Jaahas meinaakohan naapuri tänäänkin...
jurruttaa pihassaan pikkukaivurilla puoleen yöhön kuten eilen? Lapseton nuoripari tietysti innokkaana tekee pihahommia kun huomenna saa nukkua puoleen päivään mutta vois tietty pyrkiä ottamaan muutkin huomioon...jopa ne joilla lapsia ja jotka eivät saa nukkua miten pitkään huvittaa.
Kommentit (9)
alkaakin jurrutus meillä klo 9 aamulla :) eipä nukuta enää yötöiden jälkeen naapurissa puoleen päivään!! ap
alkaakin jurrutus meillä klo 9 aamulla :) eipä nukuta enää yötöiden jälkeen naapurissa puoleen päivään!! ap
Eli toiset osaa nukkua, toiset häiriintyy mistä vaan.
että varautukaa vaan hyvät naapurit ostamalla kaappiin paaalljooonn kahvia :D ap
että varautukaa vaan hyvät naapurit ostamalla kaappiin paaalljooonn kahvia :D ap
sitä säätelee ihan yleiset järjestysäännöt. Luulis tyhmemmänkin tajuavan mutta kaikki vaan eivät tajua...
siimaleikkuri laulaa viimeistäänklo 8 sunnuntaiaamuisin. Perheessä on pieniä lapsia, jotka kuulemma heräävät jo kuudelta. Heille on siis klo 8 jo lähes lounasaika.
Olen itse asunut kerrostalossa ja suotava hiljaisuusaika oli 22-7 eli se tarkoitti mm.sitä, että mummot yleensä aloitti mattojentamppuksen heti, kun se oli ajallisesti sallittua ym.
Nykyisin asun omakotitalo alueella ja etenkin kesäisin monella on esim.puusavottaa, talonrakennusta ym.remppaa eli meteliä tulee. Suomen suvi on myös hyvin epävakainen tunnetusti eli silloin, kun säät sallivat eräät työt on pakko yrittää esim.rakennuksella saada valmiiksi kellonajasta riippumatta ym.
Kaikkia ei voi ikinä mielyttää ja elämisestä lähtee valitettavasti ääntä. itse teen vuorotyötä eikä ruohon ym.leikkurit itseäni häiritse. Menee elämä aika hankalaksi, jos pitäisi koko korttelilta aina kysyä, että anteeksi milloinhan voisin esim. nurmikkoni leikata etten vaan häiritsisi teidän rauhaa ym. Ainahan sitä tietysti jostain pitää valittaa, siitä suomalaisen tuntee.
Olen itse asunut kerrostalossa ja suotava hiljaisuusaika oli 22-7 eli se tarkoitti mm.sitä, että mummot yleensä aloitti mattojentamppuksen heti, kun se oli ajallisesti sallittua ym.
Nykyisin asun omakotitalo alueella ja etenkin kesäisin monella on esim.puusavottaa, talonrakennusta ym.remppaa eli meteliä tulee. Suomen suvi on myös hyvin epävakainen tunnetusti eli silloin, kun säät sallivat eräät työt on pakko yrittää esim.rakennuksella saada valmiiksi kellonajasta riippumatta ym.
Kaikkia ei voi ikinä mielyttää ja elämisestä lähtee valitettavasti ääntä. itse teen vuorotyötä eikä ruohon ym.leikkurit itseäni häiritse. Menee elämä aika hankalaksi, jos pitäisi koko korttelilta aina kysyä, että anteeksi milloinhan voisin esim. nurmikkoni leikata etten vaan häiritsisi teidän rauhaa ym. Ainahan sitä tietysti jostain pitää valittaa, siitä suomalaisen tuntee.
Vaikka minä juuri viime viikonloppuna ajattelin, että kehtaankos leikata nurmikkoa, kun naapuri lukee pihakeinussa lehteä:) Olen siis juuri muuttanut omakotitaloon monen vuoden kerrostaloasumisen jälkeen. On vielä opeteltavaa, että ei todellakaan voi koko korttelia miellyttää. Kiellän vanhasta tottumuksesta koiraakin haukkumasta, vaikka kaipa nyt omassa pihassa voi päivisin haukkuakin (ei hauku edes usein):)
mies just meni kaiveleen ja saadaankin tänä kesänä oikein nätti puutarha ja terassit!