Kaveri raskaana, ikää 42-vuotta.
2 aikaisempaa lasta jotka murkkuja ja on eronnut niiden isästä. 10 vuotta eli sinkkuna, ja nyt on raskaana mustalle miehelle! Tapas sen vuoden alusta ja mä kaveri selitti että se on vaan seksisuhde, ei mitään muuta.
Nyt on raskaana. Eikä siinä mitään, se mies on naimisissa :(
Koko kuvio on niin jotenkin etova että mä en tiedä mitä mieltä olisin?
Mun on varmaan pakko pistää välit poikki koko ihmiseen?
Kommentit (29)
mutta ainakaan kaverin puheiden perusteella mies ei ole jättämässä vaimoaan.
Mikä nyt etoo? Että nainen tekee omin päin lapsen? Että lapsen isä on musta? Että isä on naimisissa? Että nainen on yli 40?
Ongelmiahan ei tuossa tuota kuin miehen avioliitto, mutta voihan olla, että he ovat yhteisymmärryksessä tässä asiassa?
Toden totta.
Entäpäs jos 30kymppinen perussuomalainen perheenisä olisi laittanut sen 42vuotiaan paksuksi. Luultavimmin tuomiokuoro olisi ollut paljon rankempi. Nyt osasta kirjoittajista paistaa, että leikkivät nimenomaan sen ihonvärin vuoksi sallivaa. Ehkä tiedostamattaan.
Vai meni horatsu antamaan neekerille ja tuli paksuksi. Ei kateeksi käy tulevaa lasta. Yksi ylpeä YH Suomeen lisää muiden elätettäväksi.
Kunnianloukkaussyytettä odotellessa sitten vaan!!!
ilmiselvästi kasvaisi, jos laittaisit välit poikki.
2 aikaisempaa lasta jotka murkkuja ja on eronnut niiden isästä. 10 vuotta eli sinkkuna, ja nyt on raskaana mustalle miehelle! Tapas sen vuoden alusta ja mä kaveri selitti että se on vaan seksisuhde, ei mitään muuta. Nyt on raskaana. Eikä siinä mitään, se mies on naimisissa :( Koko kuvio on niin jotenkin etova että mä en tiedä mitä mieltä olisin? Mun on varmaan pakko pistää välit poikki koko ihmiseen?
Mutta mä en voi ottaa sitä miestä meille kylään, joten pakko ne välitä on poikki laittaa. Oon kuullut että mies rukoilee monesti päivässä. Kaverinkin luona esim. sohvan takana. Meillä ei islamin uskontoa harrasteta edes leikillään, joten meillä tai meidän tontilla ei rukoilla allahia. Ei, mä en voi ottaa sitä syömään meidän ruokapöytään. Ei tule kuuloonkaan.
Ihan samaa kastia kuin tamaa halveksittu ystavasi.
ilmiselvästi kasvaisi, jos laittaisit välit poikki.
2 aikaisempaa lasta jotka murkkuja ja on eronnut niiden isästä. 10 vuotta eli sinkkuna, ja nyt on raskaana mustalle miehelle! Tapas sen vuoden alusta ja mä kaveri selitti että se on vaan seksisuhde, ei mitään muuta. Nyt on raskaana. Eikä siinä mitään, se mies on naimisissa :( Koko kuvio on niin jotenkin etova että mä en tiedä mitä mieltä olisin? Mun on varmaan pakko pistää välit poikki koko ihmiseen?
Mutta mä en voi ottaa sitä miestä meille kylään, joten pakko ne välitä on poikki laittaa. Oon kuullut että mies rukoilee monesti päivässä. Kaverinkin luona esim. sohvan takana. Meillä ei islamin uskontoa harrasteta edes leikillään, joten meillä tai meidän tontilla ei rukoilla allahia. Ei, mä en voi ottaa sitä syömään meidän ruokapöytään. Ei tule kuuloonkaan.
Ihan samaa kastia kuin tamaa halveksittu ystavasi.
Ottaisitko sinä kotiisi jonkun rukoilemaan. Moni ei siedä edes kristinuskon kannattajia kotonaan tai ovellaan, miksi pitäisi sitten sietää toisen uskoista rukoilemassa omassa kodissa?
Luoja miten kaksnaamaista porukkaa täällä on!
Toki aviorikos on ikävä mutta se lapsen saaminen 42v:nä on ihanaa.
t toinen äiti 42v
Ootteko tavanneet sen miehen?