Tähän ketjuun kysymykset Selvänäkijälle
Laitetaan nyt pystyyn yksi ketju, josta sitten löydän kysymykset. Vastaan aina ylimpään kysymykseen, jotta pystyisin olemaan mahdollisimman tasapuolinen.
Selvänäkijä
Kommentit (202)
Vierailija:
Helpottuuko taloudellinen tilanteeni koskaan?
Saanko pian lapsia?
Valmistunko ikinä?
Taloudellinen tilanteesi helpotuu vähitellen ja näyttää oikein valoisalta muutaman vuoden päästä.
Näen lapsen parin vuoden kuluttua.
Valmistut, mutta vasta vuosien kuluttua.
Saanko koskaan lapsia, montako? Miten työtilanteeni tulevaisuudessa?
Menemmekö seurustelukumppanini kanssa naimisiin, lapsia?
Vierailija:
Onko meillä mahdollisuus saada kolmas lapsi vuoden sisällä? Jäämmekö asumaan vanhaan asuntoon?
En näe teille muuttoa lähiaikoina.
Kolmannen lapsen näen, mutta en vielä muutamaan vuoteen.
Vierailija:
Rakastaako mun mies mua?Tuleeko meille vielä
lapsia?
Näen teille iltatähden.
Vierailija:
Tuleeko meidän kohta 2-vuotiaalle silmäterälle onnellinen elämä ilman suuria takaiskuja ennen aikuisikää?
Näen lapsenne elävän valoisan ja onnellisen lapsuuden. Koulu tuntuu sujuvan ilman pahempia ongelmia.
Murrosiässä hän näyttää testaavan rajojaan oikein kunnolla, mutta selviää siitäkin ilman pahempia kolhuja.
Vierailija:
Millaisena näet nykyisen ja tulevan perhekokoni?
Näen, ettet ole täysin tyytyväinen nykyisin. Haluaisit lisää lapsia, ja yhden lapsen lisää näenkin, mutta vasta noin viiden vuoden päästä.
Tunnen että lapseni on vaativa persoona.Miksi hän on voimakastahtoinen ja miksi hän kokeilee rajojani? Minkälaisena näet lapseni elämän tästä 15 vuotta eteenpäin?
Vierailija:
Jatkanko joksemista? Pääsenkö puolimaratonin loppuun?Mitä tyttäristäni tulee isona?
Näen heidän olevan tyytyväisiä elämiinsä. Ammattia tms. en valitettavasti näe.
Vierailija:
Saammeko vielä lapsia pikkusisarukseksi menehtyneelle vauvallemme?
ev
Vierailija:
Väittelenkö vielä joku päivä tohtoriksi? Rakennammeko omakotitalon? Saanko hyvän työpaikan ja hyvän toimeentulon? Kestääkö avioliittoni eläkepäiville asti?
Näen sinulle haasteellisen ja mukavan työpaikan, johon olet oikein tyytyväinen.
Omakotitalon näen, mutta ette kai rakenna sitä itse.
Avioliittosi näyttää olevan tukevalla pohjalla ja sen tulevaisuus näyttää valoisalta.
Millaisena näet rahatilanteemme tulevaisuudessa? Entä minun työllisyyteni: jatkanko edellisessä paikassa vai mistä saisin elinkeinon?
Kaaduin alkukesästä pyörällä ja ihmettelen suuresti miten minulla oli niin hyvää tuuria etten saanut kuin pintavaurioita? Asfaltti-ihottumaa ja mustelmia, kun siinä olisi voinut käydä aika pahastikkin.
Mitä tämä paras ystäväni minusta ajattelee? Olen onnellinen kun hän on ystäväni ja pidän hänestä tosi paljon. Tuleeko mikään tai kukaan koskaan ystävyytemme väliin?
Niin, eli ethän vastaa negatiivisesti, mielummin " en näe selkeästi" tai jätä vastaamatta, muuten masennun entisestäni..
Oisko sitä onnellista tulevaisuutta tulossa? Olen huolesta soikeana.
Saadanko me se ihana kämppä, josta unelmoin? Pettääkö mun mies mua?
Selvänäkijä:
Vierailija:
Millaisena näet nykyisen ja tulevan perhekokoni?Näen, ettet ole täysin tyytyväinen nykyisin. Haluaisit lisää lapsia, ja yhden lapsen lisää näenkin, mutta vasta noin viiden vuoden päästä.
Lisäksi odotan jo neljättä...
Mutta kiitoksia vain.
t. 64
ihmisiä! Antaisin halauksen jos olisit täällä!
Tuleeko opiskeluni olemaan heille kovin raskasta aikaa?
Löydämmekö oman talon?
Saammeko lisää lapsia ja kuinka monta
VASTAAN KYSYMYKSIIN JÄRJESTYKSESSÄ. Vastaan jokaiseen asialliseen kysymykseen.
Älkää myöskään nostelko ketjua turhaan, vastaan kyllä, kun on aikaa.
Ja laitattehan kysymyksen viestikenttään, on nopeampi vastata :-)
Kiitos.