Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt mä vähän avaudun noista sossuista

Vierailija
10.06.2010 |

perkele!!!! ottaa päähän. hain niiltä toimeentulo tukea ja lisäks avustusta pesukoneeseen ja huonekaluihin. joo huone kaluihin en saa mitään ksoka ei ole mun ensi asunto. Ollaan siis miehen kanssa erottu ja mulla ei ole edes sohvaa. pesukoneen saan jos maksan sen itse ja sitten vien sinne kuitin. sain niiltä jotkut huikeet 400 euroa. olen jo siis sen sohvan tilannut ja se maksaa just tuon 400. asumistuki mulle maksetaan tässä kuussa takautuvasti ja ne perkeleet perii sen. joo ihan oikeinhan ne toimii mutta silti vituttaa enemmän kun pientä sikaa. ei kukaan haluais käydä maksaa mun sohvaa?

itse pitää maksaa vuokra vielä noista hiukeista rahoista eli tuloja tässä kuussa se 1200 uokraan menee 530 niin että millakhän mä sen sohvan maksan. ei ne kanssa ymmärrä mitään... oli vaan pakko purkaa itteäni

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ostaisin huuto netistä ihan mielellään! lähes kaikki on täällä munkin kodissa ja omat vaatteet lapsen vaatteet ja tavarat hankittu käytettynä, mutta kun huuto netissä niitä sohvia kattelee niin kaikki on tosiaan jossain helsingissä taikka muuten vaan kaukana täältä meiltä että millä minäkin niitä lähden sielt hakemaan!!!??? ei hesalaisilla oo ikinä mitää hätää

Vierailija
22/60 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä joudut ruokailuryhmän ostamaan ja sohvan ostamaan,jotka ovat sängyn ohella kaikista kalliimpia ni mitä ihmettä sinä sait erossa??? Ja pesukonekin mjäi miehelle??? Tosi outoa :-O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ylimääräistä vanhaa sohvaa? Tai siellä oppilaitoksessa mitään ilmoitustaulua ja vaihtomarkkinoita.

Miten muuten jossain tuppukylässä on kuitenkin ammattikorkeakoulu?

Vierailija
24/60 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon, siihen on imeytynyt toisten hajut, ihon rasvat ja pierut.

On voinut olla ties millaisia kotieläimiäkin sillä tai vaikka sienitauti tai ruusu.

Vierailija
25/60 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei kuitenkaan ole sellaisesta oikeudesta, joka kuuluu kaikille kustantaa. He, jotka ansaitsevat, sisustakoon kotinsa kauniiksi palkkarahoillaan. He jotka ovat työttöminä tai opiskelevat, tyytyköön vaatimattomampaan sisustukseen, kunnes on rahaa.

Suoritahan ne opintosi loppuun, mene töihin ja sisusta sitten kotisi kauniiksi.

Vierailija
26/60 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosin en olisi ollut niin hölmö että olisin lähtenyt tilailemaan mitään uusia sohvia mistään.. jos ei oo rahaa niin sitä pitää säästää ja säästöillä ostaa.

Vaikutat ihmiseltä joka ottaisi vaikka 2500e pikavippiä että saa huonekaluja... ei sitä sitten mietitä pidemmälle..

Vierailija
27/60 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon, siihen on imeytynyt toisten hajut, ihon rasvat ja pierut.

On voinut olla ties millaisia kotieläimiäkin sillä tai vaikka sienitauti tai ruusu.

Jos ei voi ottaa toiselta sohvaa niin miten edes harkita niitä huutonetin sohvia tai käytettyjä kun niissäkin voi olla sitä pierua ja mitä lie sientä :D

Vierailija
28/60 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muuten ole kesätöissä?

Vierailija
29/60 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten kannattaa ostaa käytettynä ainoastaan nahkasohva, sen saa putsattua niin ettei tosiaan edellisen omistajan pöpöt ole siinä saatika sitten pierut haise =)

Vierailija
30/60 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaiset pystyis jelppaan sen verran että pääsisit alkuun? Yritä löytää jostain vaikka keikka työtä ja käy ihmeessä koulut loppuun. Koulutus ei mene koskaan hukkaan vaikka et oman alan töitä saisikaan. Oot sossun ja muiden ihmistenkin silmissä ihan eri ihminen kun on joku koulutus olemassa taustalla. Helposti leimautuu sosiaalipummiks jos ei oo mitään. Kyllä ne asiat siitä suttaantuu!

Vierailija
31/60 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ostaa tai vastaanottaa vanhan sohvan.

Oikein hyvän sohvan saa esim. kahdesta nuorisolaverista. Kulmittain ja päälle kauniit kankaat/päiväpeitot ja selkänojiksi tyynyjä.

Patjat voi sitten käyttää myöhemmin vieraspatjoina ja tyynyille on aina käyttöä.

Minä laitoin tuollaisen mökille, Ikeasta saa hyviä sänkypeittoja a 9 euroa, laverit oli ilmaiset ja patjat ostin halvalla Jyskistä. Tyynynpäällisiä saa näppärästi vanhoista huiveista tai muista kierrätyskankaista. Tai ne voi virkata jätelangoista.

Vierailija
32/60 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo en ollut minä joka puhui jostain vanhoista sienistä ja toiseten hajuista. Kuten miljoona kertaa olen sanonut niin kyllä kelpaa käytetty! kunhan ei ole rikki ja no ruma.

Amk missä olen kirjoilla on ison yksikön pienempi laitos ja se nyt sattuu sijaitsemaan täällä kunnassa missä asun. En ole kesätöissä koska en mitään kesätöitä saanut ja lisäksi minulla on 6kk lapsi joten en häntä hoitoon raaskisi laittaa tosin sysyllä menee kun äippäloma loppuu ja menen takaisin kouluun että saan se joskus loppuun.

Erossa sain tv tietokoneen(joka minulle opiskelun kannalta välttämätön sekä sängyn.

ja ei en todellkaan ottaisi mitään pikavippeja 2500. kai minä olsisin jo ottanut enkä tässä nyt aitä sitten valittelisi tai ostanut osamaksulla sen sohvan jostain muualta esim. netanttila, hobbyhall?

Vierailija
33/60 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkee kivaa meille. mutta kaikki rahat menee lainaan ja laskuihin.

Vierailija
34/60 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosiaan ollut niin tärkeä että se olisi ekan kuun tuloista pitänyt saada hankittua. Sait jo yhteiskunnalta ihan kivat tuet ja sulla on sänky, telkka ja tietokone, joten miksi ihmeessä et alkanut lihottaa säästöpossua, että seuraavien kuiden sosiaalituista saisit koottua sohvarahat.

Toivottavasti sulle ei ole yllätys, että monelle työssäkäyvälle jää joku 1200 käteen ja silti saa sohvat ostaa itse. Kun mä olin opiskelijana harjoittelussa ja jouduin asunnonkin hankkimaan, mulle jäi käteen joku 800 euroa. Siitä vuokran jälkeen 500 euroa elämiseen.

Vierailija
35/60 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pärjäät aivan mainiosti ilman sohvaa siihen asti, että jostakin löytyy käytetty!

Me asumme Helsingissä, käymme töissä -ja silti meillä on kierrätyskeskuksesta haettu sohva.

Vierailija
36/60 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee noin paljon kirjoitusvirheitä. Älä vie tarinaa liian yli (teit sen kohdassa "ei kukaan haluais käydä maksaa mun sohvaa").

Vierailija
37/60 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaikka ryöstänyt exäsi hyvissä ajoin ja sitten eronnut vasta.

Kyllä nyt sohva tarvii olla, että laps parkakin saa jossakin istua.

Vierailija
38/60 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat sen vastaavan summan sulle maksaneet toimeentulotukena. On vähän niinkuin laina.

Vierailija
39/60 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ostettu lähes kaikki huonekalut Huuto.netistä, useimmat kotiinkuljetettuna. Aina kannattaa kysyä, joskus myyjät saattaa kuljettaa pitkänkin matkan päästä kun maksaa kuljetuksesta jotain, jos sattuu omistamaan ison auton.

Kyllä minä ostaisin huuto netistä ihan mielellään! lähes kaikki on täällä munkin kodissa ja omat vaatteet lapsen vaatteet ja tavarat hankittu käytettynä, mutta kun huuto netissä niitä sohvia kattelee niin kaikki on tosiaan jossain helsingissä taikka muuten vaan kaukana täältä meiltä että millä minäkin niitä lähden sielt hakemaan!!!??? ei hesalaisilla oo ikinä mitää hätää

Vierailija
40/60 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että tämmöistä tapahtuu Suomessa. Eräskin tyyppi sanoi että "on se kumma, ei tarvitse töitä tehdä ja silti kela ja sossu antavat rahaa". Mitä sitä turhaan töihin menemään, kun voi elää muidenkin rahoilla.

Eilen tuli televisiosta jonkun kurdin haastattelu. Hän sanoi juuri niin kuin asiat ovat: suomalaisia ei työnteko kiinnosta, mieluummin röhnyttävät sohvan pohjalla. Tiesittekö, että kurdien työttömyysprosentti on pienempi kuin suomalaisten?!

Kiitti vitusti, demarit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän