Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä kosmetologi OULUSTA?

Vierailija
08.06.2010 |

Kasvot kaipaa huolto, mutta mistä hyvä kosmetologi?

Suosituksia?

Ollaan Ouluun muutettu viime syksynä ja BellaBella ja Omdat koettu, ensimmäistä ja viimeistä kertaa...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tekopyhää toimintaa mun makuun, jos pitää hymyillä niin voiko hyvmyillä oikeasti eikä virnuilla tekohymyä ja yrittää olla kohtelias.

Mullaki on luottokosmetologi mammalomalla eikä vissiin enää edes palaa takaisin. Uskaltaisiko tuota Kaakkuria kokeilla`?

Vierailija
22/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUossa tuli monta paikkaa, mitä ei kannata kokeilla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..oli aikoinen 10 vuotta sitten Oulun parhaita paikkoja, kun Maarit omisti sen, mutta nykyisellä omistajalla olen käynyt muutaman kerran eikä taso yllä sille tasolle enää, mikä on harmi.

Mummo 53v.

Vierailija
24/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goalasin Katri Jaakkola on huippu :)! Itse koitin varata hänelle aikaa, oli 1,5 kk päähän ensimmäinen, en ehtinyt odottaa.

Menin sitten Oulun Uussinään, joka on Heinäpäässä. Hoidot tehtiin kiireellä, kynsilakan ei annettu kuivua rauhassa, vaan ne pari ohutta kerrosta meni sottaan kengässä :(. Lisäksi bikinivahaukseen ei kuulunut paperipikkuhousuja, sai olla levällään ihan silleestikki.. Ei kannata mennä!!

Vierailija
25/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kertoa kokemukseni BellaBellasta, noin 8 vuoden takaa. Olin varannut itselleni kasvohoitoajan ja kosmetologi oli mukava ja hoito alkoi mukavasti, kunnes 15min myöhemmin kosmetologi lähti toiseen huoneeseen laittamaan toisen asiakkaan jalkoja kylpyyn. Voin kertoa, etten kauaa pötkötellyt siinä pedissä, vaan lähdin ovet paukkuen ulos ja vaadin omistajaa paikalla. Hän ei ollut töissä niin minulle sovittiin treffit hänen kanssaan seuraavaksi päiväksi.

No menin paikalle työpäivän ja jälkeen asiallisesti ja hyvitystä vaatien, niin omistaja oli selvässä kännissä klo 16 iltapäivällä ja soperteli uutta aikaa puoleen hintaan. Haukkui ja motkotti samalla työntekijöille.

En ole ennen kohdannut moista toimintaa ja en yhtään ihmettele, että kysyinen hoitola on mennyt useamman kerran konkkaan ja paikkaan haetaan kokoajan työntekijöitä... Omistajan myös pyörittää nykyään paikkaa, kaipa omistaja kallistelee itse kuppia :D

Vierailija
26/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä hierojalla ja kasvohoidossa, kaikki äänet kuuluivat kun ei ole kunnon väliseiniä. Mukava kuunnella viereisen huoneen mummon vaivat ja kampaamon miehen ryyppyreissut ja mä vielä maksan siitä!? Sisustus myöskin jäänyt 90-luvulle, ihanan vaaleansinistä koko paikka täynnä ja entisen kuntosalin peilit seinissä. Jumppatrikoot vaan puutuui.

Stadiin siirtynyt

Vierailija
27/35 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän kyseiseen paikkaan ei ainakaan kannata mennä suihkurusketukseen.. :( Tyypeillä kauhee kiire ja homma hoidettiin hutiloiden muutenkin. Tuloksena millin verran ruskeampi iho...

Vierailija
28/35 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Salon Laseriin..

Vierailija
29/35 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omdatiin ei kannata mennä, liimaa klassisia volyymeina. Ripsistä tulee sumppuja jotka katkoo omat ripset. Muualla huollossa todettu.

Vierailija
30/35 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raunin kauneushuone paras. Rauni on ihana, rauhallinen ja ystävällinen. Sokeroinnissa Oulun ykkönen.

Vierailija
31/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä viitsi tuonne jäälin vanilliiniin astua jalalla ollenkaan enää. Omistaja nainen raivosi ja haukkui työntekijäänsä todella rumasti, asiakas kyllä sen kuuli...myöhemmin olen kuullut ala arvoisesta suhtautumisesta ja törkeästä käytöksestä työntekijöitä kohtaan. Vaihtuvuus suurta kuulemma työntekijöillä. Ei kuulosta kovin ammattitaitoiselta yrittäjältä tuollainen. Omistaja nainen häärää vielä vaikka missä johto ja toimikunnissa ja on olevinaan hyvä työnantaja. No, itsekin olen esimies ja semmoista tekstiä mitä kuulin hoitolassa omistajan sanoessa työntekijälle,olin aivan äimistynyt. Hyvä esimies on kannustava ja tukeva, ongelmien osuessa kohdalle, rakentava.

Vierailija
32/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas vanilliinissa kirjoitti:

Empä viitsi tuonne jäälin vanilliiniin astua jalalla ollenkaan enää. Omistaja nainen raivosi ja haukkui työntekijäänsä todella rumasti, asiakas kyllä sen kuuli...myöhemmin olen kuullut ala arvoisesta suhtautumisesta ja törkeästä käytöksestä työntekijöitä kohtaan. Vaihtuvuus suurta kuulemma työntekijöillä. Ei kuulosta kovin ammattitaitoiselta yrittäjältä tuollainen. Omistaja nainen häärää vielä vaikka missä johto ja toimikunnissa ja on olevinaan hyvä työnantaja. No, itsekin olen esimies ja semmoista tekstiä mitä kuulin hoitolassa omistajan sanoessa työntekijälle,olin aivan äimistynyt. Hyvä esimies on kannustava ja tukeva, ongelmien osuessa kohdalle, rakentava.

Itselläni tismalleen samanlainen kokemus Lumikista, vanhempi rouva kohtelee työntekijöitään ala-arvoisesti ja vielä asiakkaiden edessä..Tuli itselle ihan todella vaivaannuttava olo, kun ensin kuului hhoitohuoneeseen huutoa ja sitten omistaja meuhkasi sisään kesken hieronnan antamaan"neuvoja" työntekijälle.. Olen kuullut vanilliinista ja Lumikista myös muilta samanlaisia kokemuksia, ilmeisesti meno jatkunut tällaisena jo vuosia. En halua tukea tällaisten yrittäjien paikkoja sentilläkään (ovatpa myös ylihinnoiteltuja ja tyrkytetään ostamaan kalliit tuotteet ja jatkohoidot). Ottakaa selvää kauneushoitoloidenne taustoista ja tukekaa niitä paikallisia yrittäjiä, joilla on arvot kohdillaan!!

Vierailija
33/35 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikista huono kokemus minulla. Vanhempi nainen, ilmeisesti omistaja, puhui semmoseen sävyyn työntekijälleen, että huhhuh. Tuli itselle sellainen olo, että anteeksi kun tulin hoitolaasi viemään aikaa(aikaa jota käytät työntekijän kiusaamiseen). Myöhemmin olen kuullut henkilökunnan suuresta vaihtuvuudesta, kun kukaan ei kestä noin narsistista esimiestä. Hyvä kello kuuluu kauas, mutta paha kello vielä kauemmas.

Vierailija
34/35 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
35/35 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan - suosittele Oulusta hyvää kosmetologia!

Haluaisin ostaa lahjakortin lahjaksi siskolle. Onko esim Ihanainen hyvä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan