Great. Tein piirakkaa ja mies ei halunnut edes maistaa sitä :(
Kommentit (16)
Siis ihan normi ruuassakin, mies ei syö päivällistä meidän kanssa. Mua ottaa päähän, mut minkäs teet.
Ainakaan samaan aikaan ei suvaitse pöytään tulla, kun just silloin on joku tärkeä homma kesken. Eikä laittamani ruokakaan aina kelpaa. No, ei tuo nyt sinänsä kai ole aihe alkaa kamalasti mäkättää..
ap
eipä tuota ukkoa kovin usein ruokapöydässä näe. Tekee siis vuorotyötä, joten harvoin yhtäaikaa muutenkaan, mut tosi harvoin syö mitään laittamaani lämmintä ruokaa :(
Ilmeisesti et osaa tehdä piirakoita tai ruokaa tai sitten miehellä ei ollut nälkä.
Ei kai miehellä usein nälkä olekaan, kun aina herkuttelee jäätelöillä ja karkeilla. Onneks sentään lapselta salassa!
Kiva huomata taas, kuinka nainen heti syyttää naista ja mies on joku vitun pyhä lehmä!
ap
Ei kai miehellä usein nälkä olekaan, kun aina herkuttelee jäätelöillä ja karkeilla. Onneks sentään lapselta salassa! Kiva huomata taas, kuinka nainen heti syyttää naista ja mies on joku vitun pyhä lehmä! ap
Oletko sinä ap miehesi vaimo vai äiti? Eiköhän jokainen aikuinen ihminen tiedä itse, mitä suuhunsa laittaa! Olet tosi lapsellisen kuuloinen. Jos ei miehelle maistu niin so what? Syö sitten itse!
Minusta on kohteliasta maistaa edes hiukan jos toinen näkee vaivan ja valmistaa ruokaa tai leipoo. Leipomusten kohdalla voin vielä katsoa läpi sormien koska mies ei välitä mistään makeista jutuista mutta silloin kun teen ruoan ja hän ilmoittaa että "syökää te vain, voin haukata jotain myöhemmin" tai muuten yrittää luistaa ruokailusta niin pahoitan kyllä mieleni ja sen myös hänelle olen sanonut. Mikään ei ole niin turhauttavaa kuin huhkia keittiössä vain huomatakseen ettei kukaan arvosta tippaakaan sitä ruokaa mitä yritän pöytään laittaa :(
ei kiitos, nyt ei valitettavasti maistu, en ole ilmeisesti muistanut kertoa, mutta en pidä raparperista. Noissa olisi pieni ero.
14, monet miehet lienevät itsekkäitä mm. syömisasioissa ja minkäs teet, kun elättinä elelet :/
ap
muakin harmittais. Joskus on tainnu joku ruoka olla sellainen, ettei oo maistanu. Kyllä se loukkaa vähän.
Toisaalta, jos teet yhtä kamalaa piirakkaa kun mun kaveri niin en ihmettelekään ;)
Piirakassasi taitaa olla jotain vikaa kun ei miehelle kelpaa...