Minkä ikäisiä te olette, jotka seuraatte Suomen huippumalli -ohjelmaa?
Itse olen nähnyt osia muutamasta jaksosta ja mun mielestä ihan järkyttävän huonoa viihdettä, ja tarkoitettu ehkä 16-vuotiaille.
Samaa sarjaa Big Brotherin kanssa.
Sanokaapa ikänne, ja kertokaa myös se, oletteko seuranneet BB:a? :)
Kommentit (32)
Ekan kauden missasin subin taajuuksien takia BB:sta, mutta seurasin netissä. Tosi-tv on kolahtanut täysin! Tykkään myös selviytyjistä ja amasing racesta :)
ja olen akateemisesti koulutettu neljän lapsen äiti. Jolla tuppaa lukihäiriö vaikeuttamaan elämää toisinaan :D ja jolla on myös hymiöhäiriö!!!
7-v. tyttäreni halusi katsoa... oli varmaan koulussa kuullut?? Inhottavaa kiroilua, hän totesi jossain kohtaa...
muut huippumalli-ohjelmat (USA, Kanada, Australia). Se tuomarointi ja valmiit kuvat ovat vaan niin hyvää viihdettä.
BB ei ole kiinnostanut koskaan. Pari jaksoa olen katsonut, jotta edes vähän tietäisin, mistä kaikki puhuu...
....ja olen 55v.....mitä helkattia ikä tähän vaikuttaa....nuorien touhua on kiva katsella....
BB:tä olen seurannut siitä riippuen millainen kausi on ollut, mutta vain telkkarista ne ilta ohjelmat ja exstrat.
Survivor on ykkönen ja BBstä tykkään myös!
Oon kattonut BB:a jo silloin, kun se tuli englantilaisversiona :D
BB ei oo seurannu, mutta eri maan huippumalleja kyllä.
(tulevia) ammattilaisia esiin tuovat realityt ovat suosikkejani: Huippiksen lisäksi Top Chef ja Muodin huipulle.
En tykkää BB:stä enkä survivoreista. Enemmän juuri huippiksen tyyppisistä, kuten Muodin huipulla, Diilistä ja jonkin verran katson myös Suurinta Pudottajaa. Mitään en jaksa seurata kovin intensiivisesti eli ei harmita jos jaksoja jää välistä.
BB:a en jaksa katsoa. Muoti on minulle harrastus, ja näissä huippiksissa yms. yhdistyy pääntyhjäys ja estetiikka.
Sen sijaan kaikki Huippumalli haussa -ohjelmat olen katsonut, sekä suomalaiset että Tyra Banksin alkuperäiset. Hyvää aivojennollausviihdettä :)
ekan ja viimeisen. Olen maisteri. Nautin roskaviihteestä.
katson huippumalleja mutta en BB:tä.
Tuota ei kyllä voi bb:hen verrata. Kaikki nussiminen ja juopottelu puuttuu. Eli bb:tä en todellakaan seuraa ja oon 30.
33 ja seurannut molemmista sarjoista kaikki tuotantokaudet.