Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Great. Tein piirakkaa ja mies ei halunnut edes maistaa sitä :(

Vierailija
08.06.2010 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirakassasi taitaa olla jotain vikaa kun ei miehelle kelpaa...

Vierailija
2/16 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...josko alkaisi maistua ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan normi ruuassakin, mies ei syö päivällistä meidän kanssa. Mua ottaa päähän, mut minkäs teet.

Vierailija
4/16 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, joka syö itse piirakkansa, joka on ihan hyvää.

Vierailija
5/16 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan samaan aikaan ei suvaitse pöytään tulla, kun just silloin on joku tärkeä homma kesken. Eikä laittamani ruokakaan aina kelpaa. No, ei tuo nyt sinänsä kai ole aihe alkaa kamalasti mäkättää..

ap

Vierailija
6/16 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tuota ukkoa kovin usein ruokapöydässä näe. Tekee siis vuorotyötä, joten harvoin yhtäaikaa muutenkaan, mut tosi harvoin syö mitään laittamaani lämmintä ruokaa :(

Vierailija
7/16 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti et osaa tehdä piirakoita tai ruokaa tai sitten miehellä ei ollut nälkä.

Vierailija
8/16 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai miehellä usein nälkä olekaan, kun aina herkuttelee jäätelöillä ja karkeilla. Onneks sentään lapselta salassa!

Kiva huomata taas, kuinka nainen heti syyttää naista ja mies on joku vitun pyhä lehmä!

ap

Vierailija
9/16 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/16 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta marjapiirakoihin ei koske.

Vierailija
11/16 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai miehellä usein nälkä olekaan, kun aina herkuttelee jäätelöillä ja karkeilla. Onneks sentään lapselta salassa! Kiva huomata taas, kuinka nainen heti syyttää naista ja mies on joku vitun pyhä lehmä! ap

Oletko sinä ap miehesi vaimo vai äiti? Eiköhän jokainen aikuinen ihminen tiedä itse, mitä suuhunsa laittaa! Olet tosi lapsellisen kuuloinen. Jos ei miehelle maistu niin so what? Syö sitten itse!

Vierailija
12/16 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kohteliasta maistaa edes hiukan jos toinen näkee vaivan ja valmistaa ruokaa tai leipoo. Leipomusten kohdalla voin vielä katsoa läpi sormien koska mies ei välitä mistään makeista jutuista mutta silloin kun teen ruoan ja hän ilmoittaa että "syökää te vain, voin haukata jotain myöhemmin" tai muuten yrittää luistaa ruokailusta niin pahoitan kyllä mieleni ja sen myös hänelle olen sanonut. Mikään ei ole niin turhauttavaa kuin huhkia keittiössä vain huomatakseen ettei kukaan arvosta tippaakaan sitä ruokaa mitä yritän pöytään laittaa :(

Vierailija
13/16 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiitos, nyt ei valitettavasti maistu, en ole ilmeisesti muistanut kertoa, mutta en pidä raparperista. Noissa olisi pieni ero.

Vierailija
14/16 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, monet miehet lienevät itsekkäitä mm. syömisasioissa ja minkäs teet, kun elättinä elelet :/

ap

Vierailija
15/16 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin harmittais. Joskus on tainnu joku ruoka olla sellainen, ettei oo maistanu. Kyllä se loukkaa vähän.

Toisaalta, jos teet yhtä kamalaa piirakkaa kun mun kaveri niin en ihmettelekään ;)

Vierailija
16/16 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllät maistamaan omaa piirakkaasi?