Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paras keino sheivata bikiniraja???

Vierailija
09.07.2005 |

juu elikäs teidän kokemuskia kaivataan.

mikä on paras ja siistein konsti???

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
09.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee pieniä näppyjä niin aurinko auttaa,ja kun hieman ruskettuu niin iho jotenkin vahvistuu eikä näppyjä tule.

Vierailija
2/52 |
09.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä pahinta, karvaraja vain levenee eli kun ajelee, karvat kasvavat vissiin kohta jo polvessa asti sisäreittä! Eli suosittelisin olla ajelematta jos ei jo ennestään ole ajellut. Mulla ainakin tilanne vaan pahenee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
09.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nuo näppylät eli tulehtuminen on ognelmana....murrr

ap

Vierailija
4/52 |
09.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta sattuu, mutta sitten alkaa olla jo rutiinia. Eivät kasva heti takaisin ja kun kasvavat, niin paljon hennompina ja vaaleampina. Tosin aluksi mulla karvan kasvu vain kiihtyi, mutta kun oli 3-4 kertaa vahannut niin sitten tasoittui. Ja käytän The Body Shopin vahaa. Sillä saa vaikka hiukset päästä.

Vierailija
5/52 |
09.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eka kerta sattuu, mutta sitten alkaa olla jo rutiinia. Eivät kasva heti takaisin ja kun kasvavat, niin paljon hennompina ja vaaleampina. Tosin aluksi mulla karvan kasvu vain kiihtyi, mutta kun oli 3-4 kertaa vahannut niin sitten tasoittui. Ja käytän The Body Shopin vahaa. Sillä saa vaikka hiukset päästä.

mulla on kanssa tuo kun karvat on todella paksuja ja tummia, ni kun höylällä vedät ni jälki on todella rumaa mun mielestä...

uskaltaiskohan tota vahausta kokeilla?? eikö sitten siitä jää jälkiä ihoon?...

tää on tätä, kun pitä skaikkea kokeilla, enen kuin tietää....=/

Vierailija
6/52 |
09.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruoho kasva moottoritiellä.

Vierailija
7/52 |
09.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...millä nimellä sitä menis ostaan, onko yleisvahaa vaiko vain bikinirajalle?

Muita hyviä vahoja?

Miten ne siis toimii, periaatteella " nyppiminen kaikki kerralla" -ko?

Vierailija
8/52 |
09.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ruoho kasva moottoritiellä.

Vierailija
9/52 |
09.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut itse kyllä sillä poistettua karvoja. Tuska oli liian suuri. Varmaan taidoissa olisi hiomista... lisäksi homma on tällaisella puoliapinalla kamalan hidasta.

Olen päätynyt sheivaamaan höylällä vaahdon kanssa tarvittaessa. Sänki tulee kyllä oikeastaan heti >:(

Vierailija
10/52 |
10.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltaiskohan sitä kokeilla...mutta ei tätä sänkeä jaksais katella...ja näppylöitä..murrr

Vierailija
11/52 |
10.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body Shopin vaha maksaa 10,80e ja on tosi tehokasta. On mukavaa kun ei tarvitse 3-4 viikkoon huolehtia säärien karvoista. Se on sen kivun arvoista, ja kuten sanoin, ensimmäinen kerta on se kivuliain. Vahaan myös kainalot ja bikinirajat, mutta kainaloiden karvat kasvavat takaisin vajaat 2 viikossa, mutta eipä tarvitse jatkuvasti höyläillä. Ihokin voi paremmin kun ei koko ajan ärsytetä.

" Se ensimmäinen Body Shopin vahasta puhunut"

Vierailija
12/52 |
10.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljä kysymys, mutta kun en ole kokeillut...

Millä sen vahan saa sitten irti? Liuskoilla? Nyppimällä?

Kiinnostaisi kyllä kokeilla...

Vierailija
13/52 |
10.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään käytän tuota epilaattoria. On huomattavasti kivuttomampaa...

Vierailija
14/52 |
10.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kertokaapas, vahausinssit, kuinka pitkään sen kangaspalasen pitää antaa olla vahan päällä ennen repäisyä.

Vierailija
15/52 |
10.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne täytyy ostaa erikseen tai sitten leikellä itse lakanakankaasta. Mutta tuo vaha on vesiliukoista, joten laput ovat pestäviä.

Ensin levitetään vaha, sitten painellaan laput tiukasti kiinni ihoon ihokarvojen myötäisesti (myös vaha levitetään myötäkarvaan). Sitten toisella kädellä kiristetään ihoa ja toisella repäistään nopeasti vastakarvaan. Nimenomaan nopeus on valttia, karvat lähtee paremmin ja ei satu yhtä paljon. Ja lappua ei saa kiskoa ylöspäin vaan ihon myötäisesti.

Vierailija
16/52 |
10.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että ei ne karvat lähde, jos heti vetäisee kankaan poies.

Vierailija
17/52 |
10.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerran sellanen melko rohkea bikinirajaus, ja 5-6 viikkoa myöhemmin sitten kaikki pois.

Siellä oppii sen vahaushomman seuraamalla kosmetologin työskentelyä. Nyt onkin alapään vahaus tehty kotioloissa miehen avittaessa. Vaha on ollut Bodyshopin sugaria myös. Toimii ihan hyvin, pikkuisen kirpaisee, ja siihen tottuu.

Vierailija
18/52 |
10.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sitten siellä paikan päällä sopivaan kuntoon, että saavat vahattua? Tietääkö kukaan Tampereelta hyvää paikkaa?

Vierailija
19/52 |
10.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen sheivauksen jälkeen kostuttamaan pumpulipallon miedolla desinfiointiaineella (esim. Septidin) ja pyyhkäisemään ajelluun alueen sillä. Mulla ainakin tämä ehkäisee täysin näppyjen ym. ärsytyksen synnyn ko. ihoalueelle!

Vierailija
20/52 |
10.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulos on kyllä ollut sen alkupunoituksen jälkeen suht hyvä, mutta ongelmaksi mulla tuli sisäänpäin kasvavat karvat. Ja ottaa se kyllä kipeää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän