Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidin lahja lapsen synnyttyä?

Vierailija
09.06.2010 |

Millaisen lahjan sait lapsesi syntymän jälkeen mieheltäsi ja oliko lahja mieleinen? Entä mitä olet mieltä vaikkapa Kalevalan Lapsi-korusta (hela jossa sininen kivi pojalle, punainen tytölle).

Entä mitä toivoisit tuossa tilanteessa lahjaksi?

Ja tottakai lapsi on se paras lahja ;).

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kaikki, ei edes kukkia.

Vierailija
42/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä, että ne jotka ei lahjoja halua pitävät itseään jotenkin parempana. Mainostavat niin kovasti, että mä en tarvitse enkä halua mitään lahjoja ja materiaa, rakkaus riittää jne. Ja haukkuvat ihmiset ahneeksi ja pinnalliseksi.

Jos antaa lahjan niin ei se rakkauden määrää vähennä tai tarkoita, että lahjat on tärkeintä. Itse tykkään antaa ihmisille lahjoja ja varsinkin omalle rakkaalle. Ja häpeämättä voin myöntää, että lahjoja on kiva myös saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltäni sain kukkia ja oma isäni osti minulle 32 tuumaisen taulutelkkarin...en oikeen tajunnut että miksi mutta kelpashan se.Voi kuule vaikka lapsi onkin se ihanin lahja niin ihan voin myöntää että olisin odottanut että mieheni olisi ostanut minulle jotakin,vaikka korun.Muuten en koruista niin piittaa,mutta jos siihen esim.liittyy jokin vahva tunnelataus/muisto niin sitä pitää ihan erilailla tärkeänä. Tästä syystä mm.olisin halunnut jonkun pienen jutun mutta en siis saanut,harmi. Mieheni ei ole ikinä ollut kauhean romanttinen,lahjoiksi olen häneltäkin usein saanut elektroniikkaa,arvokasta kylläkin, mutta silti...

Vierailija
44/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni oikein ihana lahja. Pidän tuota korua usein ja sillä on iso tunnearvo.

Kyllä äitini, mummoni ja anoppinikin on saanut mieheltään lahjoja (koruja) lapsen saatuaan. Muista sukujen naisista en tiedä.

Vierailija
45/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain tuon korun ihan yllätyksenä, en osannut odottaa että olisin jonkun lahjan saanut.

Vierailija
46/52 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteen kukaan ei itse ole mitään tehnyt.

Äiti ja isä ovat yhdessä saaneet aikaan jotain mahtavaa, miten jonkun mielestä voi olla ahneus kyseessä, jos vanhemmat haluavat toisiaan tästä hyvästä pienellä lahjalla muistaa?

Vierailija
47/52 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin ensimmäisen miehen kanssa, joka kosi, miettimättä asiaa loppuun saakka. Ajattelin, että kyllä hän vielä tästä muuttuu ja kasvaa. Lapset syntyivät, mutta mies on yhtä kakara kuin ennenkin. Olen jatkanut avioliittoa lasten takia.

Mies vain valitti, kun joutui valvomaan yön yli, kun lapsi syntyi vasta aamulla. Siinä oli ne kiitokset.

Kuopus oli kai sitten parempi, kun hänen syntymänsä takia isä ei joutunut ylimääräisiä valvomaan. Herätin vasta viemään sairalaan klo 7.30, ja kahden tunnin kuluttua lapsi oli maailmassa.

Olisihan se ihan kiva ollut, jos olisi saanut edes sitä rakkautta...

etä sun mies on ihan paska, miksi edes jatkoit niin pitkälle että lapsia?

Vierailija
48/52 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä pakko sanoa, vaikka meillä äiti ei lahjaa halunnut ni oli hieno hänelle sormus viedä. Kyllä joka nainen ilahtuu siinä vaiheessa jos häntä muistaa.

Vierailija
49/52 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyörän. Sain sen tosin vasta keväällä kun vauva syntyi talvella.8

Vierailija
50/52 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2010 klo 19:45"]

Enkä mitään kaivannut.
Minusta korut on aika turhia.

Vieraiden on kiva muistaa äitiäkin,esim kukkia tai suklaata, ettei vauva ole se ainut joka saa huomiota!

[/quote]

Juu en minäkään mitään saanut, kummastakaan lapsesta. Toinen syntyi vieläpä omana syntymäpäivänäni, enkä saanut mieheltä edes onnitteluja. Hän oli kuitenkin antanut kaksi hienoa lahjaa syntymäpäivälahjakseni etuajassa.

Mutta vaikka mies on ihan kädetön tuollaisissa etikettiasioissa, ei ole kotoa saanut minkäänlaista mallia asiaan, hän on muuten todella ihana mies ja isä, joten enköhän pysty elämään ilman lapsilahjoja.

Mua ei kyllä yhtään haittaa, vaikka muut sellaisia saisivat. Ei ole multa pois. ;o)

Vierailija
51/52 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyskoru sopii lahjaksi ja siitä jää ikuisesti ihana muisto pikkulapsi -ajasta. Esimerkiksi tässä ne ovat myynnissä: http://soffia.fi/news/orbis/2016-02-10-72

Vierailija
52/52 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä pyysinkin : kunnolla kylmäsavustettua lohta ja erilaisia homejuustoja 😂