Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et osaa olla sellainen ihminen, joka ei koskaan tarvitse apua?

Vierailija
09.06.2010 |

Minä en ainakaan tarvitse apua missään, koska olen etukäteen varautunut kaikkeen ja olen muutenkin täydellinen. Jos esim. joku ystäväni sairastuisi syöpään, kysyn häneltä "pitikö ottaa aurinkoa niin paljon?" Samoin väsyneelle äidille sanoisin "pitikö tehdä lapsia niin paljon".

Jos näen jonkun hukkumassa, kysyn häneltä ihmeissäni "miksi menit veteen, jos et osaa uida?"

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan olla sellainen ihminen, joka ei koskaan tarvitse apua.

Ketään ihmistä en ole ainakaan vielä syyllistänyt noin tyhmillä ajatelmilla kuin sinä.

Vierailija
2/6 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma apu paras apu.

Ei muilta ihmisiltä saa juuri koskaan sellaista apua kun itse toivoisi tai tarvitsisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma apu paras apu.

Ei muilta ihmisiltä saa juuri koskaan sellaista apua kun itse toivoisi tai tarvitsisi.

Tämä vaikeus on ihmissuhteissa: ihmisillä on oma tahto, ne käyttäytyvät arvaamattomasti. Ihminen on se muuttuja.

Pienenä vinkkinä: jos itse on hirveän joustamaton ihminen, niin toki toisten antama apu voikin tuntua väärältä.

Vierailija
4/6 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasin valita miehekseni hyvännäköisen ja varakkaan ihmisen joka ei eroa eikä kuole ennen pitkää yhteistä, turvallista ja vaurasta vanhuuttamme. Osasin synnyttää terveet, älykkäät ja kauniit lapset. Osasin valmistua ammattiin ja valita työpaikan jossa on taattu työllisyys ja korkea tulotaso. Osaan elää siten etten sairastu flunssaa pahempiin sairauksiin, joudu onnettomuuksiin tai koe harmillisia asioita. Olen syntynyt kauniiksi ja varakkaaseen perheeseen, joten näköjään osasin valita tulevaisuuteni kannalta edullisimmat seikat jo ennen syntymääni :D.

Vierailija
5/6 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en minä ala katsomaan vierestä jos toinen meinaa hukkua :D Enkä naljailisikaan siitä ;)

Vierailija
6/6 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin sänkyn pohjalle, niin voit vaan ihmetellä mites tässä näin kävi.

Jonain päivänä voit oikeasti joutua sairaalaan vakavasti sairaana ja olla täysin toisten armoilla. Etkö silloinkaan tarvitse sairaanhoitajien ynm. apua?

Lapsesikin opetat ja hoidat varmaan itse, kun et tarvitse opettajien, lastentarhanhoitajien apua.

Mites sitä sitten samalla töissä käyt, että on sitä rahaa...

Aivan varmasti tarvitset jatkuvasti toisten apua.