Tähän ketjuun kysymykset Selvänäkijälle
Laitetaan nyt pystyyn yksi ketju, josta sitten löydän kysymykset. Vastaan aina ylimpään kysymykseen, jotta pystyisin olemaan mahdollisimman tasapuolinen.
Selvänäkijä
Kommentit (202)
miten miehen firman käy ? saammeko joskus oman talon ?
Kenen kanssa tulen viettämään loppuelämäni, nykyisen mieheni, ensirakkauteni vaiko kenties jonkun muun?
Näetkö valoa elämääni 17 v. " epäonnen" jälkeen?
Menenkö naimisiin, paraneeko taloudellinen tilanteeni, saanko vielä lisää lapsia ja vaihdanko työpaikkaa?
Kiitos vastauksestasi!
Vieläkö perheeseemme syntyy lisää lapsia?Kauanko menee kun saamme taloasiat selväksi?
Miten terveyteni kestää? Mitä kannattaisi tehdä terveyteni eteen nyt?
Saammeko rakennusluvan toivomallemme tontille? Saanko töitä? Milloin? Saammeko lisää lapsia? Tyttöjä/poikia? Milloin?
1. Löydänkö uuden rakkauden? Kuinka pian?
2. Saanko vielä lapsia?
3. Kuinka ex-mieheni käy?
Mitä näet parisuhteestani?
Saanko töitö, millaista?
Saammeko vielä lapsia?
Muutammeko unelmataloomme joskus?
Myy
Tulenko rikkaaksi koskaan? Saanko lisää lapsia?
Moi !
Näetkö töitä minulle lähitulevaisuudessa? Löydänkö uuden suuren rakkauden vai palaanko kenties exän kanssa yhteen? Näetkö minulle lisää lapsia? Entäs miten äitini terveydentila, selviääkö hän?
Kuinka monta lasta näet meille ja tulenko koskaan raskaaksi (jos tulen niin milloin?) Kiitos
Saanko vielä lapsia?? Tyttöjä vai poikia??
Paraneeko kipu jalassa pelkällä levolla? Vai pitäiskö tehdä jotain?
saako mieheni jotain parempia töitä? Saammeko lapsia? Miten käy anopin ja appiukon?
Saanko työn, jota olen hakenut?
Milloin olisi meille odotettavissa perheenlisäystä? Meillä on 1 poika.
vieläkö aiot vastata tämän ketjun viesteihin?
sn, kertoisitko minulle miten miehelleni käy? Tuleeko kotiin? Entä taloudellinen tilanne ennen sitä?
Tulevaisuus näyttää nyt epävarmalta ja sekavalta. Miten näet meille taloudellisen tilanteen? Minun opiskelut tai työ? Muutammeko joskus? Saammeko lisää lapsia? Miehen työtilanne? Eroammeko?
-epävarma_
haluaisin tietää paraneeko isäni?