Kummat on söpömpiä: kaljut vauvat vai tukkavauvat?
Kommentit (29)
Onko täällä nyt sit alkanu alakoululaisiakin pyörimään? Mä kuulen näitä kysymyksiä toka luokkalaiseltani! Kuka on sun kivoin työkaveri? Onks meidän vai napurin vauva söpömpi? Ketä sä rakastat eniten jos omii lapsii ei oteta mukaan? blaa blaa blaaaa. Nyt varmaan ajat vauvasi kaljuksi jos kalju äänet voittaa.
usein pienemmän näköisiä ja siten söpöjä. On tukkavauvatkin söpöjä, mutta usein vanhemman oloisia eivätkä sitten niin vauvamaisia.
JOhtuneeko siitä että omistan 4 poikaa.... hih.
Kaljujen poikalasten äidit saa taas mun säälit...puhumattakaan jos niillä on vielä ISO PÄÄ!!!!
vaan NAAMA ja VARTALO.
vaikka olisi miten enkelikiharat tahansa,ja naama kuin petolinnun peräpuoli, ja hirmu lihava jöntti,niin....... ruma on. ei auta hiukset eikä mikään.
Ihan vastasyntyneistä haituvatukat tai jopa kaljut ehdottomasti! "Syntyi söpö peikkotyttö" -ilmoituksiin kyllä onnittelut annan, mutta oikeasti - yök...
Omani viisi olleet haituvatukkia, siksi ehkä paksutukkavauvat näyttävät vanhemmilta kuin ovatkaan, epäsöpöiltä ja jopa pelottavilta.
Ja jeesustelijalle tiedoksi, että tätäkään ei tartte ottaa niin vakavasti. Minäkin olen IRL erittäin ystävällinen ja sydämellinen nainen, jola lisäksi hyvät käytöstavat, eli en mielipiteitäni pamauttele päin naamaa. Mutta minkäs tuntemuksilleen tai ajatuksilleen voi.
Näkyy päänahka läpi, mutta on tukkaa kuitenkin, ei pitkää.
Kauhean paksutukkaiset vastasyntyneet ovat aika hurjan näköisiä, jotenkin aikuisen oloisia. Kalju on nätimpi.
Jokainen vauva tietysti on persoonallisella tavallaan ihana.
Meillä ollut molempia. Esikoisella ja kolmosella oli tukkaa jo syntyessä ja koko ajan. Keskimmäinen syntyi tukka päässä mutta oli kalju ensimmäisen vuoden ajan.
Kaikki lapsemme ovat olleet syötävän suloisia vauvoina. Toisaalta kun näin jälkeenpäin katselee tuon keskimmäisen vauvakuvia, näyttää se kalju pallopää kieltämättä aika hassulta :-)
Tuo keskimmäinen lapsi (tyttö) on kuitenkin ehdottomasti lapsistamme se kaunotar ja nykyisin omaa tukan, joka on vaalea ja tuplaten paksumpi kuin muilla saman ikäisillä...