Tatuoinnit on korneja.
Mikä ihme siinä on, että kukaan ei sano tätä edes ääneen? Eikö ihan vakavastikin ottaen tarvittaisi jotain julkista keskustelua tatuoinneista, ettei nämä lapsi- ja aikuisparat menisi hakkaamaan ihoonsa toinen toistaan kornimpia, rumempia ja epäseksikkäämpiä tatskoja.
Onko kokonaan unohtunut, että se ei TODELLAKAAN ole mikään tyylitajun symboli, jos mies/nainen hakkaa jonkun typerän ja lapsellisen kliseen milloin mihinkin paikkaan ja kuvittelee, että se on jotenkin "coolia", hahahahahahahaha...
Voi tyttöparkoja. Niitä on nähty pimpslooran yläpuolella. Alaselässä. Yläselässä. Rumia, isoja, korneja, naurettavia, lapsellisia - ja joista ei vanhoilla päivillään pääse eroon kuin ihoimplantilla ja sitten se vasta oksettavalta näyttääkin.
Tatuoinneista on tullut koko kansan junttimuoti-ilmiö. Kumma miten harva on huomannut, että niillä oikeasti seksikkäillä idoleilla noita ei juuri näe. Ja ne rokkarit joilla näkee - voi kuinka säälittäviltä ne näyttävätkään kauhtuneine tatskoineen jo nelikymppisinä - siitä ylöspäin puhumattakaan.
Kun opettaisi näitä tolloja? Vai onko vaan niin, että tyylitaju on valitettavasti asia, jota ei voi edes opettaa?
Kommentit (79)
Talo kokonaisuudessaan maksoi n. 550 tonnia. Revi siitä. Ja niitä tatskoja ei ole eikä tule.
vimpan päälle. ;) Sinulla?
Joko harmittaa? ;)
Teillä on myös toisenne, joten ei juurikaan käy kateeksi ainakaan puolisoasi. En ymmärrä, miten joku jaksaa meuhata vaatimattomasta omaisuudestaan varsinkin kuin suht monella on paljon enemmän. Minäkin tienaan paljon ja omaisuutta löytyy, mutta en jaksa tajuta, että mitä sitten? Ei se minusta parempaa ihmistä saati rakastajaa tee. Ongelmia riittää, vaikka ne ei rahaongelmia olisikaan.
M40
Kuinka helppoa ihmisen onkaan muodostaa kokonaiskuva toisesta ihmisestä parin lauseen perusteella, jotka on ajanvietteeksi heitetty.
Onko joku väittänyt, että raha tekee onnelliseksi? Luuletko olevasi joku jeesus, joka tietää elämästä enemmän kuin muut? No olethan jo 40-vuotias, varsinainen guru siis elämänviisauksissa...
Teillä on myös toisenne, joten ei juurikaan käy kateeksi ainakaan puolisoasi. En ymmärrä, miten joku jaksaa meuhata vaatimattomasta omaisuudestaan varsinkin kuin suht monella on paljon enemmän. Minäkin tienaan paljon ja omaisuutta löytyy, mutta en jaksa tajuta, että mitä sitten? Ei se minusta parempaa ihmistä saati rakastajaa tee. Ongelmia riittää, vaikka ne ei rahaongelmia olisikaan. M40
Miksi niiden tatuiointejen pitäisi kertoa jollekin muulle kuin kantajalleen jotain? Miksi muiden ihmisten ulkonäkö kuuluu kenellekään?
Kaiken kaikkiaan nehän ovat vain kuvia kuolevassa ihossa...
Kuinka helppoa ihmisen onkaan muodostaa kokonaiskuva toisesta ihmisestä parin lauseen perusteella, jotka on ajanvietteeksi heitetty.
Onko joku väittänyt, että raha tekee onnelliseksi? Luuletko olevasi joku jeesus, joka tietää elämästä enemmän kuin muut? No olethan jo 40-vuotias, varsinainen guru siis elämänviisauksissa...
Teillä on myös toisenne, joten ei juurikaan käy kateeksi ainakaan puolisoasi. En ymmärrä, miten joku jaksaa meuhata vaatimattomasta omaisuudestaan varsinkin kuin suht monella on paljon enemmän. Minäkin tienaan paljon ja omaisuutta löytyy, mutta en jaksa tajuta, että mitä sitten? Ei se minusta parempaa ihmistä saati rakastajaa tee. Ongelmia riittää, vaikka ne ei rahaongelmia olisikaan. M40
Tosiaankin näyttää nyt siltä, että menee tässä ketjussa vähän sekaisin kuka on ap ja kuka ei, heh...
AP
Miksi niiden tatuiointejen pitäisi kertoa jollekin muulle kuin kantajalleen jotain? Miksi muiden ihmisten ulkonäkö kuuluu kenellekään?
Kaiken kaikkiaan nehän ovat vain kuvia kuolevassa ihossa...
..noin voi toki kysyä minkä tahansa keskustelunaloituksen kanssa täällä, jossa joku väittää jotain. Eli mitäpä muille kuuluu toisten tatuoinnit, persepanot, pettämiset, pervot mieltymykset, pillu-kulli-tissi-kroppa-kompleksit ja niin edelleen.
Mutta kun se nyt vaan on tämän palstan luonne, että väännetään aihe josta sitten väitellään. Tässä ketjussa kyse siis vain siitä että..
..tatuoinnit ovat korneja. ;-)
AP
En edes väittänyt, että m40 olisi ap, oletko vähän idiootti?
Tosiaankin näyttää nyt siltä, että menee tässä ketjussa vähän sekaisin kuka on ap ja kuka ei, heh...AP
Tatuoinneissa etenkään en ymmärrä sitä naisten yleistä käytäntöä. Eli tatuointi otetaan johonkin näkymättömään paikkaan tai sitten se otetaan jonnekin selkäpuolle. Nykytrendi on se, että nainen ottaa tatuoinnin esim. takamuksensa yläpuolelle tai sitten niskaan tai hartioihin. Kysymys kuuluu miksi? Jos se kuva sinne otetaan vain itseä varten niin mitä ihmettä se kuva tekee kehossa siellä missä sitä ei itse edes näe? Peilistäkö sitä sitten ihaillaan, että onpa mulla hieno kuva persiissä?
Lähinnä näistä tulee mieleen, että niitä kuvia näkee enemmän se kumppani. Onko ne ehkä tarkoitettu viihdykkeeksi tylsään seksiin? Kun mies vetelee takaapäin niin hän voikin katsella kuvia, jos on muuten tylsää. Ei ihan tosi, pistää vaan ihmetyttämään, että kenen niitä selkäpuolella olevia kuvia onkaan lopulta oikein tarkoitus katsella. En minäkään laita asuntooni tauluja seinille kuva seinään päin ja sitten ihastele, että onpa minulla hienot taulut :)
Noh, oli se kuva missä hyvänsä, niin silti en itsekään näitä tatuointeja ymmärrä. Etenkin kun nyt taas kesällä kun ihmiset kulkevat vähissä vaatteissa on pistänyt oikein silmään kun lähes joka toisella vilkkuu eri paikoissa ne tatuoinnit. Etenkin nuo selkäpuolen kuvatukset näyttävät olevan suosiossa ja lähes järjestään ne ovat samankaltaisia kaikilla. Nykyään alkaa olla jo persoonallista se, että jollakin ei ole tatuointi :)
Menenkin tästä ottamaan tatskan ja sitten kotiin kokkaamaan lapsille. Porkkanapenkki pitää harventaa muuten tänään. Ja huomenna on parin artikkelin dead-line, joten ilta menee vielä viimeistelyssä ja taustatietojen tarkistelussa.
N37
On hyvä että on jokin selkeä keino erottaa kaikenmaailman mainoksille alttiit, huonosta itsetunnosta kärsivät ja muuten vaan tyhmät yksilöt. Esim. parinvalintamarkkinoilla tämä on hyvin hyödyllistä, ihmisellä jonka pitää hankkia kalliilla rahalla joku korni töhry nahkaansa "kun muillakin koviksilla on sellainen" ei ole hyvin todennäköisesti mitään kiinnostavaa tarjottavaa minulle.
on ihan järjetön. Mutta sorruinpa itsekin kommentoimaan. Ymmärrän toki että kaikki eivät tatuointia halua, tai pidä niistä, mutta miksi muiden tatuoinnit häiritsevät niin paljon? En minäkään ala meuhkaamaan tatuoimattomille, että olette rumia ja epänormaaleja. Jokaisen nahka oma nahka, olenko ruma ja typerä kun en tykkää lätkiä naamaani täyteen meikkiä? Moniko täällä tatuoitujen haukkujista on niin "luonnollinen" että ei pakkeloi naamaansaa jokaikinen aamu?
Itsellä on neljä tatuointia, joista kolme liittyy lapseeni enkä usko että tulen ryppyisenäkään näitä katumaan. Syksyllä tulee vielä kolme lisää, kaikki perhekeskeisiä nekin. Ja olen siis vajaa kolmekymppinen nainen.
...että näissä tatuointikeskusteluissa tatuointien vastustajat aina sanovat "no, näenpähän sitten heti, että tuo nainen ei minua kiinnosta, kun hänellä on tatuointi." Niinkuin olisivat itse jotain taivaan lahjoja naisille, ja se olisi jotenkin näiltä tatuoinnin omistavilta naisilta pois, kun tämä kyseinen mieshenkilö ei ole juuri heistä kiinnostunut :-D
Tähän voi vain todeta, että tunne on molemminpuolinen. Ei minuakaan kiinnosta pätkääkään mies, jolle jonkun toisen tatuoinnit ovat niin kamala asia. Paljon mieluummin hengailen sellaisten kanssa, jotka suhtautuvat tähänkin asiaan vapaamielisemmin. Elämä on kivaa, kun ei tarvitse pingottaa. Vai mitä?
Minusta on raukkamaista että naiset ottavat kuvia sellaisiin paikkoihin joita eivät itse näe.
Ennen kesää ja kesälomaa odotti. Vähäpukeisia naisia oli paljon katukuvassa ja uimarannoilla. Nykyisin toivon että kesällä olisi kylmät kelit jotta mahdollisimman vähän nahkaa olisi näkösällä.
Kumpi nyt sitten on enemmän sitä putkiaivoisuutta ja laumasieluisuutta, sekä oman loogisen ja rationaalisen älykkyyden puutetta. Se että on ottanut tatuoinnin ja mitä luultavimmin ihan itseään varten (vaikka maailmassa nyt taitaa olla miljoonia muitakin ihmisiä joilla on tatuointi) vai se joka ei ota vaikka haluaisi, koska sinulle on vanhemmat ja yhteiskunta opettaneet, että "tatuointeja ottaa ääliöt, linnakundit hevimiehet, jengiläiset, aivottomat MTV narkkarit ja muuten vain päällensä lapsena pudotetut yksilöt.
Tatuoituja syrjiminen ja pilkkaaminen ei eroa mitenkään eriväristä ihmistä, tai toisesta maasta kotoisin olevan pilkkaamisesta. Yhtä rasistista paskaa sekin on:) Perustuu ennakkoluuloihin, joita putkiaivoinen ja muilta mielipiteensä oppinut yksilö ei pysty erottamaan normaalista ja terveestä loogisesta ajattelusta.
Tällaisia mielipitaitä julkisesti laukova henkilö on juuri se paha ja paholainen, josta täällä paasaa, kuin pappi sunnuntai kirkossa.
Ajateltkaahana asiaa nyt vähän laatikon ulkopuoleltakin;)
T. Valtiotieteiden professori.
ap tarvitse kunnon panon ja nopeasti.
Tuollaisen turhautumisen kanssa ei voi elää. Hyvä mies hakkaa vaikka lapaseen enimmät paineet.
...että näissä tatuointikeskusteluissa tatuointien vastustajat aina sanovat "no, näenpähän sitten heti, että tuo nainen ei minua kiinnosta, kun hänellä on tatuointi." Niinkuin olisivat itse jotain taivaan lahjoja naisille, ja se olisi jotenkin näiltä tatuoinnin omistavilta naisilta pois, kun tämä kyseinen mieshenkilö ei ole juuri heistä kiinnostunut :-D
Tähän voi vain todeta, että tunne on molemminpuolinen. Ei minuakaan kiinnosta pätkääkään mies, jolle jonkun toisen tatuoinnit ovat niin kamala asia. Paljon mieluummin hengailen sellaisten kanssa, jotka suhtautuvat tähänkin asiaan vapaamielisemmin. Elämä on kivaa, kun ei tarvitse pingottaa. Vai mitä?
Tää tatuointiaihe saa aina ihmisten tunteet pintaan ja mielipiteet menee osittain jo asiattomuuksiin.
Itse olen niitä, joka sanoo "antaa kaikkien kukkia kukkia". Kyllä meitä tänne maapallolle mahtuu, niin tatuoituja kuin tatuoimattomiakin.
ei juuri salilla käy. Tatuoidut liivihemmot harrikkoineen ja tikkukäsineen/jalkoinen on jotain wannabe-outlaw jenkkityyppejä. Ei mitään persoonallisuutta. Joukossa on myös paljon insinöörejä, jotka haluavat juurikin eroon tästä "tylsä insinööri" -stereotypiasta. Harrikat on laiskoja, kalliita ja epäluotettavia paskoja moottoripyöriksi.
Kyllä mä tykkään lihaksikkaista tatuoiduista kunnon tosi miehistä, en mistään tylsistä insinööri nössyköistä. Ei vaan kiinnosta. Harrikat miehet esimerkiks ovat cooleja ja haluan itsekkin olla cool tatskoineni ja kuulua alakulttuuriin. Ei todella kiinnosta muiden "yläluokkaisten" tylsimysten mielipiteet. Blaah.
ei juuri salilla käy. Tatuoidut liivihemmot harrikkoineen ja tikkukäsineen/jalkoinen on jotain wannabe-outlaw jenkkityyppejä. Ei mitään persoonallisuutta. Joukossa on myös paljon insinöörejä, jotka haluavat juurikin eroon tästä "tylsä insinööri" -stereotypiasta. Harrikat on laiskoja, kalliita ja epäluotettavia paskoja moottoripyöriksi.
Kyllä mä tykkään lihaksikkaista tatuoiduista kunnon tosi miehistä, en mistään tylsistä insinööri nössyköistä. Ei vaan kiinnosta. Harrikat miehet esimerkiks ovat cooleja ja haluan itsekkin olla cool tatskoineni ja kuulua alakulttuuriin. Ei todella kiinnosta muiden "yläluokkaisten" tylsimysten mielipiteet. Blaah.
..mutta onnesta en kuulu noihin ahdasmielisiin ihmisiin ;) onko se teiltä pois jos joku tykkää tatskoista, ei taida olla.
N23+10tastkaa
p.s kaljut ja tatuoidut miehet on jotain niiin seksikästä! ;)
Saattaa tuolla tatskojensa puolustajalla mennä sekaisin kuka on ap ja kuka ei, joten epäselvyyksien välttämiseksi kerrottakoon, että ap:n talo ei tolla 550:lla irronnut eikä irtoa. (Sinänsä kyllä hassua koko talo-hinta-hevos-hinta-ja-mikälie-muu-hinta -keskustelu. Sillä miten ne liittyvät siihen tosiasiaan, että tatuoinnit ovat korneja?
No, ehkä tatskan ottaneilla iskee paniikki tällaista ketjua lukiessa ja pitää sitten jokainen omistamansa tavara todisteeksi kaivaa, että "vaikka minulla onkin tatuointi niin minulla on silti hevonen", haha!
Voi kuule, eipä mitään pahaa sanottavaa hevosista mulla. Kivoja ja kauniita elikoita ilman muuta. Joten lue nyt vielä kerta tuo otsikko uudestaan. En sanonut että "hevoset ovat korneja". Sanoin, että
Tatuoinnit ovat korneja.
AP