Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokousleski kiukuttelee...

Vierailija
11.06.2010 |

Olin itse viime viikolla eräällä kokousmatkalla yli 200km päässä ja miehen piti välttämättä päästä vauvan kanssa siskolleen yöksi siihen 30km päähän. Niinpä minunkaan ei sitten "tarvinnut" nukkua hotellissa, vaan mies ilmoitti tulevansa hakemaan minut illalla siskolleen. Niin hän tulikin klo 22. Illallisruoka tarjoiltiin pöytiin vasta klo 21. Kuten arvata saattaa, niin jäi vähän juorut kesken kun piti sännätä pois. Aika noloa.

Noooh... Mies lähti eilen vastaavalle matkalle ja minä tietysti muistutin, että sopii sitten olla hotellihuoneessaan klo 22. Mies soitti eilen klo 21.30 ja sanoi vielä käyvänsä alakerrassa katsomassa meininkiä. Hän lupasi soittaa vielä kun tulee takaisin huoneeseensa. Joo, ei soittanut vaan tekstasi klo 1.30 ratikkapysäkiltä. Minä tietysti soitin hänelle ja latelin totuuksia. Muistutin häntä siitä minun klo 22 "kotiintuloajasta".

Ei siinä mitään, menkööt vaan kavereiden kanssa baariin, mutta kai silloin minäkin saisin mennä?

Mitäs nyt arvon av-mammat?

Olisiko aika kostolle vai keskustelulle?

Mies palautuu sunnuntaina kotiin.

Jaksankohan ennen sitä edes vastata puhelimeen vai kiukuttelisinko niinkuin uhmis?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun voi olla vauvansa kanssa?

Vierailija
2/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun voi olla vauvansa kanssa?

Jos vauva on isänsä kanssa, niin ei varmaan ole heitteillä?

Ehkä se tekee isällekin hyvää luoda ihan omaa suhdetta vauvaan.

Vauvalla on ikää "jo" 8kk.

t: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole oikein kypsät vanhemmat rassukalla.

Vierailija
4/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse viime viikolla eräällä kokousmatkalla yli 200km päässä ja miehen piti välttämättä päästä vauvan kanssa siskolleen yöksi siihen 30km päähän. Niinpä minunkaan ei sitten "tarvinnut" nukkua hotellissa, vaan mies ilmoitti tulevansa hakemaan minut illalla siskolleen. Niin hän tulikin klo 22. Illallisruoka tarjoiltiin pöytiin vasta klo 21.

Aha. Miksi ihmeessä mies halusi lähteä ajelemaan yöllä? Minä olisi sanonut, että tämä on nyt minun tilaisuus istua vähän pitempäään illallispöydässä ja käydä ehkä ulkonakin ja tulen aamulla.

Oletan, että mitään rintaruokintajuttuja ei ole käynnissä, kun kerran pääset irroittautumaan noin. Ja kyllä, jotkut äidit luottavat miehiinsä niin, että voivat olla pois päivän tai parikin. jotkut jopa kauemmin.

Noooh... Mies lähti eilen vastaavalle matkalle ja minä tietysti muistutin, että sopii sitten olla hotellihuoneessaan klo 22.

Teillä taitaa olla aika kontrolloiva suhde molemmin puolin. Mitä sinä voitat sillä, että mies olisi hotellihuoneessaan klo 22?! Hyvä tilaisuus mököttää ja tehdö draamaa, kun mies ei kuitenkaan tottele?

Vierailija
5/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun voi olla vauvansa kanssa? Ei, vakavasti, meillä sama ongelma, eli mulla minuutin tarkat kotiintuloajat, miehellä... No, ei se ole niin päivän päälle... Ja älkää suotta kysykö miksi sitten olen sen kanssa. Varmaan osaatte itsekin päätellä..:D

Vierailija
6/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies tulee kotiin potkase sitä samantien keleksille ja lyö kaulimella otsikkoon. Sen jälkeen menet ja naarmutat sen auton ja poltat pihalla sen kaikki vaatteet. Oppiipahan siitä.

Vierailija
7/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit sanonut miehellesi että ilta on sinulle tärkeä eli et lähde klo 22! Voi että on joillakin vaikeeta...

Vierailija
8/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit sanonut miehellesi että ilta on sinulle tärkeä eli et lähde klo 22! Voi että on joillakin vaikeeta...

seuraavana päivänä tavarani pihalta...

Vierailija
9/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä 8-kuisen äidille pitää se lapsi olla tärkeämpi kuin turhanpäiväiset juorut.

Vierailija
10/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä 8-kuisen äidille pitää se lapsi olla tärkeämpi kuin turhanpäiväiset juorut.

ei se silti mikään kahle ole.. Ja miten sen ei tarvii olla sitten isälle tärkeä???

Vierailija
11/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavana päivänä tavarani pihalta... t: ap

porvoossa tapahtuu kummia taas...

Vierailija
12/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ensimmäinen kerta vauvan syntymän jälkeen.

Vierailija
13/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rentoutumaan. Miksi olet antanut miehesi kahlita ja kytätä?

Vierailija
14/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset olivat 8-kuisia. Töitä tein lasten ehdoilla, mutten kyllä ollut erossa öitä tai asettanut juoruilua etusijalle. Myös isä vähensi kaikki ylimääräiset menot pois. Työt pitää hoitaa, mutta nekin kohtuudella, kaikki muu kyllä joutaa odottaa.

Olette kyllä molemmat harvinaisen keskenkasvuisia.

Vierailija
15/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on JO 8 kk niin tuohan olisi loistava tilaisuus äidin hieman rentoutua yksikseen kokouksen ohessa. Onhan lapsella isä!!!

Vierailija
16/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti kahlitaan lapseen vaikka täysi-ikäiseksi asti ilman omia menoja ja isällä ei ole mitään vastuuta?

Vierailija
17/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun isä on vauvan kansaa. Pitäähän sen nyt pärjätä ja haluta pärjätä. Haluamisesta tässä kai on enemmän kyse.. Vaikka varmasti ikävä tulee, niin kyllä se tekee hyvää äidille. Otapa miehesi keskusteluun. Joku tasa-arvo on oltava. Miehet yleensä on enempi kotoo pois kun äidit, joten on se joskus paikallaan että äitikin pääsee rauhallisille unille, hyvään seuraan ja valmiille aamupalalle.

Vierailija
18/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset olivat 8-kuisia. Töitä tein lasten ehdoilla, mutten kyllä ollut erossa öitä tai asettanut juoruilua etusijalle. Myös isä vähensi kaikki ylimääräiset menot pois. Työt pitää hoitaa, mutta nekin kohtuudella, kaikki muu kyllä joutaa odottaa.

Olette kyllä molemmat harvinaisen keskenkasvuisia.

Ja varmaan usein. Kyllä vauvan pitäisi olla äidille tärkeämpi kuin työt!! Luuletko että sille vauvalle tekee jotain onko äiti töissä vai juoruamassa? Ei kuule tee! Ainoat jolle sillä on merkitystä on av-mammat. Ja parempi se on hoitaa juoruilut sillon ku vauva nukkuu, jolloin hän ei välttämättä edes huomaa äidin poissaoloa vaikka heräisikin hetkeksi, kuin päivällä ko vauva on hereillä, eikös..?

Vierailija
19/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole siihen valmis, hankkii semmoisen japanilaisen robottikoiran.

Vierailija
20/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain ohiksena pakko puuttua keskusteluun.

En todella ymmärrä miten on varaa tulla tähän ketjuun urputtamaan sellaisella äidillä joka tekee yhtään minkäänlaista työtä kun lapsi kahdeksankuinen !?

Työt pitää hoitaa.. vielä kirjoittaa. Ei ole totta mitä sammakoita suoltaa

En ymmärrä miten työ voi mennä lapsen hoidon edelle ?

Minusta se työ on toisarvoinen asia ja esim se juoruilu tuhat kertaa tärkeämpää koska silloinhan äiti tai isä, lapsen hoitaja hoitaa omaa mieltään ja jaksamistaan, lataa akkuja lapsen hoitoon.

Huonompi äiti on se joka tekee työtä lapsen ollessa kahdeksankuinen, on sitä työtä sitten paljon tai vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan