Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatiotesti jo kuudetta päivää plussalla

Vierailija
09.06.2010 |

Eli sain ovulaatiotestistä viime perjantaina 4.6. positiivisen tuloksen. Testejä jäi paljon yli, joten olen mielenkiinnosta testannut niillä nyt jo kuusi positiivista päivää. Pitäisikö asiasta huolestua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovistesti päiväkausia plussalla =)

Vierailija
2/8 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei toimi kuten raskaustesti. Plussa on ainoastaaan mikäli testiviiva on vahvempi kuin kontrolliviiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kanssa heti mieleen, että onko testiviiva tosiaan ollut koko ajan vahvempi kuin kontrolliviiva? Kaikilla sitä hormonia tai mitä lie on koko ajan, eli aina siihen vähän väriä tulee, mutta ovulaatiossa viiva on selvästi vahvempi kuin kontrolliviiva.

Vierailija
4/8 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvemmaksi tai edes ihan yhtä vahvaksi kuin se testiviiva. Ja olen nyt siitä kierrosta kuitenkin raskaana, että voisin olettaa ovulaation tapahtuneen :)

Vierailija
5/8 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis paksu, tumma viiva niin se voi olla merkki PCO:sta.

Vierailija
6/8 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla näytti ovistesti haaleana montapäivää raskauden, noin viikko ennen menkkoja. Joten kyllä joillain voi toimia ovistesti raskaustestinäkin.

Vierailija
7/8 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaustestinä. Täältä joskus luin, että raskautta ja ovulaatiota indikoivat hormonit ovat niin samanlaisia, että se testi reagoi molempiin. Neuvolan terkallekin riitti ovistestiplussa, ei tarvinnut r-testiä tehdä erikeen.

Vierailija
8/8 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovistesti näytti plussaa yhden ainoan kerran kun olin raskaana, koskaan muullon ei olekaan näyttänyt kun ei ole tullut ovulaatiotakaan koska kärsin PCO:sta.... veikkaan että olet raskaana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän