Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mielestäsi esim shampoopulloja avata kaupassa ja haistaa miltä ne tuoksuvat

Vierailija
09.06.2010 |

kun tekee ostopäätöstä, että minkätuoksuista shampoota haluaa ostaa?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä muuten tietää, minkähajuista tuotetta on ostamassa?

Vierailija
22/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

shampoota, ei mulle shampoon haju/tuoksu ole mitenkaan tarkeaa, vaan muut ominaisuudet luen purkin kyljesta. suihkugeeleissa haju on tarkeampi mutta ostan kokeeksi jos tekee mieli jotain uutta ja haistelen sitten kotona suihkussa. purkkien aukominen ja kaupassa haistelu on allottavaa ja moukkamaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kotona sen ensi kertaa avatessani on haissut eltaantuneelle. Luulen, että ne pullot on avattu kaupassa joskus ajat sitten. Jotkut pullot voivat olla kaupan hyllyssä pitkäänkin ennen kuin joku ne ostaa.

Vierailija
24/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koepestä hiukset kaupassa ennen shampoon ostamista. Mistä sitä muuten tietää millaista shampoota on ostamassa. Eineksiäkin pitäisi saada maistella. Ei kukaan halua sikaa säkissä ostaa.

Vierailija
25/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän tuoksuu ja en minä ainakaan osta sikaa säkissä. En osta hajuvettäkään tietämättä miltä se tuoksuu, miksi sitten pitäisä joku shampoo ostaa? Jos ei ole testereitä tarjolla, niin ei voi mitään. Siitä olen samaa mieltä että mitään missä on sinetit ei saa mennä aukomaan.

aukoa esim maksalaatikkotokkosta, kun siinäkään ei ole sinettiä. voisi nuuhkaista, että tuoksuuko tuoreelta.

Mutta ainahan saivartelijoita riittää.

Vierailija
26/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ruoista pitää kans saada maistaa. Ja juomia kans. Onhan se nyt hirveää jos mä ostan syödäkseni jotain kanannahkakiusausta, ja sitten mä en tykkääkään siitä. Menee pari euroa hukkaan.

Vierailija
27/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut ihan tyytyväinen markettienkin shampoisiin, ei hajuakaan siitä onko sen joku avannut mua aikaisemmin vai ei. Hyvin on toiminut jos on sopinut päänahalle.

Toki jos elämästä haluaa tehdä kovin hankalan ja vaikean, niin miettiint tarkasti sitä onko joku kenties haistanut sitä shampoota ja kierii sitten siinä ongelmassa, mutta kehoittaisin elämään ilman moisia ajatuksia.

Vierailija
28/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän tuoksuu ja en minä ainakaan osta sikaa säkissä. En osta hajuvettäkään tietämättä miltä se tuoksuu, miksi sitten pitäisä joku shampoo ostaa? Jos ei ole testereitä tarjolla, niin ei voi mitään. Siitä olen samaa mieltä että mitään missä on sinetit ei saa mennä aukomaan.

aukoa esim maksalaatikkotokkosta, kun siinäkään ei ole sinettiä. voisi nuuhkaista, että tuoksuuko tuoreelta.

onko se nyt niin nökön nuukaa miltä joku viemäriin lirutettava pesuaine haisee.

Vierailija
29/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, mut avaan joskus... pesen shampoolla koko karvaisen kehoni ja haluan et silloin kun saan lovea tuoksun muulle kuin työmiehen hielle.

Vierailija
30/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hajusteeksihan noit tuotteita myydään, joten se tuoksu on tärkein valintaperuste. Monet shampoot ja geelit haisee ihan paskalle, enkä mä halua kulkea ympäriinsä tukka paskalta haisten. Mulla on imago nähkääs.

Vierailija
31/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ruoista pitää kans saada maistaa. Ja juomia kans. Onhan se nyt hirveää jos mä ostan syödäkseni jotain kanannahkakiusausta, ja sitten mä en tykkääkään siitä. Menee pari euroa hukkaan.

Tosin voi olla että saat hullunleiman ja porttarin kauppaan hyvin pian.

Vierailija
32/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se nyt niin nökön nuukaa miltä joku viemäriin lirutettava pesuaine haisee.

Viemäriinhän se menee, joten älä valita!

Vierailija
33/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kotona sen ensi kertaa avatessani on haissut eltaantuneelle. Luulen, että ne pullot on avattu kaupassa joskus ajat sitten. Jotkut pullot voivat olla kaupan hyllyssä pitkäänkin ennen kuin joku ne ostaa.

Vierailija
34/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo teillä on ongelmat?

Vai eltaantunutta? vie se kauppaan takas ja vaadi hyvitystä.

Mä taidan olla loppujen lopuksi aika onnellinen ja tyytyväinen ihminen. Voin ostaa shampoo-pullon ja pestä sillä vielä hiuksetkin ilman että mietin onko sitä joku mahdollisesti haistanut?

Vierailija
35/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihmiset tunkevat räkäisiä neniään shamppoopulloihin, yök.

Siinä pullon kyljessä LUKEE minkä hajuista se on! Esim. "sitruunan ja inkiväärin tuoksuinen kiiltoshampoo puolikuiville ja normaaleille hiuksille"

Vierailija
36/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihmiset tunkevat räkäisiä neniään shamppoopulloihin, yök.

Siinä pullon kyljessä LUKEE minkä hajuista se on! Esim. "sitruunan ja inkiväärin tuoksuinen kiiltoshampoo puolikuiville ja normaaleille hiuksille"

Joten ota ihan iisisti. Mä vähän veikkaan sitäpaitsi että ennemmin sä saat sen lentsun jostain ostoskärryistä tai korista kuin shampoo-pullosta.

Vierailija
37/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja antaa _virallinen lausunto_ jossain iltapäivälehden nettisivuilla, jonka mukaan shampoopulloja ei saa availla kaupassa.

Vierailija
38/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huuhteluaineita on pakko tuoksaista ennen ostamista ellei sit osta hajusteetonta. Se se vasta kamalaa on, jos puhdas pyykki löyhkää erittäin voimakkaasti.

Vierailija
39/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on myös tuoksullisia useimmat. Ei kiva jos ei tiedä etukäteen miltä pyykki tulee tuoksumaan. Niitä vaan tosiaan ei saa enää kiinni avaamisen jälkeen, mutta haittaakos tuo kun käyttöäön menevät kuitenkin ja säästyypä se avaamisen vaiva!

Vierailija
40/62 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin haistan shampoot ja saippuat sekä huuhtelu-ja pesuaineet.

haluan löytää hyväntuoksuisen,mutten liian voimakkaan hajuisen.

myös dödöjä saa haistaa,mutta ei suihkauttaa,kuten jotkut tekee... minä haistan myös pallodödöt,ja joskus ne on niin kuivia,ettei haju irtoa,ennenkuin pyöräyttää palloa--teen sen salaa......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi