Onko kalajoen hiekkasärkillä (siis siellä rannassa) käärmeitä?
Kommentit (10)
No Kalajoella mökkeilty ja kuulemma siellä metsissä niitä kyykäärmeitä on, mutta ei siellä hiekalla ja dyyneillä ole. 34vuotta Kalajoen kesiä viettänyt ja vielä en ole käärmettä luonnossa nähnyt.
5 metrisiä anakondia.
käärmeitä väitti, että kalajoellakin on käärmeitä. Kun en ollu sen mökille käärmeiden takia tulossa. Käärmeitä siis mökillä rappusilla, terasilla joka paikassa.
Ja sama seuraavalle (luin alusta "ootko tosissas")
ihminen! Alat kuulostaa ihan minun äidiltä. Johan jo vastasin 34 vuoden kokemuksellani, että yhteenkään en ole törmännyt Särkillä ja en kyllä ala niiden takia hysterisoimaan. Suomessa ollaan niin otetaan se mitä annetaan.
ihminen! Alat kuulostaa ihan minun äidiltä. Johan jo vastasin 34 vuoden kokemuksellani, että yhteenkään en ole törmännyt Särkillä ja en kyllä ala niiden takia hysterisoimaan. Suomessa ollaan niin otetaan se mitä annetaan.
Siis enhän minä tästä rauhallisemmaksi voisi tullakkaan, mutta jos et siis jutun juurta käsittänyt, niin tuttuni asiasta sanoi (siis ilmeisesti ihan hatusta vetäisi) sen takia kun en ole hänen mökilleen käärmeiden takia menossa. Ja jos satuit käsittämään väärin, mökki ei ole kalajoella. ap
ei oikein mene perille sun pointti...
ei oikein mene perille sun pointti...
Eli tuttuni kysy multa, että lähtisinkö kesällä heidän mökille joka on Suomen länsirannikolla, mutta ei kalajoella. Mutta hän selitti, että mökillä on paljon käärmeitä terassilla, rappusilla jne. Mä ja mun lapset eivät ole tottuneet käärmeisiin ja muutenkin inhoan niitä niin ilmoitin, että en lähde.
Tuttuni tiesi minun menevän Kalajoelle (ei se vissiin tienny, että mennään sinne rannalle, mutta luulis, että osais päätellä) kesällä ja sanoi on Kalajoellakin käärmeitä (eli että se ei saisi olla syy siihen, että en lähde sinne mökille).
Ilmeisesti olisi pitänyt laittaa aloitukseen "tuttuni väitti, että kalajoella on käärmeitä, onko totta" Ja jos vielä selvennän; tuttuni siis sanoi "kaikkialla rannikolla on käärmeitä, kalajoellakin".
ap
on ihan kaikkialla. Ei ne oo mikään länsisuomalainen ilmiö. Pysy kaupungin keskustassa ja sisällä, niin ei oo käärmeitä.
5 metrisiä anakondia.