Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko karppaajat yleensä

Vierailija
08.06.2010 |

niitä keskimääräistä lihavempia ihmisiä?

Samoja, jotka juovat Light-juomia?

Tero

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella laihoja. Tosin he ovat olleet karppaajia jo vuosia, ei siis laihduttajia vaan elämäntavaltaan. Eivätkä käytä mitään keinoaineita kuten light juomia! Vissyä ja vettä tai hyviä viinejä.

Itse olen "uusherännäinen" hyväkarppaaja eli vasta n vuoden ajan miettinyt mitä ja miksi syön jotain. Enkä käytä lainkaan kevyttuotteita, rasvattomia ja sokerittomia kyllä

Vierailija
2/6 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niitä, jotka kuvittelevat nopeasti putoavan painon olevan joku terveyden merkki. Tai että vaa'an lukemat kertovat oletko kaunis vai et. Jotka eivät välitä tai pysty harrastamaan kunnon hikiliikuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin raskauskilot nopeasti pois. Karppaus ei tosin ole elämäntapani. Karppasin vain jotta sain kilot pois. Ja ei, minulle ne eivät ole tulleet takaisin kun lopetin karppauksen.

Vierailija
4/6 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen roteva ja lihaksikas. Mies kylläkin

Vierailija
5/6 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se juo muuta kuin vettä.

Minä syön keskimäärin 6kpl mehujäitä päivässä, ainoo mistä tulee sokuria koko päivänä. Mehujäät on niin ihanii imeskellä!

Muuten menee HK:n sinistä, kananmunii ja jauhelihaa. Joskus oreganoo salaattina. Niin ja sinappia HK:n kera, sehän on kans joku kasvis

Vierailija
6/6 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo light-juomia, vaan vettä tai piimää. Teen ruokani alusta lähtien itse, kaupassa suosin luomutuotteita aina kun voin. Sellainen minä olen.

Näkemiin ja kuulemiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä