Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin EU-maahan muuttaisit, jos ois " pakko" etkä vois asua Suomessa ja miksi???

Vierailija
06.07.2005 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v lähtien... Tai oikeastaan miltei minne vaan... Islanti ois kans aikas cool...

Vierailija
2/16 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlantiin muuttaisin koska se on lempimaani ja siellä koen olevani kuin kotonani. Musiikkia, kauniita maisemia, rentoja ihmisiä ja siideriä, ah! Niin, ja täältä Belgiasta siis muuttaisin edellä mainittujen syitten takia vaikka heti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieli ja kulttuuri kiehtovat.

Vierailija
4/16 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoito ja seuranta oli hyvaa raskausaikana ja synnytysvalmennus oli myos ja katilot ja koko henkilokunta sairaalassa oli aivan ihania. Yllatyksekseni myos imetykseen kovasti kannustettiin ja opastettiin. Yks hoitsu mulle hehkutti kuinka Pohjoismaissa on imetysasiat mallillaan, olivat kayneet opintomatkalla Ruotsissa asian tiimoilta.

Vauvaneuvolakin on (ei aitiysneuvolaa, kaydaan ensin omalla gynella ja sitten n.6.raskauskk eteenpain sairaalaan synnytyslaakarilla kerran kuussa). Vauvaneuvola on ilmainen ja siella aina tutkii lastenlaakari, hoitsut vaan punnitsee ja mittaa vauvan. Mitas viela... Ultria on 3kpl ja ovat ihan ilmaisia. Raskausaikana verikoe kerran kuussa.

Ainoo mika mattaa on tietysti aitiysloman huikea pituus, 16 viikkoa! Monet joutuu menemaan toihin heti sen jalkeen.

T.Se Ranskassa asuva

Vierailija
5/16 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielitaito tulisi suuremmaksi ongelmaksi muissa maissa, vaikka oppisihan sita uuttakin kielta, jos asuisi kielialueella. Taalla olen kuitenkin viihtynyt jo vuosikaudet ja asunut UK:ssa koko aikuisikani. Taalla on siis koti, enka kaipaa juuri muualle, vaikka uudet kokemukset ovatkin aina kiintoisia.

Vierailija
6/16 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa kyseinen maa ja kieli. Itse asiassa haluaisin muuttaa Azoreille tai Madeiralle.

Vierailija
7/16 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että täällä puhuttiin englantia ja oli helppoa päästä opiskelemaan. Sittemmin täällä asuessa on toki löytynyt muitakin hyviä puolia.

Nyt jo pitäisi muuttaa muualle, muuttaisin Irlantiin. Se on ennestään tuttu (olen asunut jonkin aikaa) ja siellä puhutaan tuttua kieltä. Lisäksi on muutenkin ihanan kaunis maa, ja pidän Brittein saarten ilmastostakin.

Vierailija
8/16 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.brixton-academy.co.uk/index.cfm

Ihan vain tuon tähden. :D

Vierailija
9/16 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt oikein tarkemmin saisi valita ja rahaa riittäisi, tahtoisin maaseudulle Devon:iin (nykyään suurkaupungissa).

Jos taas olisi muutettava johonkin toiseen EU-maahan, muuttaisin Irlantiin. Tuttu maa ja mukava.

Vierailija
10/16 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ja kaunis maa. Ihanat ja ystävälliset ihmiset. Pubit ;)

Vierailija
11/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin muuttaa ilman pakkoakin

Vierailija
12/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siellä ei olis kieliongelmaa, mutta jos ei tarviis kielestä välittää niin sitten unkari tai itävalta.

Vierailija
13/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Tukholmaan tunnin lentomatka Suomesta, kun taas vaikka Pariisin 3 tunnin lentomatka!

Vierailija
14/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut molemmissa maissa ja hallitsen molemmat kielet.

Vierailija
15/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä ilman pakkoa voisin muuttaa.

Itseasiassa suuri haaveeni on asua ulkomailla jossain vaiheessa elämääni.

Vierailija
16/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsiin voisin ehkä myös muuttaa, sielläkin olisi todennäköisesti työpaikka odottamassa ja muutenkin uuden elämän aloittaminen suht koht helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi