Vuoden alusta -18kg...ei tarvinnut karpata :)
Kommentit (26)
jos syö liikaa energiaa päivässä. Asiaan ei vaikuta se jättääkö perunan pois ja tilalle kasviksia. Jos 2000 kaloria kulutava ihminen syö porkkanaa 2000 kalorin edestä niin ei laihdu vaikka ei söisi palaakaan perunaa tai leipää.
Mulle se sopii, koska sain verenpaineet ja kolesterolit paremmaksi, ja atooppisen ihottuman pois. Pääsin eroon lääkkeistä.
Ja mun ei tarvinnut laihduttaa, koska olen sopivan kokoinen, mutta virallisterveellinen ruokavalio sai minut sairaaksi rasva-ja perunasuosituksillaan.
perustuu siihen, että jättää pullat ja karkit ja - ooh - laihtuu!
Niinpä. Aina pitää pyörä keksiä uudestaan, pikkasen erilainen muotihömpötys vaan.
Innolla aloitin mut eipä sopinut mulle se ruokavalio.
No, käteen jäi kyllä jotain - jos laihdutan, ymmärrän karsia ekana huonot hiilarit ja varmistan et tulee proteiinia riittävästi. Rasvaa en pelkää. Ja hyvin laihtuu, etenkin kun liikkuu.
Karppailkaa jos suinkin huvittaa, mutta huvittavaa on kuinka aikuiset ihmiset kuvittelee hiilareitten väistelyn laihduttavan. "Laihduin kun jätin perunan pois", heko heko. Mutta kukin uskoo mihin tahtoo. Uskontohan toi lähinnä taitaa ollakin.