuri pelottavalta kun noinkin iso auto tulee suoraan kohti.
eipä sitä tiedä ostetaanko meillekin joskus, mutta en halua jos se aiheuttaa tuota sokeutta.
Kun tossa yhtäkin perhettä on nähnyt, kosla on lähes aina parkissa. Ruokakaupassa käyvät, matkailuun ei kuulemma varaa. Ruokakaupassa käyvät maasturillaan (n.1km:n päässä)
Mutta hieno citymaasturi pitää olla tähän tarkoitukseen.
Joo-o.
t: autonkuljettaja