Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä tyttönne ei enää tullut vanhempien kanssa saunaan?

Vierailija
10.06.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin vielä tulee saunaan mukaan.

Vierailija
2/8 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen tyttö, ja vieläkin porukoilla saatan mennä samaan aikaan saunaan. tosin jos oma perhe kokonaisuudessaan mukana niin sitten meen miehen ja lapsen kanssa, kun sauna sen verran pieni että ei kaikka mahdu samaan aikkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saunotaan vielä koko perhe yhdessä, 16v poika, 13v poika, 11v tyttö ja vanhemmat. Pikkasen porrastaen saatetaan mennä, kuka ekaks ehtii ja kellä kiire pois.

Vierailija
4/8 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä saunassa. Olen kyllä sitä mieltä, että saa olla menemättä veljen ja isäpuolen kanssa (voisimme alkaa hyvin käydä tytöt ja pojat erikseen), jos itse niin haluaa, mutta ei ole vielä halunnut.

Vierailija
5/8 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 26, sisko 30, kyllä edelleen käydän vanhempien luona isän kanssa saunassa. Ollaan toki muutenkin sellaista väkeä, ettei alastomuus ole maailman suurin asia, sekasaunat käy porukalla millä hyvänsä. Ja sen asenteen toivon periytyvän myös omalle tyttärelleni, nyt 2v

Vierailija
6/8 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 26, sisko 30, kyllä edelleen käydän vanhempien luona isän kanssa saunassa. Ollaan toki muutenkin sellaista väkeä, ettei alastomuus ole maailman suurin asia, sekasaunat käy porukalla millä hyvänsä. Ja sen asenteen toivon periytyvän myös omalle tyttärelleni, nyt 2v

Oletko niitä, joiden tapa on se ainoa oikea?

Minä en kyllä menisi aikuisena isäni kanssa saunaan.

Ymmärrätkö, minulla on oma mielipiteeni ja sinulla omasi. Eikä niitä tarvitse mitenkään älyttömiksi haukkua! Kumpaakaan...

Oliskohan sinulla opettelua vielä tämän elämisen kanssa, ehkäpä se isä vaikka siellä saunassa opettaisi?

Vierailija
7/8 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökillä voivat tulla, mutta uikkarit päällä

Vierailija
8/8 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murroisikäisillä on useimmiten muutaman vuoden jakso, kun he eivät halua tulla eri sukupuolta olevien kanssa saunaan, ei edes oman vanhemman. Tämä on "luonnon" tapa suojata nuorten seksuaalista heräämistä ja kypsymistä. Ei nimittäin ole mikään ihan pikku siirros se, kun lapsi, joka rakastaa vain omia vanhempiaan ja turvautuu kaikessa heihin,

kypsyy rakastamaan perheen ulkopuolista ihmistä.

Kun kiintymyksen siirto omista vanhemmista samanikäiseen on toteutettu, moni palaa yhteissaunomiseen eikä enää muista muulla tavoin toimineensakaan. Kuten tältäkin palstalta on helppo huomata.

Sama asia tulee esiin, kun puhutaan siitä, minkä ikäinen voi nukkua toista sukupuolta olevan vanhemman vieressä. Moni argumentoi, että voihan hän (aikuinen nainen) huoletta nukkua isänsä vieressä ja siksi on täysin normaalia vaikkapa, että 15-vuotias eroperheen tyttö nukkuu isänsä vieressä tapaamisella. Mutta ei se ole ihan normaalia, aivan kuten 15-vuotiaan tytön saunominenkaan isän kanssa ei ole.

Ja insestistä ei siis ole lainkaan kysymys vaan siitä, että annetaan tila ja rauha nuoren seksuaaliselle kypsymiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme