Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesälomaviikon voi viettää näinkin:

Vierailija
10.06.2010 |

Helppo elämä tällä viikolla, kotona vain yksi lapsi, 2-vuotias. Mies on koko muun katraan kanssa matkoilla. Minähän nautin tästä: ostin todella helppoja ruokiakin ja erikoisherkkuja, kun kerrankin ei tarvitse aikaansa käyttää hellan ääressä niin paljon. Meillä on niin rentoa: syödään, luetaan kirjoja, lapsi leikkii (minä jonkin verran mukana), lauletaan, ulkoillaan, nukutaan... Tämä on minun tämän vuoden kesälomaviikko!

Toki minä olen jotain aikuisen juttujakin tehnyt, kuten siivonnut ja pyykännyt. Mutta eipä ole pýykkikonettakaan tarvinnut jokapäivä pyörittää.

Kyllä tämä on helppoa, kun kotona on vain yksi lapsi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tätä lomailu juttuani kertonut, siksi, että jotakin vastaan olisi perhettäni, ei ehei. Suuri perhe on suuri rikkaus minulle. Itse olen ollut ainokainen, siihen en omieni halunnut koskaan joutuvan. Onneksi saimme enemmän.

Mutta nyt on kuitenkin lomaviikko ja täydellinen "laatuaika" viikko 2-vuotiaan kanssa. Kuinkahan monta kirjaa olemmekaan lukeneet? Tai ainakin samoja kirjoja ties kuinka monta kertaa! Meillä on ollut hauskaa! Erilaista on ensiviikolla kun muu perhe rynnistää kotiin.. Ikävähän meillä jo tietty vähän on. Tämä 2-vuotiaskin on kysellyt jokaista nimeltä useamman kerran.

Vierailija
2/5 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää hauskaa ja rentoilkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lomaillaan usein osissa ja vaikka osa jäis kotiin vaihtelu tuntuu lomalta ja kaikilla on kivaa. ei me enää perheenä matkustetakaan, teineillä on ihan eri kiinnostuksenkohteet ku pienimmillä sisaruksilla.

ja hyvä niin.

Vierailija
4/5 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se pyykkivuori tulla takaisin jossain vaiheessa...

Vierailija
5/5 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi meillä onkin vain yksi lapsi, eikä enempää tule :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän