Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korkeasti koulutettu ystäväni kysyi, että miksi ihmeessä minä en

Vierailija
10.06.2010 |

kouluttaudu ylemmäs?

Kerroin kuten totuus on: Minulla on työ ja ammatti jossa olen hyvä ja arvostettu. Työ jota oikeasti tykkään tehdä ja joka on ihan minun juttuni. Palkkaakin saan työstäni sen verran, että saan ostettua kaiken materialistisen mitä tarvitsen ja mitä lapseni tarvitsevat. Olen onnellinen näin. Miksi minun pitäisi kouluttautua johinkin joka olisi vähemmän minun juttunut, nyt kun nuoruuden hapuilun jälkeen olen löytänyt kutsumukseni?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te selitätte ne lukuisat koulutustaan ja ammattikokemustaan ALEMMALLE tasolle onnellisesti rantautuneet akateemiset? Vai oletteko välttyneet kuulemasta uraputkesta pois hypänneiden menestystarinoita?

Näinden ihmiseten kyvyt ei sitten riittäneetkään haastavaan työhön, vaikka koulutus saatiinkin läpi. Silloin toki onkin viisaampi tyytyä sellaiseen työhön, mihin ne omat resurssit riittävät.

Ja jos joku sanoo, että oma potentiaali on köytössä muualla kuin työssä niin aika vähälle käytölle se silloin jää. Työssä kun kuluu matkoineen yleensä yli kolmannes päivästä, ja nukkumiseenkin on käytettävä jotain. Voiko jotakuta muka todella tyydyttää vain se, että pari tuntia päivässä elää lahjojensa mukaisesti ja sen lopun parikymmentä tuntia vaan nysvää jotain puolipalkitsevaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla