Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G. Kuinka moni teistä lahjoo lasta tottelemaan?

Vierailija
10.06.2010 |

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen.

Minun mielestäni on naurettavaa lahjoa lasta jäätelöllä ja karkeilla. Vanhemmat määrää vaihtoehdot ja jos ei lapsi ilman herkkuja tottele niin jo on kumma. Vanhemmat saa katsoa peiliin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjon tavallaan, mutta tosi harvoin karkeilla tms. sokeriherkuilla. Lupaan esim. että mennään leikkipuistoon jos syö kiltisti, tai että saa katkarapuja (ovat lapsen herkkua)... Monesti silloin jos lupaan, että saa vaikka lakun jälkkäriksi jos syö kiltisti niin ei karkki enää täydellä vatsalla kiinnostakaan lasta.

Vierailija
2/6 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristys, uhkailu ja lahjonta - lastenhoidon pyha kolminaisuus.

Ja tunnustan - kaikkia naita kolmea olen kayttanyt 9 vuotisen "aiti urani" aikana.

Haluaisinpa nahda aidin joka ei _ihan oikeasti_ikina ole mihinkaan naista kolmesta syyllistynyt... Tosin av:han on varmasti naita aiteja pullollaan, mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan esim. sanoa lapselle kaupungilla, että hoidetaan tämä asia ja sitten käydään kahvilla. Kai senkin voi tulkita jonkinlaiseksi lahjomiseksi. Ruokaa en lahjo syömään jälkkärillä, enkä arkipäivässä käytä lahjontaa esim. huoneen siivoamisessa tai kauppareissuilla.

Vierailija
4/6 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristys ja uhkailu on tainneet kolahtaa itsellekin.

Vierailija
5/6 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan esim. sanoa lapselle kaupungilla, että hoidetaan tämä asia ja sitten käydään kahvilla. Kai senkin voi tulkita jonkinlaiseksi lahjomiseksi. Ruokaa en lahjo syömään jälkkärillä, enkä arkipäivässä käytä lahjontaa esim. huoneen siivoamisessa tai kauppareissuilla.

Ennemmin juuri se että jos syöt kaiken saat sitä ja tätä. Tai istuppa kiltisti niin saat jäätelöä.

Se on lahjomista.

Vierailija
6/6 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin tätä nuorimmaistani, joka on erittäin vilkas ja joskus todella uhmakas sekä tottelematon.

Kotonakaan ei aina viitsi olla, eli joskus mennään kylään, ravintolaan tms ja silloin olen lahjonut.