Vierailija

Olen aloittamassa paastoa. Suolen huuhtelu kuuluu asiaan ennen paaston aloittamista. Joku kertoi että sen voi tehdä itse suihkuletkulla. Minua ajatus ei innosta. Voiko sen sijaan tehdä tyhjentyminen pumpulla, vaikkapa polkupyörän tai uimapatjan pumpulla? pumpaan vai ilmaa niin kauan että tulee täyteen ja sitten tapahtuu tyhjennys. Tietääkö joku?

Sivut

Kommentit (51)

Oletko ihan tosissasi? Olin varma, että tämä on provo.

Älä nyt vain hyvä ihminen sitä ilmalla tee tai räjäytät itsesi megalomaanisella pierulla! Apteekista saa osta suolihuuhtelupusseja, kädenlämpöinen vesi pussiin, truutta persuuksiin ja sitten paskan tuloa ei hetkeen voikaan estää.

Vierailija:

Lainaus:

heh heh nelonen. En ajatellut sitä julkisella paikalla tehdä.

ei se muuten ole yhtään ällöttävää. Varsinaiseen tuotokseen ei tarvitse koskea ja sen apteekin suolihuuhtelupussin suulake on hyvin pieni, joten mitään anaalikiksejä siitä ei saa ;) Oman fiiliksen mukaan sitten laskee vettä suolistoon, täyttä pussillista ei tarvitse sisään laittaa, vähempikin riittää. Ja tosiaan, ennen paastoa se on syytä tehdä. Mukavaa paastoa!

ja räjäyttää perseensä.

Suolihuuhtelu ei ole ollenkaan niin ällöä miltä kuulostaa, rohkeasti kokeilemaan. Eikö suurimmalle osalle tehdä se ennen synnytystäkin?

Mites sitten jos tulee hirveä hätä? kun mä en oikein tykkää mennä yleisiin vessoihin isolle hädälle. Onko teillä jokin kannettava jätelaite mukana vai turautatteko hauska-koirankakkapusseihin suoraan?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat