Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä kosmetologi OULUSTA?

Vierailija
08.06.2010 |

Kasvot kaipaa huolto, mutta mistä hyvä kosmetologi?

Suosituksia?

Ollaan Ouluun muutettu viime syksynä ja BellaBella ja Omdat koettu, ensimmäistä ja viimeistä kertaa...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakkola hoiti hyvin, mutta liike minun makuuni liian trendikäs ja erikoinen.

Vierailija
2/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radissonin alakerrassa on kasvohoitoja tehtäessä ollut mielestäni huippu. Lisäksi olen kertaalleen käynyt selän rentoutushoidossa, joka ei kylläkään ollut kovin rentouttava, sillä käytössä ei ollut hierontapöytää vaan tavallinen pöytä, jolloin jouduin siis makaamaan koko hoidon ajan pää kääntyneenä sivulle.

Mutta siis muilta osin voin suositella lämpimästi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun kosmetologikoulusta Rotuaarilta ja jos aikaa on niin sinne vain. On vain hyviä kokemuksia. On tarkkaa ja tunnollista työtä.

Vierailija
4/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin uudessa liikkeessä Kaakkurin Tornitalossa joku 8-eight Beauty oli paikan nimi ja tosi ammattitaitoinen ja mukava kosmetologi. Hänelle saa ihan kivasti aikojakin, vaikka osaksi mammalomalla vielä. Suosittelen!

Vierailija
5/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torikadulla oleva liike Kultasiipi ja omistaja ja ainoa työntekijä Sari on huippuluokkaa! Kannattaa kokeilla!

Vierailija
6/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ajatellut mennä sinne, mutten taidakaan, jos huonoja kokemuksia...

Itsekin ottaisin vinkkejä vastaan! Olen aika usein käynyt kosmetologikoululla.

Vierailija
7/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla etu-lyötyssä nykyään..

Vierailija
8/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sekalainen paikka eikä kosmetologikaan tuntunut kovin ammattitaitoiselta, itselläni atoopinen iho niin ei osannut ohjata eikä oikein edes suositella myymiään tuotteita. Hierojallekkaan en sinne suosittele menoa ja -30% tarjous kertookin jo paljon. Miehenikin osaa hieroa paremmin ja jos haluan sivelyä ja Anatomian Atlaksen katselua niin menen kosmetologille hierontaan ja kirjastoon...

BellaBellasta mut nakattiin suurinpiirtein ulos, kun kynnet oli saatu lakattua ja koko ajan tyrkytettiin jotain tuotetta tai hoitoa.

Ilmeisesti on liikaa vaadittu saada kiireetöntä ja yksilöllistä hoitoa.

ap

Vierailija
9/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele paikkaa kenellekkään, vaikka valmistumisesta on aikaa 5 vuotta, niin tuskinpa siellä asiat ovat muuttuneet. Kunnon tuotteita ei käytetä ja asiakkaita sekä kyllä oppilailtakin vain rahat pois eikä laadulla väliä. Itsellä hävetti välillä tehdä hoitoja, kun käytettiin marketin halpis tuotteita ja markkinointiin niitä kalliina Ella Bachen yms tuotteina.

Vierailija
10/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä tuon Kaakkurin kauneushoitolan yhteystietoja?

Vierailija
11/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan käynyt ennen noin takakireellä ja tupakalla haisevalla kosmetologilla. Kävi naamion aikana tupakalla, niin siihen loppui sekin vähäinen hemmottelu :/

Vierailija
12/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kauan miettinyt, mille kosmetologille menisin Oulussa. Olisiko Beauty Spot hyvä paikka?

Vierailija
13/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä paikka, vaikkakin työporukka aikalailla vaihtunut lyhyeen aikaan. Miinuksena kallis käytössä oleva tuotesarja, joka nostaa hoitojen hintoja, ns.luksushoitola vaikka samat hoidot kuin muualla, mutta huomattavasti kalliimmalla.

Salon Laseristakin löytyy tällainen takakiree (huippu ilmaisu edelliseltä :D) nainen ja toimii ehkä paikkana jos on todella ongelma iho, mutta ei mitään hemmotteluhoitola.

Vierailija
14/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetologin paikka??

Vierailija
15/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Tuirassa Darphin-hoitolassa, mutta valitettavasti lopetti..

Vierailija
16/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki oon kiinnostunut hyvästä paikasta, kun parit pettymykset takana.

Kauneushoitola Pinja oli kolkko ja tekemällä tehty hoitola. Kosmetologina ihan ok keski-ikäinen nainen, mutta tuli sellainen olo että alahan nyt siitä jo lähteä, kun kyselin tuotteesta.

Vierailija
17/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä oli hyvä kosmetologi, mutta jäi mammalomalle ja tilalle tuli nyt vasta keväällä valmistunut joka teki töitä jo vuoden ennen valmistumista, ammattitaidoton. kampaamoa en suosittele.

muhoksella en suosittele essenceä sielläkin tehdään normaalihinnoilla opiskelevat kosmetologit. harmittaa kun töissä ostimme työkaverille 200e lahjakortin synttärilahjaksi ja sen teki opiskelija mutta silti meni täysi hinta. opiskelija vielä työskentelee ilman valvontaa, äitinsä liike.

Vierailija
18/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, no Entä Jäälissä Kaisuleena Joenväärä- nimisen kosmetologin paikka??

Olen ollut töissä siellä ja sinne haetaan koko ajan kosmetologia, niin eiköhän se kerro jo paljon... Itse jäin mielummin työttömäksi kuin olin töissä siellä.

Rahat pois asiakkailta ja ulos!

T:Kosmetologikoulun käynyt

Vierailija
19/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on kai vieläkin, mutta parempaa hinta-laatusuhdetta on tarjolla Studio 44:ssä.

Vierailija
20/35 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viime viikolla kyseisessä liikkeessä kampaajalla ja mukava raikas tuulahdus Ouluun. Teuvo Loman on suunnitellut paikan ja huomasin, lehtiä lukiessa, että Pinni oli tehnyt heistä jutun. Ei siis vissiin mikään pili-pali paikka.

SUOSITTELEN!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi