Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook-asiaa, kertokaa...

Vierailija
09.06.2010 |

Miksi etusivulle tulee uutisiin vaan jotkut uudet kaverit, ei kaikki? Eli jos X saa Y:n kaveriksi, siitä tulee ilmoitus, että ovat kavereita, mutta sitten vaikka jos saa Z:n kaveriksi niin siitä ei tulekaan? Ilmoitetaanko uutisissa vaan tietyt kaverit (mitkä itse se kaveri on hyväksynyt vai miten)??

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vielä jos joku ei tajunnut: jos minä hyväksyn kaveripyynnön niin näkyykö se omien kavereideni uutisissa ja jos itse olen lähettänyt kaveripyynnön jollekin ja hän hyväksyy sen, niin se ei näy minun kavereiden uutisissa (vaikka tietysti seinällä näkyy että ollaan kavereita). Onko näin?? ap

Vierailija
2/17 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitkä jutut näkyy kavereille ja mitkä kavereiden kavereille ym...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitkä jutut näkyy kavereille ja mitkä kavereiden kavereille ym...

ja sen vuoksi kaikki uudet kaverisuhteet ei näy aina etusivulla? Olen vaan ihemtellyt, kun tiedän, että esim. omista uusista kavereistani tulee muiden etuseinälle vaan murto-osasta uutinen, samoin kavereideni uusista kavereista omalle etusivulle (sitten kunkin seinältä näen että on tullut useita uusia kavereita mutta niistä ei tullut mainintaa etusivulle). Olen ajatellut että liittyykö jotenkin siihen, että vain ne ilmoitetaan uutisissa, jotka itse on hyväksynyt (ja sitenhän näkisi aina että kuka ketäkin on pyytänyt...) Mutta siis näin ei ole vai? ap

Vierailija
4/17 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi valita postataanko se seinälle vai ei

Vierailija
5/17 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. Minna ja Miia ovat molemmat omia kavereitani, ja nyt ovat ryhtyneet kavereiksi keskenään, niin miksi uutisiin tulee: "Minna on nyt Miian kaveri", mutta ei tule "Miia on Minnan kaveri"...

Vierailija
6/17 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutisiin että tälle tyypille on tänä aikana tullut uusi kaveri, haluisin tietää että onko itse sen hyväksynyt vai ei... ottaisin pois pyynnön roikkumasta jos ei kerta ole mua hyväksynyt vaikka on hyväksynyt muita

Vierailija
7/17 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä etusivullahan pyörii kohokohdat (aika satunnaisesti valittuja mun käsittääkseni) ja viimeisimmät saa näkyviin kans. Mut kaikkea ei kyllä ehdi nähdä jos ei koko ajan siinä tuijottele, etenkin jos aktiivisia kavereita on paljon. Omasta kaverilistastahan näet onko sut hyväksytty jonkun kaveriksi, ja taitaa tulla uutiset- boksiin ilmoitus kun on joku hyväksynyt pyynnön.

Vierailija
8/17 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kaverilistastahan näet onko sut hyväksytty jonkun kaveriksi, ja taitaa tulla uutiset- boksiin ilmoitus kun on joku hyväksynyt pyynnön.

sinne uutisboksiin se ilmoitus mutta ei kaikista? Olen uusi fb:ssä ja kavereita on aika vähän eli näen kyllä kaikki uutistapahtumat, mutta läheskään kaikki uudet kaverisuhteet ei näy uutisissa, vain osa. Ja tätä siis ihmettelen, että näkyykö nämä uudet kaverisuhteet vain sen hyväksyjän kavereiden uutisissa (ei sen, joka on sen pyynnön lähettänyt). ap

Vierailija
9/17 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain niistä kahdesta tulee minulle uutisiin ilmoitus. Miksi siis näin, miksi ei niistä kaikista tule, vaan juuri niistä kahdesta? ap

Vierailija
10/17 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 joiden näkyy niin asetuset on: saa näkyä kaverin kavereille

2 joiden ei näy asetukset on: saa näkyä esim kaverille. eli niiden henkilöiden kavereille ei sinulle?

tai vastaavasti asetukset on että ei julkaista niitä tietoja. siinä tapauksessa vaikka kaverillasi olisi että saa näkyä vaikka hesarissa niitä ei julkaista.

Vierailija
11/17 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pelkästään uusien kavereiden yksityisyysasetukset vaikuttaa. Tämä oli se mitä halusin tietää, kiitos! ap

Vierailija
12/17 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

X asetuksissa jaetaan tieto hyväksytyistä kavereista. Z ei jaa tietoa kavereistaan. Toiset jakavat kaikki tapahtumat omalla sivullaan yleisesti joko ymmärtämättömyyttään tai haluavat niin. Toiset taas jakavat hyvin suppeasti tietoja itsestään ja tapahtumistaan.

Miksi etusivulle tulee uutisiin vaan jotkut uudet kaverit, ei kaikki? Eli jos X saa Y:n kaveriksi, siitä tulee ilmoitus, että ovat kavereita, mutta sitten vaikka jos saa Z:n kaveriksi niin siitä ei tulekaan? Ilmoitetaanko uutisissa vaan tietyt kaverit (mitkä itse se kaveri on hyväksynyt vai miten)??

Vierailija
13/17 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten meillä on erilaiset facebookit :)

Vierailija
14/17 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi siitä ei sitten voisi tulla uutisiinkin tietoa? Näkeehän sen kuitenkin sieltä kaverin seinältä että on tullut jonkun kaveriksi vaikka olisi millaiset asetukset.

Vierailija
15/17 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi siitä ei sitten voisi tulla uutisiinkin tietoa? Näkeehän sen kuitenkin sieltä kaverin seinältä että on tullut jonkun kaveriksi vaikka olisi millaiset asetukset.

Vierailija
16/17 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siinä näet että on tullut jonkun tyypin kaveriksi, vaikka tämän toisen henkilön seinä olisi miten blokattuna. Jotenkin tyhmää, että jos vaikkapa kaverini Anna saa kavereikseen Sannan, Hannan ja Jaanan, niin sitten minun uutisiini tulee, että "Anna on nyt käyttäjän Sanna kaveri". Kun kuitenkin sieltä Annan seinältä näen, että on tullut myös Hannan ja Jaanan kaveriksi. En ihan tajua että mikä järki silloin näissä yksityisyysasetuksissa on, kun kuitenkin sieltä kaverin seinältä näkee kenen kaveriksi on tullut (vaikka uutisiin ei tulisikaan).

Vierailija
17/17 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten meillä on erilaiset facebookit :)

ja siinä oli mulla kyllä kohta "Post to wall" josta sai ottaa ruudusta rastin pois...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi