Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisiin lapsen ristiäisissä??

Vierailija
08.06.2010 |

Ollaan mietitty miehen kanssa, menisimmekö yllätyksenä naimisiin lapsemme ristiäisissä.

Mielipiteitä tästä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kliseinen juttuhan se on, mutta me haluttiin kirkollinen vihkiminen mutta ei jaksettu alkaa mitään häitä järkkään, joten sopi meille.

Vierailija
2/2 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eräs sukulainen teki niin, että kutsui yli 80 vierasta ristiäisiin/häihin ja jokainen sitten tietysti joutui hankkimaan myös lahjan vauvalle sekä häälahjan vanhemmille. Juhlat oli ristiäistyyppiset kahvittelut ja väkeä oli ahdettu ahtaisiin tiloihin aivan kauheasti. Tuli vähän semmonen "rahastuksen maku". Sillä olisivat ihan hyvin voineet pitää myös häät yllärinä, jolloin lahjarahat olisivat jääneet saamatta. Kutsussa vielä luki, että häälahjat rahana.

Juhlat oli järkätty jossain ilmasessa seurakunnantalossa ja ruokana oli keitettyjä perunoita ja lihakastike. Itse tehdyt kakut jälkkärinä. Tilaa niin vähän,että penkeistä ei päässyt pois kun kaikki istui. Huonoimmat häät missä olen koskaan ollut. Itse en järkkäisi huonoja häitä, jos ei ole varaa järkätä, niin pitää sitten vaan tosi pienet tai menee maistraatissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi