Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tatuoinnit on korneja.

Vierailija
09.06.2010 |

Mikä ihme siinä on, että kukaan ei sano tätä edes ääneen? Eikö ihan vakavastikin ottaen tarvittaisi jotain julkista keskustelua tatuoinneista, ettei nämä lapsi- ja aikuisparat menisi hakkaamaan ihoonsa toinen toistaan kornimpia, rumempia ja epäseksikkäämpiä tatskoja.

Onko kokonaan unohtunut, että se ei TODELLAKAAN ole mikään tyylitajun symboli, jos mies/nainen hakkaa jonkun typerän ja lapsellisen kliseen milloin mihinkin paikkaan ja kuvittelee, että se on jotenkin "coolia", hahahahahahahaha...

Voi tyttöparkoja. Niitä on nähty pimpslooran yläpuolella. Alaselässä. Yläselässä. Rumia, isoja, korneja, naurettavia, lapsellisia - ja joista ei vanhoilla päivillään pääse eroon kuin ihoimplantilla ja sitten se vasta oksettavalta näyttääkin.

Tatuoinneista on tullut koko kansan junttimuoti-ilmiö. Kumma miten harva on huomannut, että niillä oikeasti seksikkäillä idoleilla noita ei juuri näe. Ja ne rokkarit joilla näkee - voi kuinka säälittäviltä ne näyttävätkään kauhtuneine tatskoineen jo nelikymppisinä - siitä ylöspäin puhumattakaan.

Kun opettaisi näitä tolloja? Vai onko vaan niin, että tyylitaju on valitettavasti asia, jota ei voi edes opettaa?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä kiinnostaa toisten nahka? ei mua ainakaan...

Vierailija
22/79 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lihavuus myös ällöttää. Kyllä mä tykkään lihaksikkaista tatuoiduista kunnon tosi miehistä, en mistään tylsistä insinööri nössyköistä. Ei vaan kiinnosta. Harrikat miehet esimerkiks ovat cooleja ja haluan itsekkin olla cool tatskoineni ja kuulua alakulttuuriin. Ei todella kiinnosta muiden "yläluokkaisten" tylsimysten mielipiteet. Blaah.

Itsensä sivistämisessä kun on se vaarallinen puoli, että alkaa nähdä maailmaa ihan uusin silmin. Alkaa nähdä ja tajuta kokonaisuuksia. Ja huomata, kuinka suuri osa ihmisiä käyttäytyy kuin lauma sopuleita, vaikka toitottvatkin "yksilöllisyyttä", hah.

Ihmisille myydään farkkuja, autoja, tupakkaa, musiikkia, ruokaa ja niin edelleen - kuin kyseessä olisi "yksilöllinen valinta", hahahahaha... Siis vaikka kyse on MASSATUOTTEESTA. Tuotteesta jota käyttävät MASSAT - eivätkä TODELLAKAAN "individualistit ja omaa yksilöllisyyttään alleviivavat, hah.. Mutta läpi menee kuin häkä. Vuodesta toiseen.

Ja nyt on sitten onnistuttu myymään ajatus, että tatuoinnin ottaminen olisi jotenkin "yksilöllistä", tsiisus sentään..

Jos todella haluat toitottaa keskinkertaista laumasieluisuuttasi niin - ota tatska. Joo, toki saa varmasti komppausta teollesi - sillä sellaisia massatuotteet ovat. Kun niitä kaikilla/monilla, niin on helppo löytää "kavereita" jotka diggaavat "yksilöllisiä valintojasi".

Vaikka kyse on vain siitä, että olet samanlainen laumasielu ja sopuli, kuin suurin osa. Sinussa ei ole mitään erityistä. Olet valmis jopa hakkauttamaan ihoosi kuvia jotta saisit sen hyväksynnän, minkä tiedät saavasi kun hakkautat ihoosi kuvia.

Olet siis vain tylsä ja tavallinen. Samanlainen kuin monimoni muu.

Ja mikäpäs siinä, sen kuin otat tatskan. Mutta älä petä itseäsi kuvittelemalla, että olisit jotenkin "yksilöllinen", hah. Niinhän jokainen hevibändikin puhuu itsestään, kuinka heidän musiikkinsa on "heidän juttuaan".

Vaikka kyse on vain saman toisinnosta. Kopioinnista. Jo moneen kertaan tehtyjen juttujen uudelleen ja uudelleen kierrättämisestä. Asiasta, jonka niin moni muu on jo tehnyt, tekee parasta aikaa ja tulee tekemään.

Ja sama koskee tatuointeja: Ei mitään omaa, ei mitään omaperäistä, ei mitään uutta. Ja se jos itsellä on eri kuva kuin toisella, ei TODELLAKAAN tarkoita sitä, että kyseessä olisit jotain, oih ja voih, "ainutkertaista ja yksilöllistä", hahaha!

Vain samaa keskinkertaista tuubaa, jolla ei kerro itsestään mitään muuta kuin että on - lattea laumasielu.

Ja samasta on kyse tatuoinneista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvin on tullutkin jo mainittua, miten epäyksilöllistä muoti on, mutta aina vain se uppoaa taviksiin. Mieli muuttuu ja on helppo kuitata nuoruuden virheet, ellei niitä ole laitettu ihon alle, jossa ne näkyvät ikuisesti.

Pälkähti päähän, että jos Björn Wahlroos olisi opiskeluaikanaan tatuoinut ihoonsa jotain cooleja faktoja Marxista ja Leninistä, niin nyt saattaisi olla lieviä uskottavuusongelmia, kun takki on kääntynyt.

(btw)

Iltapäivälehdessä oli hauskoja tatuointitarinoita, kuten: "I hate myself and want to die" ja ex-tyttöystävän nimi, joka lähti hyvin pois kulmahiomakoneella.

Jotain paheksuttavaa nuorena on pakko tehdä: omituinen pukeutuminen tai musiikki, viina ja huumeet. Tatuoinnit ovat kovin suora jatke kaikelle 'coolille', joka on tietenkin tooosi yksilöllistä. Huvittavaa on, että jotkut aina yrittävät olla ikuisesti nuoria ja matkivat nuorisokulttuurin ilmiöitä. 'Nuorekas' koetaan pelkästään positiivisena sanana, mutta nuorekas voi olla ainoastaan sitä yrittämättä. Ylenmääräinen yrittäminen tekee 'nuorekkuudesta' vain huvittavan.

Vierailija
24/79 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lihavuus myös ällöttää. Kyllä mä tykkään lihaksikkaista tatuoiduista kunnon tosi miehistä, en mistään tylsistä insinööri nössyköistä. Ei vaan kiinnosta. Harrikat miehet esimerkiks ovat cooleja ja haluan itsekkin olla cool tatskoineni ja kuulua alakulttuuriin. Ei todella kiinnosta muiden "yläluokkaisten" tylsimysten mielipiteet. Blaah.

Vaikka kyse on vain siitä, että olet samanlainen laumasielu ja sopuli, kuin suurin osa. Sinussa ei ole mitään erityistä. Olet valmis jopa hakkauttamaan ihoosi kuvia jotta saisit sen hyväksynnän, minkä tiedät saavasi kun hakkautat ihoosi kuvia.

Mitä sinä muka tiedät viestisi kohteen "laumasieluisuudesta" sen perusteella, että kyse on jostain pikkuasiasta, kuin tatuoinnista? Samalla tavalla voisin väittää sitten, että laumasieluja ovat kaikki, jotka uskovat siihen, että kouluista valmistuttua kuuluu mennä naimisiin, hankkia perhe, auto, asunto ja kultainen noutaja, eikö vain? Laumasieluja ovat myös kaikki vaikkapa Lauri Tähkästä tai Kotiteollisuudesta pitävät tai lauantaisaunan ystävät? Entäpä ihmiset, jotka ihan oikeasti kannattavat jotain jääkiekkoseuraa? Tai ihmiset, jotka lukevat Hesaria? Tai ihmiset, jotka uskovat johonkin uskontoon? Tai katsovat formuloita säännöllisesti?

Kaikilla meistä on "laumasieluisuutta", myös sinulla, vaikka sitä et uskoisi. Yksilöt syntyvät osien summista eli erilaisista tekemisten, halujen, ajatusten jne. kombinaatioista. Et vi leimata jotakuta laumaseluksi vain yhden asian perusteella.

Vierailija
25/79 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen suorittanut kolme akateemista tutkintoa ja luonut uraa maailmalla, joten koulutus- ja ansiotaustalta kuulunen mieluummin siihen "yläluokkaan", josta joku mainitsi (itse en oikein luokkamäärittelyistä jaksa perustaa). Tosin sitten nostelen puntteja ja muutenkin urheilen monta kertaa viikossa, joten en todellakaan akateemiselta kalvakalta rääpäleeltä näytä näytä. Tatskojakin on pari, mutta en ole niitä ottanut erityisyydentavoittelun takia vaan siksi, että sattui vaan huvittamaan aikoinaan. Ei ole koskaan kaduttanut, enkä noin muutenkaan ymmärrä, miksi pitisi kaduttaa, kun eivät nuo nyt näytä olleen "sivistyksen" tai urakehityksen esteenäkään tähän asti.

M40

Vierailija
26/79 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaapa vaikka Jorma Ollilaa, Sauli Niinistöä, Lenita Airistoa, Tarja Halosta, Sinnemäkeä, Kataista, Maarit Tastulaa ottamassa tatuointia. Kukaan heistä ei olisi niin tyylitajuton ja lattea.

Vierailija
27/79 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä muka tiedät viestisi kohteen "laumasieluisuudesta" sen perusteella, että kyse on jostain pikkuasiasta, kuin tatuoinnista? Samalla tavalla voisin väittää sitten, että laumasieluja ovat kaikki, jotka uskovat siihen, että kouluista valmistuttua kuuluu mennä naimisiin, hankkia perhe, auto, asunto ja kultainen noutaja, eikö vain? Laumasieluja ovat myös kaikki vaikkapa Lauri Tähkästä tai Kotiteollisuudesta pitävät tai lauantaisaunan ystävät? Entäpä ihmiset, jotka ihan oikeasti kannattavat jotain jääkiekkoseuraa? Tai ihmiset, jotka lukevat Hesaria? Tai ihmiset, jotka uskovat johonkin uskontoon? Tai katsovat formuloita säännöllisesti?

Kaikilla meistä on "laumasieluisuutta", myös sinulla, vaikka sitä et uskoisi. Yksilöt syntyvät osien summista eli erilaisista tekemisten, halujen, ajatusten jne. kombinaatioista. Et vi leimata jotakuta laumaseluksi vain yhden asian perusteella.

Heh. Vaikka katsoisinkin jääkiekkoa, kuuntelisinkin popmusiikkia, söisinkin hampurilaista, pukeutuisinkin muotifarkkuihin NIIN EN MINÄ SILTI NIIN TYPERÄ OLISI, että yhtäkään noista mieltymyksistäni ihooni tatuoisin.

Vierailija
28/79 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Vaikka katsoisinkin jääkiekkoa, kuuntelisinkin popmusiikkia, söisinkin hampurilaista, pukeutuisinkin muotifarkkuihin NIIN EN MINÄ SILTI NIIN TYPERÄ OLISI, että yhtäkään noista mieltymyksistäni ihooni tatuoisin.

Kuka puhui siitä, että noita mieltymyksiä pitäisi tatuoida? Voihan se tatuointi olla jotain muutakin. Tarkoitin sitä, että laumasieluja ovat hieman kaikki, sinä mukaanlukien, varsinkin jos harrasta mitään, mitä miljoonat muutkin tekevät.

Soitan itse monessa kokoonpanossa musiikkia, urheilen ja työkseni teen kansainvälistä konsultointia, mutta tatuoinneillani ei ole mitään tekemistä ko. asioiden kanssa. Miksi pitäisi olla? Sehän se vasta yksinkertaista olisi, jos ymmärrät pointtini?

Vierailija
29/79 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut lapsethan niitä vaan ottaakin, vai?

Vierailija
30/79 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuka olisi "ei-lapsellinen". Insinööri? Talonmies? Merkonomi? Varastotyöntekijä? Poliitikko? Bisnesmies?

Sulla on varmaan varaa arvostella, kun olet tietenkin "erittäin menestynyt" ja "aikuinen" ihminen, josta kaikkien kannattaisi ottaa mallia? Tatskoja ottaneethan eivät voi menestyä kuten sinä?

Vierailija
31/79 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Valo on menestynyt. Gunnarit on menestyneet. Hanoi Rocks on. Ja ketä näitä kaikkia menestyneitä onkaan, joilla on tatskat.

Mutta tuopa jos mikä onkin niin keskinkertaista ajattelua, jos "menestys" nyt sitten ikäänkuin pyyhkisi pois sen tosiasian, että tatskat nyt vaan on typeriä.

Toki voit olla menestynyt ja typerä samaan aikaan. Eipä tuo Kimi Räikkönenkään mikään ruudinkeksijä ole ja hyvin on mies menestynyt. Ja mitä näitä kaiken maailman lätkämiljonäärejä nyt ikinä onkaan. Menestyneitä, menestyneitä, menestyneitä - toki.

Mutta tatskat - ne ne on vaan typeriä. Menestyipä tahi ei.

Vierailija
32/79 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa vaan. Olet joku ihan tavallinen tallaaja, joka tienaa nettona alle 2000 € kuussa käteen ja sekös kismittää...

Tatskoissa ei ole mitään typerää. Ne vain on.

Eipä tuo Kimi Räikkönenkään mikään ruudinkeksijä ole ja hyvin on mies menestynyt. Ja mitä näitä kaiken maailman lätkämiljonäärejä nyt ikinä onkaan. Menestyneitä, menestyneitä, menestyneitä - toki.

Vierailija
33/79 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh he

yksi hyvä puoli tatskoissa on ravintolassa näkee heti kuka on helpo nakkki eli ei muuta kun iske kiin kun sika limpuun kun näkee mujan tatskalla varustettuna itsetunto = 0 ja helpo nakki peli miehelle

kiitos tatskoista!

Vierailija
34/79 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa vaan. Olet joku ihan tavallinen tallaaja, joka tienaa nettona alle 2000 € kuussa käteen ja sekös kismittää...

Tatskoissa ei ole mitään typerää. Ne vain on.

Eipä tuo Kimi Räikkönenkään mikään ruudinkeksijä ole ja hyvin on mies menestynyt. Ja mitä näitä kaiken maailman lätkämiljonäärejä nyt ikinä onkaan. Menestyneitä, menestyneitä, menestyneitä - toki.

En tienaa edes tuota "kuussa" kun maksan liskani aina vuoden aluksi kertaheitolla ja otan osingot päälle. Toisaalta rahaa ei niin kauheasti tule kelailtuakaan kun kuitenkin on jo tullut hankittua se mitä tarvii ja kulut on lähinnä kiinteitä kuluja omakotitalosta meren rannalla, purkkarista, parista muusta veneestä ja mitä näitä audeja sun muita nyt on. Joskus pitää tietty vähän reissata, mut kuka noita laskee? Että kyllä sitä ilman tatskojakin voi olla ilman että kismittää ;-)

Vierailija
35/79 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minun mielestäni omaisuudella leveily on typerää. Oletko muutenkin menestynyt kuin taloudellisesti?

En tienaa edes tuota "kuussa" kun maksan liskani aina vuoden aluksi kertaheitolla ja otan osingot päälle. Toisaalta rahaa ei niin kauheasti tule kelailtuakaan kun kuitenkin on jo tullut hankittua se mitä tarvii ja kulut on lähinnä kiinteitä kuluja omakotitalosta meren rannalla, purkkarista, parista muusta veneestä ja mitä näitä audeja sun muita nyt on. Joskus pitää tietty vähän reissata, mut kuka noita laskee? Että kyllä sitä ilman tatskojakin voi olla ilman että kismittää ;-)

Vierailija
36/79 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minun mielestäni omaisuudella leveily on typerää. Oletko muutenkin menestynyt kuin taloudellisesti?

En suinkaan leveillyt. Joku vaan halusi nostaa ansioni tähän keskusteluun ja vastasin. Sinulle vastaan, että olen toki menestynyt "muutenkin kuin taloudellisesti". Tietäisitpä vain.

Oma vastauksesi kertoo kylläkin ennenkaikkea siitä, että itsellesi moista ei ole suotu.

Vierailija
37/79 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et suinkaan. Etpä tietenkään.

No toisaalta en minäkään muista, miten monta autoa minulla on. Olen jo aikaa sitten pudonnut kärryiltä. Harrastan näet harvinaisten urheiluautojen keräilyä. En toki leuhki, on minulla muitakin harrastuksia. Ja ihana rakastava vaimo sekä terveet, menestyvät lapset.

En suinkaan leveillyt

Vierailija
38/79 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et suinkaan. Etpä tietenkään.

No toisaalta en minäkään muista, miten monta autoa minulla on. Olen jo aikaa sitten pudonnut kärryiltä. Harrastan näet harvinaisten urheiluautojen keräilyä. En toki leuhki, on minulla muitakin harrastuksia. Ja ihana rakastava vaimo sekä terveet, menestyvät lapset.

En suinkaan leveillyt

Eipä tarvi paljoa päätään raapia jos haluaa saada jonkun tuohtumaan. Itse en jaksa näistä anonyymipalstojen horinoista paljoa provosoitua. Kuka horisee mitä horisee. Ja leuhkii millä leuhkii. Tässä ketjussa itsellä nyt ei edes ollut sen suurempaa missioita kuin vaan todeta että..

...tatuoinnit on korneja.

Vierailija
39/79 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkään ei ollut muuta missiota kui todeta, että eipä paljon kiinnosta mitä tatuointeja ihmisillä on. Minulla niitä ei ole eikä tule. Ei ne silti ole korneja. Minua ei vaan kiinnosta sellaisia laittaa.

Tässä ketjussa itsellä nyt ei edes ollut sen suurempaa missioita kuin vaan todeta että.. ...tatuoinnit on korneja.

Vierailija
40/79 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkään ei ollut muuta missiota kui todeta, että eipä paljon kiinnosta mitä tatuointeja ihmisillä on. Minulla niitä ei ole eikä tule. Ei ne silti ole korneja. Minua ei vaan kiinnosta sellaisia laittaa.

Tässä ketjussa itsellä nyt ei edes ollut sen suurempaa missioita kuin vaan todeta että.. ...tatuoinnit on korneja.

Eikö sinua edes kiinnosta jos puolisosi tai lapsesi ottaa tatuoinnin? Kun teinityttösi alkaa mankumaan rintaan tatuointia, sanot" Ihan sama, ei minua kiinnolsta toisten tatuoinnit"?

Minua se kyllä kiinnostaa, varsinkin näin seksuaalisesti ajateltuna.

M34