Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vesilahti? Millainen paikka asua?

Vierailija
09.06.2010 |

Olemme muuttamassa työn perässä Tampereelle ja olen katsellut, että Vesilahdessa olisi kohtuuhintaisia isoja ok-taloja. Millaisia ihmisiä? Koulut? Harrastusmahdollisuuksia? Meillä on sekä alakoululaisia että yksi yläkoululainen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän valittaa jatkuvasti koulusta. Kouluja on pari ja molemmat ovat syvältä. Paljon kuulemma häirikköjä, ja kun hän kertoo niistä, niin eivät tasapainoisilta kuulosta. Päiväkoti rakennettiin taannoin ja oli jo valmistuessaan liian pieni.

Ihmiset ovat kuulemma sellaisia, että ovat asuneet siellä aina. Kaverini on ulkoa muuttanut, joten kokee sen sisäsiittoiseksi. Paljon on kavereita kuitenkin saanut. Eikä valita heistä sen enempää.

Harrastukset taitavat olla aika vähissä. Tampereella pitää aika lailla matkata. Uimahallikin on Valkeakoskella.

Vierailija
2/5 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökkimme on siellä ja mielikuvani mukaan kylällä on paljon uskovaisia jotka kyyläävät muita ja kaikenlaisia ennakkoluuloja viljellään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttovoittokunta, joten sisäsiittoisuuskin hiukan siitä vähenee, kun paikkakunnalle muuttaa uutta porukkaa solkenaan.

Vesilahti on idyllinen ja pieni maalaispaikkakunta. Negatiivisin juttu on, että se on siellä mutkaisen tien takana ja jotenkin vähän syrjässä.

Vierailija
4/5 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä paremmat liikenneyhteydet (juna/bussi +motari) kuin Vesilahdesta. Mukava pikkukaupunki, jossa paljon lapsiperheitä.

Vierailija
5/5 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri koulu laajennettu ja iso päiväkoti valmistuu syksyksi. Tie ei ole mutkainen juuri on valmistunut uusi tie Tampereelle ajaa 30 minuutissa. Harrastusmahdollisuuksia on paljon jos kaivaa. Sisäsiittoisuutta ei ole enää paljoa, sillä täällä asuu todella paljon muualta muuttaneita. Itse viihdyn ja olen monessa mukana kylällä eikä haittaa vaikka täällä en olisi koskaan asunut aikaisemmin.