Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mielestäsi esim shampoopulloja avata kaupassa ja haistaa miltä ne tuoksuvat

Vierailija
09.06.2010 |

kun tekee ostopäätöstä, että minkätuoksuista shampoota haluaa ostaa?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse välttelen kaikkia hajusteita, joten ei ole tarpeen availla pulloja kaupassa.

Vierailija
42/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme joskus ystäväni kanssa nenäilemässä tuntikausia.

Nuuhkimme kaupoissa shampoita, huuhteluaineita, hajuvesiä, tuoksukynttilöitä...

Emme tietenkään availe sinettipaketteja, mutta muuten kyllä "otamme inssejä".

Se on kivaa köyhäilyshoppailua.

Ei ole tullut pieniin likaisiin mieliimmekään, että niin ei saisi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän shampoo pullo ole ilmatiivis, kyllä sinne tuoretta ilmaa pääsee sisään, vaikkei sitä korkkia/ kantta availisi.

Se 12M- merkki tarkoittaa (ainakin apteekin pesuneisteistä näin on sanonuttu apteekissa, päivittäistavarakaupassa en ole kysellyt) käytön aloituksesta tuo kk määrä, eli siitä, kun ensi kertaa tuotteen sekaan on mahdollisesti mennyt vettä ja veden mukana epäpuhtauksia.

Vierailija
44/62 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus eräässä kaupassa näin kuinka eräs hieman laitapuolenkulkija nainen avasi deodorantti rollonin, katseli hieman ympärilleen että näkeekö kukaan ja sitten vetäisi tuota dödöä kainaloihinsa ja laittoi purkin hyllyyn takaisin. Olin itse kauempana paikassa josta tämän huomasin. Itselläni oli sen verran kiire että en sitten asian tiimoilta pystynyt asiasta myyjille ilmoittamaan kun oli ihan minuuttiaikataulu mutta kyllä tuli yökkö olo. Hyi hitto.

Vierailija
45/62 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että shampoo olis kaupan hyllyllä niin kauan että se vois mennä pilalle.

Mä olen ostanut vuosia sitten 3 litran pönikän Hair Storesta. Täytän 300 ml pullon ja käytän kunnes se on tyhjä ja täytän isosta pullosta uudelleen. Pesen hiukset kerran viikossa, eli 3 litran pullo oikeesti kestää.

Vieläkään ei shampoo haise eltaaltuneelta vaan ihan oikealta shampoolta.

Ei ne markettien shampoopullot mitään ilmatiiviitä ole, ei ne miksikään muutu, jos joku korkin avaa ja haistelee.

Vierailija
46/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin haistan shampoot ja saippuat sekä huuhtelu-ja pesuaineet. haluan löytää hyväntuoksuisen,mutten liian voimakkaan hajuisen. myös dödöjä saa haistaa,mutta ei suihkauttaa,kuten jotkut tekee... minä haistan myös pallodödöt,ja joskus ne on niin kuivia,ettei haju irtoa,ennenkuin pyöräyttää palloa--teen sen salaa......

tuskin pystyt tekemään salaa.

Vierailija
47/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä joku tuote tuoksuu ja myyjä antanut haistella!!

Vierailija
48/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa on rivi samanmerkkisiä dödöjä, joilla on samat ominaisuudet, mutta eri tuoksu. Eikä sitä tuoksua välttämättä mitenkään luonnehdita purkin päällä. Ei todellakaan ole mitään järkeä ostaa sikaa säkissä, joten tottakai haistelen. Ja pyöräytän sitä palloa, jos haju ei erotu.

Käsisaippuoissa, shampoissa ja käsivoiteissa taas minulle on tärkeää ettei haju ole liian voimakas. Joten tietenkin tarkistan hajun jo kaupassa. Ei minulla ole varaa ostaa lukuisia kokeilutuotteita, jotka jäävät käyttämättä epämiellyttävän löyhkän takia.

Enkä ole ikinä ajatellut että asiassa olisi jotakin väärää.

Vierailija
49/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteerisinä ostamassa käsidesiä, että saadaan sit kotiin tultua pöpöt pois. Sit pyöritellään roll-oneja kaupassa.. Onko tullut mieleen, että pöpöt alkavat lisääntyä jouduttuaan sinne tuotteeseen? Yhdestä bakteerista tuleekin miljoona..

Jos sinä saat tehdä näin, muutkin saavat tehdä samoin. Sinun ostamaasi pulloa on kenties myös joku availlut. Mitä se on sillä sormella viimeksi kaivanut, jolla se palloa pyöräyttää?

Eikä iljetä yhtään?

Vierailija
50/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos avaa niin minusta ei saa koskea mihinkään sen aukon lähellekään.

Itse saan päänsärkyä kovin voimakkaista hajuista, joten tylysti hajutestaan aina kaikki kosmetiikat. Jos testeriä ei ole eikä korkkia saa auki en osta.

Vierailija
51/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteerisinä ostamassa käsidesiä, että saadaan sit kotiin tultua pöpöt pois. Sit pyöritellään roll-oneja kaupassa.. Onko tullut mieleen, että pöpöt alkavat lisääntyä jouduttuaan sinne tuotteeseen? Yhdestä bakteerista tuleekin miljoona..

Jos sinä saat tehdä näin, muutkin saavat tehdä samoin. Sinun ostamaasi pulloa on kenties myös joku availlut. Mitä se on sillä sormella viimeksi kaivanut, jolla se palloa pyöräyttää?

Eikä iljetä yhtään?

Jos iljettäisi, en uskaltaisi koskea kaupassa ostoskärryjen aisaan, käsitellä kolikoita tai painaa hissinnappulaa.

On pöpöhysteria mennyt vähän liian pitkälle joillakin...

Vierailija
52/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa vanhenemaan. Se kuva jossa on "aukaisun" kuva ja esim. 12 KK (tai M ?) tarkottaa kuinka kauan tuote avaamisen jälkeen säilyy.

Vierailija
53/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa puristella tomaatteja ja muita etelän hetelmiä todetakseen ovatko ne kuranttia tavaraa ja nälkäänsä huutavalle pikkupiltille saa avata nakkipaketin jne.

Ehkä kuitenkin hyvä nyrkkisääntö olisi, että avattu paketti on ostopäätös.

Alkossa pitäisi päästä haistelemaan viinejä, on jyrkkä kantani.

Tero

Vierailija
54/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois kyllä ihan laittaa palautetta kaupoille, että shampoisiin, hoitoaineisiin ja pyykin huuhteluaineisiin, miksei myös käsirasvoihin olisi paikallaan laittaa testeri. Ei olisi iso hävikki kaupalle vaikka yhteen pulloon testeritarran lätkäisisikin, vaan asiakaspalvelua. Tietysti joku käsirasvatesteri menisi heti loppuun kun mammat rasvaisivat kätensä kauppareissulla, mutta jäisi sinne pulloon se haju kumminkin testattavaksi jämistäkin :-)

Nyt arvon leidit, ei muuta kuin markettiketjujen s-postit tukkoon palautteesta!!!!

Vierailija
55/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa puristella tomaatteja ja muita etelän hetelmiä todetakseen ovatko ne kuranttia tavaraa.

Esim. tomaatin kypsyysaste on tärkeä ostokriteeri. Jos aion samana päivänä käyttää tomaatit, en luonnollisestikaan kelpuuta kovia, raakoja tomaatteja. Enkä osta omenaa, jossa näkyykin tummentumia kun se nostaa pinosta, tai joka tuntuu nahkealta kun siihen koskee.

Ei kuluttajan todellakaan tarvitse tyytyä kaikkeen p**kaan mitä kaupoissa tarjotaan.

Vierailija
56/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse leipää niin kyllä se voi ulkonäköön vaikuttaa.

Käsi ylös jotka eivät välitä pätkän vertaa onko sitä shampoota joku nuuhkinut. o/

Vierailija
57/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi ylös jotka eivät välitä pätkän vertaa onko sitä shampoota joku nuuhkinut. o/

Vierailija
58/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
59/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kampaamoissakin haistaa shampoota/hoitoainetta kun teet valintaa. Ihan tuoksauttavat pullon suusta! Ja tämä on hyvä juttu, varsinkin jos on herkkä tuoksuille.

Vierailija
60/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en yleensä shampoo-pulloja, mutta dödöjä haistan samoin esim. huuhteluaineita (on tullut tehtyä pari tooosi kauheaa virheostosta).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi